Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Priser service E-UP

Startet av Lars C. Krogenæs, onsdag 01. oktober 2014, klokken 12:43

« forrige - neste »

Lars C. Krogenæs

Her kan du poste priser på service for E-UP. Tilsvarende tråder er laget for de andre merkene. Prisen vil variere fra verksted til verksted, så fint om du kan være med på dugnaden med å legge inn priser fra ditt verksted.

Lars
Forum admin
Den elektriske automobil vil seire
Desember 2022: Model Y LR
Mars 2017: Leaf 30 kwt
2011-2017: Mitsubishi imiev
2006-2010: Citroen Saxo el
2005: Kewet med NiCd batterier
1996-1998: Utleie av Pivco, Statoil Fornebu

Jobber hos Charge Supply AS

olegregert

hvor ofte skal det være service på disse

Pirium

Møllrr Bil Trondheim skal ha 1750kr for service. Service annenhvert år. Når man følger servicene fra de, har man gratis veihjelp så lenge man har bilen, ifølge selger.

timingbeltkiller

Sitat fra: Pirium på fredag 17. oktober 2014, klokken 21:12
Når man følger servicene fra de, har man gratis veihjelp så lenge man har bilen, ifølge selger.
RIKTIG DET
Gjelder alle modeller (el, hybrid og fossil) fra VW og Toyota.
Er bare et tidsspørsmål før alle bilmerker følger opp.
Værvarsel for de neste 100 år:
Fare for kortvarige perioder med oppholdsvær.

las^se

Sitat fra: Pirium på fredag 17. oktober 2014, klokken 21:12
Møllrr Bil Trondheim skal ha 1750kr for service. Service annenhvert år. Når man følger servicene fra de, har man gratis veihjelp så lenge man har bilen, ifølge selger.

Ifølge instruksjonsboken er det førstegangsservice etter 2 år, så årlig service etter det.
VW e-up! -14

rojohan

SitatIfølge instruksjonsboken er det førstegangsservice etter 2 år, så årlig service etter det.

Det sa selger til meg og, at 1. service er etter 2 år. Men i forrige veke tikket det inn ein sms fra Møller om at det snart var på tide for service på min up......... Eg har ikkje mailet selger og forhørt meg enda, kanskje eg skal gjere det :)

Up-grade

Første service er første gang etter 2 år eller 30.000km, kommer ann på hva som inntreffer først. Jeg hadde min på service for et par uker siden.
Tungsten silver e-up!

kengjer

Sitat fra: Up-grade på mandag 15. desember 2014, klokken 12:35
Første service er første gang etter 2 år eller 30.000km, kommer ann på hva som inntreffer først. Jeg hadde min på service for et par uker siden.

Hei Up-grade!

Hvor var du på service, og hva kom den på?

Det kan være greit om vi opplyser innhold, pris og verksted, slik at man kan se om Møller legger seg på et landsdekkende prisnivå, eller om det vil være lokale differanser.

-Kent
Trondheim, E-Up! 2015 "Ulf", ankommet 19. desember 2014. Utlevert 5. Januar 2015.

Sommerferien 2015: 2200km i E-Up! -gogreen.

Up-grade

Jeg hadde min på service hos Møller i Sandefjord, pris kr.1379,45 +kr.579,29 for pollenfilter.
Fikk også pris hos Grenland Auto, de skulle ha kr.1473,15 + kr579,29 for pollenfilter.
Tungsten silver e-up!

Ellerikke

Original-pushern min i Kongsberg ga meg tilbud på 1990 inkl. pollenfilter, ekskl. vindusviskere. Men så fant jeg ut at jeg ikke må på service før om 10000km til...
Blå e-up!

larsleik

Hva med software oppdateringer? Må vi betale for det? Møller E18 booket time til meg for oppdatering. De trenger 2 timer! Noen som har måtte betale for oppdatering utenom service?
Grå metallic P85 19" m/luft, pano, tech, lyd, lys, dobbeltlader, barneseter. Matter og utendørstrekk levert fra USA og lengter etter bilen!

Elmo

#11
Sitat fra: larsleik på onsdag 07. januar 2015, klokken 11:17
Hva med software oppdateringer?

Jobbens eUp er akkurat ett år nå. Levert av Møller Ryen. Vi har fått oppgraderinger to, og har vært inne og fikset noe 12v ladeproblem, og fått resatt CarNet GSM modulen en gang. Aldri betalt noe. Fått gratis leiebil ved behov til og med. 
Tesla Model 3 AWD/FSD 03/2019 med sw: 2023.44.30.9  og en Seat Mii 2020.
Bor i Asker. Elbilist siden 2005.
Har hatt div. Saxo/P106 som vi har kjørt tilsammen 170.000 km. Kun en P106 igjen nå.
eUp 2015 - solgt.

Råde

Sitat fra: larsleik på onsdag 07. januar 2015, klokken 11:17
Hva med software oppdateringer? Må vi betale for det? Møller E18 booket time til meg for oppdatering. De trenger 2 timer! Noen som har måtte betale for oppdatering utenom service?
Ville vært usannsynlig merkelig hvis de gjorde. Det er jo å betrakte som en tilbakekalling. Type, vi gjorde en elendig jobb første gangen, så vi prøver igjen. Man tar ikke penger for sånt. Ikke bekymre deg.
e-Golf | X75D

MikkeBoomBoom

Da har jeg fått sms om service hos Gromstad Motor i Arendal.

Første service skal de "inspisere" bilen og bytte pollefilter, total pris for hele sulamitten: ca 2300,-

I tilleg ønsket de å gjøre følgende feilrettinger (som ikke koster noe):

- Aktuator for ladeboks - 93A6 Montere beskyttelseshylse for ladekabel bytte ut aktuator og pakning.

- 97ar bytte godsledning og multisikring, bytte ut 12v batteri.  Omprogrammere styreenheter, batteri, ledning og sikring.

Sikkert noe softwaregreier også..

bjørk

Pollenfilteret skal ikke skiftes før etter 60000km ved normal bruk!

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA