Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Statusoversikt - regneark

Startet av krister461, torsdag 07. november 2013, klokken 01:02

« forrige - neste »

Stiania79

Sitat fra: krister461 på torsdag 07. november 2013, klokken 12:04
Sitat fra: Stiania79 på torsdag 07. november 2013, klokken 12:03
P nr er det dette RN nr???
Nei, dette er noe de som reserverte tidlig fikk. :)

OK :-) Da legger jeg inn resten når dette kommer... :-)
S85 | mørk grå | sort skinn | matt abachi |  panotak | tech | luft | lyd | lys | vinter | park | 9Jx20 Vossen VVSCV5 Silver Polished 245/40-20 Vredestein Ultrac Sessanta (sommer) | 8Jx19 TSW Rivage Silver 245/45-19 Nokian Hakka R2 (vinter) | VIN 28595 - levert 03.03.14 + VW E-Up, Tungsten, Pano, tech, dab+ levert 14.03.14 - 100% EL :-)

- Dekk & Felger Levert av www.beckmeister.no -

jalias

Sitter å knoter i regnearket via mobilen, noen får redigere om det ble feil  :o

paalv

S85 svart / svart skinn, pano, luft og alle pakkene  - VIN 25111, bekr. 27.9.13, lev. 15. mars i Drammen.

prophan

Når må bilen være ferdigprodusert og klar for shipping for å kunne nå levering til første halvdel av januar 2014? Noen som vet?
Min status var som nevnt satt tilbake til sourcing parts, etter at det stod in production fra 1 november til igår, 5 november.
Kjipt
Tesla Model X90D - Produsert juli 2017
Midnight Silver
6 seter hvitt "skinn"
Alt utstyr inkl FSD opsjon

Kagex

Tror det var snakk om 5-6 uker med shipping så sent november/tidlig desember isåfall

Sent from my GT-I9505 using Xparent BlueTapatalk 2

P29687

ebbrey

Var fin liste, mesteparten var fyllt ut allerede :P
11/2013 - 2018 Modell S
Bestillt Enyaq Sportline 80X alt unntatt bagasjeromspakke og Canton

frekri

Noen har fjernet meg fra lista i regnearket. Får bare de med performance eller bedre være med? :)

Jeg legger meg til igjen...
Model S85 - grå, luft, pano, lydstudio, tech
Bestilte 10. sep
Bekreftet 11. sep
VIN 6. des.
Building 10. jan
In transit 15. jan
Levert 25. feb 2014

ELTesla

Sitat fra: prophan på torsdag 07. november 2013, klokken 14:10
Når må bilen være ferdigprodusert og klar for shipping for å kunne nå levering til første halvdel av januar 2014? Noen som vet?
Min status var som nevnt satt tilbake til sourcing parts, etter at det stod in production fra 1 november til igår, 5 november.
Kjipt

Jeg regner med at bilen da må komme seg i produksjon snarest. Må minst være ferdig produsert i løpet av november vil jeg tro.

frekri

Madboy: Jeg ser du har bestilt 10. mai. Har du bedt om senere levering? Når jeg bestilte 11. sep så forventet de levering januar/februar, så i teorien så kan vi få levert samtidig.

(Tipper min blir forsinket til mars)
Model S85 - grå, luft, pano, lydstudio, tech
Bestilte 10. sep
Bekreftet 11. sep
VIN 6. des.
Building 10. jan
In transit 15. jan
Levert 25. feb 2014

krister461

Ser det har vært litt kluss med datoformateringen. Har prøvd å rydde i denne (kjører nå bare ISO-format og "plain tekst" som formatering). Det kan være noen datoer har blitt lagt inn med blanding mellom måned og dag. :)

krister461

Har lagt til et eget ark med instruksjoner så vi kanskje kan holde arket mer ryddig. :)

rsy

#26
Laget en enkel oversikt over antall dager fra bekreftet til ferdig produsert...
Ser ut som at vi kan forvente produksjon ca 2-3 måneder etter bekreftelse nå...

RSy

krister461

Ser slik ut ja. Kjekt å se at ventetiden går jevnt nedover. Får håpe det fortsetter. :)

ELTesla

Sitat fra: frekri på torsdag 07. november 2013, klokken 14:57
Madboy: Jeg ser du har bestilt 10. mai. Har du bedt om senere levering? Når jeg bestilte 11. sep så forventet de levering januar/februar, så i teorien så kan vi få levert samtidig.

(Tipper min blir forsinket til mars)

Ja det ble bedt om senere levering. Avtalte levering mid januar. Dette var i slutten av september.

El-Ing

Litt OT, men her er modellfordelingen i arket p.t. (126 biler totalt):

Grå S85 mottatt 28.2.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA