Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Produksjonsplass for BMW i3

Startet av FLEA, tirsdag 04. juni 2013, klokken 17:41

« forrige - neste »

FLEA

Nå er det mulig å reservere plass i produksjonskøen hos BMW for i3.
Kontakt BMWi forhandler og be om reservasjonsskjema.

Martin-

Gjelder dette nasjonalt, internasjonalt eller per forhandler? Har du navn på noen spesifikke forhandlere dette gjelder? Per dags dato ingen her i Trøndelag :-(
2021 Tesla Model 3 SR+ "Daily driver"
2020 Audi e-tron 50 "Solgt"
2017 Renault Zoe R90 "Konebil"
2013 Nissan Leaf Tekna "Byttet inn"
2013 Peugeot i-On "Byttet inn"
2012 Renault Fluence Z.E. Dynamiq "Kondemnert r.i.p."

Martin-

#2
Har nå ringt litt rundt, og funnet ut at i Oslo er det 3 forhandlere som skal selge i-serien. Disse er Bilia, Bavaria og Stenshaugen. Jeg har snakket med Bavaria, og de tilbyr kunder å signere en uforpliktende kjøpekontrakt allerede nå. Dette innebærer at jeg kan signere kontrakt, men når som helst trekke meg uten kostnader. Det koster heller ingenting å signere denne. Jeg venter på et kontraktsforslag per epost, som jeg skal se nøye over :-) Selgeren hos Bavaria anslo at de allerede har "solgt" 50-60 i3. Pris ble estimert til mellom 250.000 og 260.000 kr, men han regnet med at med litt nødvendig ekstrautstyr kom den på nærmere 300.000 kr. Nå har vi ingen info om hva som er ekstrautstyr på disse modellene, men renger med det kommer mer info når modellen offentlig lanseres på Frankfürt Auto Show. Venter i spenning  ;D
2021 Tesla Model 3 SR+ "Daily driver"
2020 Audi e-tron 50 "Solgt"
2017 Renault Zoe R90 "Konebil"
2013 Nissan Leaf Tekna "Byttet inn"
2013 Peugeot i-On "Byttet inn"
2012 Renault Fluence Z.E. Dynamiq "Kondemnert r.i.p."

MortenH

Her er reservasjonsskjemaet (vedlagt) for de som er interessert.

Salgssjefen i Stavanger melder om et betydelig antall mottatte resevasjonsskjema. Jeg leverte på e-post 11.06.2013 og ble dermed nr 50 i "køen".

Om et par uker drar jeg til London, og skal prøve å få med meg BMWi som ligger i Park Lane. http://www.mybmwi3.com/bmw-i-park-lane-brand-store-is-open
2011-2014: Mitsubishi i-MiEV
Fra jan 2014: BMW i3
Bryne - Rogaland

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA