Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Bilder og info om superladere som er under bygging.

Startet av mecanica vergara, tirsdag 29. juli 2014, klokken 11:30

« forrige - neste »

Nodland

SC på Røldal ser jeg frem til, vi kjører mye til Haukeli fra Haugesund. Og stopper stort sett alltid en liten tur i Røldal uansett når vi kjører opp med fossilen vi har nå. Så når jeg får Tesla'n så blir det fint med SC i Røldal :D Spent på når den kommer på plass, the end of 2018 står det på sidene deres..
Bmw iX3 Fully Charged Phytonic blue bestilt :)
Tesla Model S 75d 2018(Solgt)

Alfa Bergen

Sitat fra: Nodland på mandag 29. januar 2018, klokken 09:38
SC på Røldal ser jeg frem til, vi kjører mye til Haukeli fra Haugesund. Og stopper stort sett alltid en liten tur i Røldal uansett når vi kjører opp med fossilen vi har nå. Så når jeg får Tesla'n så blir det fint med SC i Røldal :D Spent på når den kommer på plass, the end of 2018 står det på sidene deres..

Det er jeg også spent på siden den har stått oppført med «sent 2016» og «sent 2017» også
Model S85 Levert 7.11.2013. (Solgt)
Model S100D Levert 8.6.2019

Beste biler jeg har kjørt. Punktum!

Nuvolari

Noen som har oppdatert status om fremdriften i Lillesand? Jeg skal t/r Oslo-Lillesand fredag 4 mai. Er vel lite sannsynlig at den er klar til det?
Nordstrand, Oslo
Tesla X
Porsche Taycan

Gladtrd

Sitat fra: Nuvolari på torsdag 26. april 2018, klokken 10:51
Noen som har oppdatert status om fremdriften i Lillesand? Jeg skal t/r Oslo-Lillesand fredag 4 mai. Er vel lite sannsynlig at den er klar til det?

Passerte nylig på E18 og kan informere om at det IKKE ser ut til at denn SuC blir klar til da. Fortsatt godt med anleggsmaskiner i området.
Tesla Model S P85 - levert 09.09.2013 / innbytte 16.06.2017, Tesla Model X 75D - levert 16.06.2017 / solgt 13.01.2023, Tesla Model III - RN107911798, Tesla Model Y P - levert 29.12.2022, Tesla Cybertruck - RN114662xxx

krl

Det har dukket opp en god del kasser med Tesla-utstyr, så det nærmer seg. Kanskje åpning før 17. mai, men det skal holde hardt. Det er en forholdsvis stor utbygging...Du kan ikke vise dette vedlegget.

Elmo

Sitat fra: krl på fredag 27. april 2018, klokken 23:15
Det er en forholdsvis stor utbygging...
DET må man si om bildet også  :D ;)    (lurere å bruke vedleggsfunksjonen)
Tesla Model 3 AWD/FSD 03/2019 med sw: 2023.44.30.9  og en Seat Mii 2020.
Bor i Asker. Elbilist siden 2005.
Har hatt div. Saxo/P106 som vi har kjørt tilsammen 170.000 km. Kun en P106 igjen nå.
eUp 2015 - solgt.

krl

Det er et vedlegg, mulig noe er endret på forumet siden sist jeg la inn bilder?

Elmo

Sitat fra: krl på lørdag 28. april 2018, klokken 12:48
Det er et vedlegg, mulig noe er endret på forumet siden sist jeg la inn bilder?
Ja jeg så det,  og tviler ikke på at det har forandret seg som så mye annet. Mulig du nå må bruke noe size kode også ??
Hovedhensikten min med kommentaren var ikke å klage!  men bare å gjøre bildet litt mere seervenlig ;)
Tesla Model 3 AWD/FSD 03/2019 med sw: 2023.44.30.9  og en Seat Mii 2020.
Bor i Asker. Elbilist siden 2005.
Har hatt div. Saxo/P106 som vi har kjørt tilsammen 170.000 km. Kun en P106 igjen nå.
eUp 2015 - solgt.

krl

Mulig.. Jeg har aldri benyttet noe slikt tidligere. Men det er kanskje enklere å legge inn et hakket mindre bilde, så skal unngå full oppløsning neste gang.

Forøvrig så var det byggeaktivitet i går (søndag) også, så det virker som om det er prioritert å få denne stasjonen klar før sommeren.

geear

Det er forskjell på om du legger så store bilder inn som vedlegg eller om du bruker "Sett inn bilde" og legger det inn i selve innlegget i tillegg. Tror det er på sistnevnte at du får full oppløsning, mens som vedlegg så kan man klikke på det og få det stort.

krl

Det fungerer nok slik nå, men noe er endret. Og basert på hva som skjer hvis du trykker på det store bildet, så er det noe galt med bilde- eller vedleggsfunksjonen. Det har skjedd div. interessante ting inne på profil-editoren også. Jeg får f.eks. ikke endret en del av feltene lengre, så antageligvis er det en oppgradering av forumet som ikke har gått helt bra.

---------------
This page isn't working
elbilforum.no is currently unable to handle this request.
HTTP ERROR 500
---------------

oto

Var innom Lillesand i dag. Ni stolper var delvis oppe på de 23 fundamentene.
TMX75D født oktober 2017
VW e-Golf 2015

oto

TMX75D født oktober 2017
VW e-Golf 2015

Andrewas

Noe nytt fra Lillesand? Eller fra andre steder, det er jo tid for bygging nå. Skjer det noe i nærheten av Røldal?  Kongsvinger? Langs Rv4? Lofoten? Mot Nordkapp?
2013 Sig #174 Model S P85+ Pearl White m alt uten ekstra barneseter.
2023 Model X Plaid

Roger Eide

Arbeid påbegynt på Øyrane i Arna, ser ut til å bli 20 ladere.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA