Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Trondheim-Halsa med leaf

Startet av Midgard, lørdag 08. mars 2014, klokken 00:29

« forrige - neste »

Midgard

Hei
Noen som har erfaring med å kjøre Trondheim-Orkanger-Vinjeøra-Halsa pluss 1 mil til med leaf? Så litt på Jurassic siden og rekkevidden er marginal på alle måter. Kommer en hurtiglader på Valsøytunet ser jeg men fortsatt er rekkevidden fra Trondheim til Valsøytunet helt på grensen med 2 voksne og 2 barn. Kan jo lade både i Orkanger og på Valsøytunet men da koster det mer enn det smaker. Dessuten får man vel bare 80% når man hurtiglader om jeg ikke har forstått dette feil. Det beste er igrunn om noen har prøvd det og kan dele litt erfaringer. Eller har noen gode tips
2014 Leaf tekna i farge kad (Elma?) hverdagsbil
2007 Qashqai tekna (Bjarne) hengertrekker og kajakkfrakter

Kristian O

Gratis Type 2 i Orkanger. Går vel å lade til 100% med den?
-S 85, MC Rød, tech pakke, 7 seter.
  130.000 km siden April 2014. Solgt april 2019
-Kia Soul 2016
- Model 3 LR april 2019

Vikingo

Med type 2 og type 1 kontakt(1772) får ein vel bere 3.6kw eller 6.6 om en har dobbelladdar
då tar d sin tid å fylle. CHAdeMO til ca. 96% lar seg gjere. Kan ev toppe opp med ordinær ladding. Har ikkje endå prøvd meg på Halsa - Orkanger.
Laurdag 29.9.12 vart Leifen min..... ;-)
No,  25.10.13 snart 3 Bjart eller ca. 22600km tilbakelagt med smil.. og meir vert det!

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA