Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Her kan du stille spørsmål, rett til en KIA forhandler - Skotvedt Asker og Bærum

Startet av Skotvedt Asker og BærumAS, lørdag 22. november 2014, klokken 12:38

« forrige - neste »

Skotvedt Asker og BærumAS

Her kan du stille spørsmål direkte til forhandler, vi vil svare så raskt vi klarer!
Kontakt informasjon
Adresse:
Baker Østbysvei 7, 1309 Rud
Telefon: 67 15 12 40
E-post: admin.rud@skotvedt.no

moby666


Alfa Bergen

Hvor lang leveringstid er det om jeg bestiller i dag? Er det noen mulighet for at Norge vil få tildelt flere biler slik at leveringstiden blir kortere?
Model S85 Levert 7.11.2013. (Solgt)
Model S100D Levert 8.6.2019

Beste biler jeg har kjørt. Punktum!

terjebc

Vil noen det bli installert noen hurtig ladere i  hos noen av noen av KIA sine forhandlere i norge?
KIA Soul EV  feb.2015 - sept 2018/  Nissan Leaf 40kWh Sept 2018 - Feb 19 /  KIA E-Niro 64kWh FE - Feb 2019 - nov 2021 / KIA EV6 2WD EX Nov 21 -

ottcom

Endelig en forhandler på banen, i motsetning til Kia Norge AS som må betegnes som fraværende i timen. Kanskje kan vi få oppdatert informasjon etter hvert m.h.t. levereranser etc.
Bestilt Kia Soul svart/rød 1.september 2014. Levering??

Selchiev

Hvor mye ligger produksjonen etter, etter streiken? Og er det en sjangse for at fabrikken kommer til å øke produksjonen?

OlavEmil

Sitat fra: Selchiev på søndag 23. november 2014, klokken 21:38
Hvor mye ligger produksjonen etter, etter streiken?

Dette er vel kronspørsmålet, som alle vil ha svar på. Har de som forhandlar fått noko som helst info på dette, Skotvedt?
1 x Kia Soul EV 2015
1 x Kia Soul EV 2016
1 x M2 elektrisk mikrobil

Mikrobil AS

moby666

Min erfaring med Skotvedt på Rud er at de null peiling på elbil og særlig Soul. Det vil overraske meg veldig om de klarer å svare på noen av spørsmålene. Ihvertfall etter erfaringen jeg har etter besøk av butikken.

Skotvedt Asker og BærumAS

Sitat fra: moby666 på lørdag 22. november 2014, klokken 14:17
Når kommer de første sort/rød bilene til Norge?


Hei. Grunnet forsinkelse av produksjon har vi fått melding om at ingen av bilene med fargen sort m/ rødt tak har blitt produsert enda. De skal i produksjon nå og har forventet levering i januar, senest i februar (om det ikke oppstår yttligere forsinkelser).
Kontakt informasjon
Adresse:
Baker Østbysvei 7, 1309 Rud
Telefon: 67 15 12 40
E-post: admin.rud@skotvedt.no

Skotvedt Asker og BærumAS

Sitat fra: Alfa Bergen på lørdag 22. november 2014, klokken 16:59
Hvor lang leveringstid er det om jeg bestiller i dag? Er det noen mulighet for at Norge vil få tildelt flere biler slik at leveringstiden blir kortere?

Hei!

Om du bestiller en bil i dag, kan bilen leveres til deg i September 2015. Importør jobber daglig med fabrikken for å få flere biler til Norge, det vil påvirke leveringstiden til de som allerede har bestilt positivt.
Kontakt informasjon
Adresse:
Baker Østbysvei 7, 1309 Rud
Telefon: 67 15 12 40
E-post: admin.rud@skotvedt.no

Skotvedt Asker og BærumAS

Sitat fra: terjebc på lørdag 22. november 2014, klokken 22:50
Vil noen det bli installert noen hurtig ladere i  hos noen av noen av KIA sine forhandlere i norge?

Hei, det har vi ikke mottatt noe informasjon om enda. Men jeg regner med at enkelte forhandlere etterhvert vil sette oppe hurtigladere utenfor butikkene sine.
Kontakt informasjon
Adresse:
Baker Østbysvei 7, 1309 Rud
Telefon: 67 15 12 40
E-post: admin.rud@skotvedt.no

Skotvedt Asker og BærumAS

Sitat fra: ottcom på søndag 23. november 2014, klokken 14:36
Endelig en forhandler på banen, i motsetning til Kia Norge AS som må betegnes som fraværende i timen. Kanskje kan vi få oppdatert informasjon etter hvert m.h.t. levereranser etc.
Bestilt Kia Soul svart/rød 1.september 2014. Levering??

Hvor har du bestilt bilen din? Jeg har dessverre kun oversikt over bilene vi har bestilt til våre kunder her. Hør med din forhandler om forventet produksjons mnd og pluss på 2 mnd, så er du på den sikre siden!
Kontakt informasjon
Adresse:
Baker Østbysvei 7, 1309 Rud
Telefon: 67 15 12 40
E-post: admin.rud@skotvedt.no

Skotvedt Asker og BærumAS

#12
Sitat fra: Selchiev på søndag 23. november 2014, klokken 21:38
Hvor mye ligger produksjonen etter, etter streiken? Og er det en sjangse for at fabrikken kommer til å øke produksjonen?

Hei! Per nå er det 1-2 mnd forsinkelse på de fleste biler som skal leveres i tidsrommet januar - juni/juli. Bilene som skal leveres senere enn det er det foreløpig ingen forsinkelse på, da de regner med å kunne ta igjen det tapte før den tid.
Vi håper fabrikken øker produksjonen, da vi kun fikk tildelt 2000 biler i 2015, men fint kan levere minimum det dobbelte.
Kontakt informasjon
Adresse:
Baker Østbysvei 7, 1309 Rud
Telefon: 67 15 12 40
E-post: admin.rud@skotvedt.no

Skotvedt Asker og BærumAS

Sitat fra: moby666 på mandag 24. november 2014, klokken 09:04
Min erfaring med Skotvedt på Rud er at de null peiling på elbil og særlig Soul. Det vil overraske meg veldig om de klarer å svare på noen av spørsmålene. Ihvertfall etter erfaringen jeg har etter besøk av butikken.

Hei. Det er beklagelig at du sitter igjen med den oppfatningen. El-bil er veldig nytt for oss og vi lærer hver dag, de spørsmålene vi ikke klarer å svare på, tar vi videre til importør og håper på et godt svar fra dem - som vi kan gi kundene våre!
Kontakt informasjon
Adresse:
Baker Østbysvei 7, 1309 Rud
Telefon: 67 15 12 40
E-post: admin.rud@skotvedt.no

Thomas Parsli

Sitat fra: moby666 på mandag 24. november 2014, klokken 09:04
Min erfaring med Skotvedt på Rud er at de null peiling på elbil og særlig Soul. Det vil overraske meg veldig om de klarer å svare på noen av spørsmålene. Ihvertfall etter erfaringen jeg har etter besøk av butikken.

Jeg synes du skal tenke godt over hvordan vi (deltakerene på forumet og elbilforeningen) ønsker å møte forhandlere som frivillig deltar på forumet  >:(

Jeg synes det er fantastisk at en forhandler deltar på forumet!

Thomas
(skal du lufte frustrasjoner kan du lage en egen tråd, så kan ev. forhandler svare deg der!)
2022 Tesla Model 3 LR
2019 Tesla Model X 100D 6 seter
2012 Nissan Leaf (135.000km, mistet tre streker på batteriet hittil)
1999 Peugeot 106 (solgt ved 99.900km pga. batteriproblemer)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA