Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Når får vi bilene våre?

Startet av jgg, fredag 06. desember 2013, klokken 17:34

« forrige - neste »

Trond.m

Sitat fra: Ferry på tirsdag 14. november 2017, klokken 11:55
"Min" selger sier 2 mnd leveringstid nå. Skryter han på seg litt mye da?
Det høres ikke sannsynlig ut, med mindre de har fått noen ekstra produksjonsplasser. Tror det er snakke om produksjon uke 4 og levering ca uke 8 for standard i3. For i3s er det nok ca 5 uker lenger. Men forhandlerne burde kunne svare nokså presist på dette.

hemi

forskjellige firma, og selgere har forskjellige slots og leveringstider også.

Jarv!s

Sitat fra: lr-80 på mandag 13. november 2017, klokken 15:55

Bestilte i dag og får levering april, mulig slutten av mars. 1 måned senere pga s-versjon.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Den var fin! Kunne du sendt meg PM specs og pris? evt poste her? Skal straks kjøpe i3, men den du linket bildet av der var fin!! 
Model X 2018
Model 3 LR AWD - Solgt
BMW i3 94ah - Solgt

rehoff

#2268
Jeg bestilte I3s 1. november, og levering er estimert til uke 12.
Gleder meg til levering, selv om det er lenge å vente...  ;D

lr-80

Sitat fra: Jarv!s på tirsdag 14. november 2017, klokken 19:29
Sitat fra: lr-80 på mandag 13. november 2017, klokken 15:55

Bestilte i dag og får levering april, mulig slutten av mars. 1 måned senere pga s-versjon.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Den var fin! Kunne du sendt meg PM specs og pris? evt poste her? Skal straks kjøpe i3, men den du linket bildet av der var fin!!
Gå inn på bygg din bil på BMW.no. Velg i3s, velg pakke Fully Charged og bytt lakk til Imperial Blue og sorte felger. Vinterfelgene er det ikke bilde av, men blir samme som standard 428 felg i hellakkert svart. Ifølge selger litt matt.  8)
Blir ikke billig, men standard i3 ser nesten litt smal og gammel ut i forhold til i3s.
2015 KTM 1190 Adventure R
2017 BMW i3 Fully Charged
2019 Jaguar i-Pace S, Caesium Blue 22"
1951 Landrover Serie 1 80"

Viks

Sitat fra: lr-80 på tirsdag 14. november 2017, klokken 20:53
... men standard i3 ser nesten litt smal og gammel ut i forhold til i3s.

haha, nesten apple tilstander her nå ser jeg   

Trond.m

Ville lagt til kode 4U9 som gir svak utvendig motorlyd, så slipper du å få gamle og svaksynte på nakken (eller panseret). Koster bare 720 kr  ;) Gir svak, hastighetsavhengig motorlyd utvendig som slår seg av selv over ca 30 km/t. Kan også deaktiveres i menyen før en kjøretur hvis man må være musestille, men har aldri hatt behov eller ønske om det.

Burger

Bedre med drivers assist pakke som bremser opp i stedet for å få fotgjengeren på panseret. Som bonus så er man sikret mot de med musikk/podcast på ørene.
2021 TM3 SR+
2018 94Ah i3, CE.
2015 24kw/h Nissan Leaf (solgt)
Stjørdal

Viks

Sitat fra: Burger på onsdag 15. november 2017, klokken 06:42
Bedre med drivers assist pakke som bremser opp i stedet for å få fotgjengeren på panseret. Som bonus så er man sikret mot de med musikk/podcast på ørene.

Enig. De fleste gir f.. uansett om de hører eller ikke bilen - er i mobilen uansett.

Orbit

Ser på tysk forum at en tysker får utlevert i3s allerede i morgen! Her kommer det nok flere bilder og rapporter som pauseunderholdning for dere som venter.
2016 BMW i3 94Ah
2019 Audi e-tron 55

Agmuns

Ser det samme på Worldwide-gruppen på Facebook. Er folk som har fått vanlig i3 allerede.

Agmuns

Sitat fra: TM på onsdag 15. november 2017, klokken 06:32
Ville lagt til kode 4U9 som gir svak utvendig motorlyd, så slipper du å få gamle og svaksynte på nakken (eller panseret). Koster bare 720 kr  ;) Gir svak, hastighetsavhengig motorlyd utvendig som slår seg av selv over ca 30 km/t. Kan også deaktiveres i menyen før en kjøretur hvis man må være musestille, men har aldri hatt behov eller ønske om det.
No way. Skal jeg først ha elbil, så skal jeg ha stealth mode. Så kan jeg heller klaske på en trådløs ringeklokke under panseret som spiller av Darth Vader-sangen når knappen inni bilen trykkes inn :P

Elmo

Sitat fra: Agmuns på onsdag 15. november 2017, klokken 11:44
Sitat fra: TM på onsdag 15. november 2017, klokken 06:32
Ville lagt til kode 4U9 som gir svak utvendig motorlyd, så slipper du å få gamle og svaksynte på nakken (eller panseret). Koster bare 720 kr  ;) Gir svak, hastighetsavhengig motorlyd utvendig som slår seg av selv over ca 30 km/t. Kan også deaktiveres i menyen før en kjøretur hvis man må være musestille, men har aldri hatt behov eller ønske om det.
No way. Skal jeg først ha elbil, så skal jeg ha stealth mode. Så kan jeg heller klaske på en trådløs ringeklokke under panseret som spiller av Darth Vader-sangen når knappen inni bilen trykkes inn :P
Jeg hadde ALDRI betalt for å få "fotgjengerlyd". Skulle heller hatt rabatt.
Tesla Model 3 AWD/FSD 03/2019 med sw: 2023.44.30.9  og en Seat Mii 2020.
Bor i Asker. Elbilist siden 2005.
Har hatt div. Saxo/P106 som vi har kjørt tilsammen 170.000 km. Kun en P106 igjen nå.
eUp 2015 - solgt.

Zuexi

Hvorfor er det så mange som er motstander av fotgjengerlyd? Er tross alt et sikkerhetsutstyr som kan hindre ulykker, personskader eller i værste fall liv.

Elmo

Sitat fra: Zuexi på onsdag 15. november 2017, klokken 13:27
Hvorfor er det så mange som er motstander av fotgjengerlyd? Er tross alt et sikkerhetsutstyr som kan hindre ulykker, personskader eller i værste fall liv.
Nå mente jeg primært at det definitivt ikke er noe jeg vil betale for da.
Men her har vi i alle år vært plaget at trafikkstøy, og så når bilene blir mere stillegående så skal man legge på støy. Blir ikke det helt feil ?? Mennesker er tilpassningsdyktige vanedyr. Så la heller folk venne seg til å se seg for. 50% av alle fotgjengere går rundt med musikk i øra uansett så kunstig støy på stillegående biler hjelper lite.
Tesla Model 3 AWD/FSD 03/2019 med sw: 2023.44.30.9  og en Seat Mii 2020.
Bor i Asker. Elbilist siden 2005.
Har hatt div. Saxo/P106 som vi har kjørt tilsammen 170.000 km. Kun en P106 igjen nå.
eUp 2015 - solgt.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA