Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Overnatting i Stavanger

Startet av Boogie, torsdag 11. september 2008, klokken 19:53

« forrige - neste »

Boogie

Jeg har allerede kontaktet campingen om våre behov og tanker.

Har i utgangspunktet bedt om 10 hytter med plass til 30 personer.
6 store med plass til 4-6 personer, og 4 små med plass til 2-3 personer.
Hvordan det er med lading, byggestrøm fra Lyse osv får vi komme tilbake til når vi får vite mer, men det virker ikke som de har noe serlig mer en 10A.

Sendte min mail i går kveld, men har ikke fått svar enda.

Ringte dem nå, men daglig leder er på reise. Han er tilbake på lørdag, så da ringer jeg igjen.
Tønsberg:
Tesla Model Y 2023

Tidligere:
ca 11 stk Citroen Saxo/Peugeot 106
5 stk Citroen Berlingo/Peugeot Partner
4 stk Nissan Leaf

Har kjørt elektrisk siden 2001, og har hatt ca 20 elbiler. Totalt over 500 000 km.

elektrolux

Til opplysning er Stavanger vandrerhjem er like utenfor porten til Mosvangen Camping.
Stavanger:

Selger utstyr for EV lading og energieffektivisering via http://elbilhjelpen.no AS

Har for tiden Tesla S85, Smart ED, BMW C- evolution, Carver S+, Monotrazer MTE-150, Citroen C1 EVie, div. Think og PSA Classic og City 2010 model, Chin 3 hjuler Pickup, Buddy M9 samt Vectric scooter. Venter på Microlino og Aptera #2246

Daglig leder i Elbilhjelpen.no

Boogie

Her er svaret fra Campingen:

-----------------
Jeg kan tilby følgende:

Hytter med 4-5 sengeplasser: 650 kr pr natt
Hytter med 2-3 sengeplasser: 470 kr pr natt
Teltplass for inntil 4 personer: 240 kr pr natt
Campingvogn for inntil 4 personer: 300 kr pr natt
Bobil for inntil 4 personer: 300 kr pr natt

Vi åpner egentlig ikke før 18.mai, men vi kan åpne for dere før dette.

Strøm skal ikke være noen problem, men det vil være et felles ladested for alle( evnt 2-3 ladesteder)

Foreløpig holder jeg av ca 10-15 hytter så snakkes vi |etter hvert.
------------------

Da er vi igang.  :D
Tønsberg:
Tesla Model Y 2023

Tidligere:
ca 11 stk Citroen Saxo/Peugeot 106
5 stk Citroen Berlingo/Peugeot Partner
4 stk Nissan Leaf

Har kjørt elektrisk siden 2001, og har hatt ca 20 elbiler. Totalt over 500 000 km.

elektrolux

Sitat fra: Boogie på onsdag 17. september 2008, klokken 21:45
Bobil for inntil 4 personer: 300 kr pr natt

Det var da fælt til grådige priser. En kan få hotelrom for 3 personer rimeligere enn dette. Riktignok ikke i Stavanger, men hvor mye arbeid medfører det at noen parkerer en Bobil et døgn i forhold til å overnatte ett døgn på hotel.

Se: http://www.hotelformule1.com/formule1/index.html
Stavanger:

Selger utstyr for EV lading og energieffektivisering via http://elbilhjelpen.no AS

Har for tiden Tesla S85, Smart ED, BMW C- evolution, Carver S+, Monotrazer MTE-150, Citroen C1 EVie, div. Think og PSA Classic og City 2010 model, Chin 3 hjuler Pickup, Buddy M9 samt Vectric scooter. Venter på Microlino og Aptera #2246

Daglig leder i Elbilhjelpen.no

ilmarw

Regner med at prisene er per hytte, og ikke per person. Det virker i hvert fall rart at det skal bli dyrere per person med flere personer i hytta. Dersom min antagelse er rett skal det godt gjøres å finne et billigere hotellrom, i hvert fall i Norge.

ilmar
Polestar i bestilling

elektrolux

Det er ikke hytteprisen jeg reagerer på. Hytta må vedlikeholdes, og vaskes ut etter bruk.

Det jeg reagerer på er prisen de skal ha for at noen parkerer en bobil en natt. Dagen etter er bilen borte, og "beboerene" har kanskje tatt seg en dusj, og brukt toalettet. Da blir 300 kr natta drøyt, og jeg får mer forståelse for hvorfor Tyske bobilturister heller parkerer f.eks oppå jernbanelokket midt i sentrum. Anntar at dette er billigere, og mere sentralt, og do og toalett har de i bilen likevel.
Stavanger:

Selger utstyr for EV lading og energieffektivisering via http://elbilhjelpen.no AS

Har for tiden Tesla S85, Smart ED, BMW C- evolution, Carver S+, Monotrazer MTE-150, Citroen C1 EVie, div. Think og PSA Classic og City 2010 model, Chin 3 hjuler Pickup, Buddy M9 samt Vectric scooter. Venter på Microlino og Aptera #2246

Daglig leder i Elbilhjelpen.no

ilmarw

Sorry, så ikke den siterte teksten i farta. Men jeg skulle likevel likt å se deg finne et hotellrom billigere enn det :-)

ilmar
Polestar i bestilling

elektrolux

Dersom du klikker deg inn på linken jeg la ved finner du billigere Hotelrom. Men som sagt: desverre ikke i Stavanger, men i nærmest hele Europa forøvrig.
Stavanger:

Selger utstyr for EV lading og energieffektivisering via http://elbilhjelpen.no AS

Har for tiden Tesla S85, Smart ED, BMW C- evolution, Carver S+, Monotrazer MTE-150, Citroen C1 EVie, div. Think og PSA Classic og City 2010 model, Chin 3 hjuler Pickup, Buddy M9 samt Vectric scooter. Venter på Microlino og Aptera #2246

Daglig leder i Elbilhjelpen.no

Elmo

Sitat fra: Boogie på onsdag 17. september 2008, klokken 21:45
Foreløpig holder jeg av ca 10-15 hytter så snakkes vi etter hvert.

Hvordan blir det med fordelingen her Boogie. Tar du opp liste eller noe?
Tesla Model 3 AWD/FSD 03/2019 med sw: 2023.44.30.9  og en Seat Mii 2020.
Bor i Asker. Elbilist siden 2005.
Har hatt div. Saxo/P106 som vi har kjørt tilsammen 170.000 km. Kun en P106 igjen nå.
eUp 2015 - solgt.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA