Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Oversikt over ulike typer laderegulatorer (EVSE)

Startet av muggost, fredag 26. september 2014, klokken 11:44

« forrige - neste »

jkirkebo

Sitat fra: Simen1 på fredag 20. april 2018, klokken 16:03
Takk for tips, da endrer jeg til type 2 uttak i innlegget.

I så fall kan du jo ta en titt på EcoLite som jeg selger:

http://www.ladespesialisten.no/index.php/ladestasjoner

Ikke noe online-funksjonalitet, men den kommer med integrert lastdeling som kan være kjekt å ha hvis man trenger en til senere.

Regnearket er nok ganske utdatert, siste redigering var i 2015 ser det ut som.
Forhandler av ladestasjoner og ladekabler, se www.ladespesialisten.no
Kjører Tesla X75D fra mars 2017 og Model 3 SR+ fra oktober 2019.

muggost

Jeg har litt dårlig samvittighet for dette, har ikke får oppdatert regnearket på flere år. Har rett og slett ikke kapasitet til å følge det opp. Mulig jeg kan gi redaktør rettigheter til en av dere, hvis det er noen som ønsker å ta på seg et slikt ansvar?

moderator 2

Hei

Foreslår at vi stenger ned denne tråden, da det nå er blitt langt enklere å finne ladekabler, evse-er, ladestasjoner etc.

Lars
Forum admin
Mvh Lars, moderator på elbilforum.no

muggost

Helt i orden for meg. Jeg har ikke kapasitet til å følge opp saken og jeg vet ikke om det som står i regnearket er riktig lenger.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA