Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny
meny

Vis innlegg

Denne delen lar deg se alle innlegg laget av dette medlemmet. Merk at du bare kan se innlegg gjort i områder du har tilgang til.

Vis innleggmeny

Meldinger - Lacaixxa

#16
Model S 2013 - 2022 / Sv: Klunkelyd fra dashbord
onsdag 23. september 2020, klokken 15:21
Jeg hadde en klikkelyd ved lave hastigheter, over bakketopper og ved ujevn vei. Tilsynelatende fra dash, front el. Etter å hatt bilen inne 5-6 ganger og skiftet en haug med deler fant de endelig årsaken den siste gangen: Both front shock tower braces replaced.
#17
Model X 2014 - 2022 / Sv: Ville dere kjøpt TMX på nytt?
mandag 14. september 2020, klokken 15:53
Rart at noen fremdeles er uenig i at Tesla sitt serviceapparat knelte fullstendig i 2016/17. Elon måtte jo ut beklage for hele Norge. Å eie Tesla med feil i den perioden var til dels et helvete som jeg ikke tror noen andre merker noengang har vært i nærheten av å matche.
#18
Lading av Tesla / Sv: Ladekø på Tesla Superchargers
fredag 07. august 2020, klokken 22:13
Eidfjord er håpløs både på hastighet og kapasitet. Kjøpte MS 90d for å klare Bergen-Geilo i ett strekk. Rart at de ikke oppgraderer denne.
#19
Tesla / Sv: Tesla aksjer
lørdag 23. mai 2020, klokken 22:14
Og hvis jeg heller hadde kjøpt aksjer enn P85 i 2013 hadde jeg hatt 60 mill på konto nå.
#20
Jeg hadde aldri godtatt å betale 25.000 for en mcu som har en kjent feil. I alle fall ikke for diagnose (!) Tesla er vel kjent for å gå høyt ut, så kan man krangle derfra.
#21
Model 3 / Sv: Varmt gulv på lengre turer
fredag 01. november 2019, klokken 20:37
Jeg har reagert på det samme på konas tm3, mens jeg på langtur i min TMS ofte fryser på på bena.
#22
Model S 2013 - 2022 / Sv: Brukt Model S til under 400k?
søndag 11. august 2019, klokken 18:46
Enig at den nye typen (sommer 2017) sportslige stoffsete er bra, og at prisforskjellen på 30.000 gjorde den til et bra alternativ. Den gamle flate typen stoffsete tror jeg de fleste står over. Subjektiv selvfølgelig, men tipper majoriteten velger skinn, fremdeles ser på det som mest eksklusivt, og at prisen dermed må reflektere dette på Finn.
#23
Model S 2013 - 2022 / Sv: Brukt Model S til under 400k?
søndag 11. august 2019, klokken 12:34
FSD koster 50k ekstra, så det bør reflekteres i prisen. På AP2 gir det oppgradert MCU i fremtiden. Neste FW skal inneholde de første FSD egenskapene, og når bilen skal selges i fremtiden skal det bety mye ifølge Musk.
#24
Model S 2013 - 2022 / Sv: Brukt Model S til under 400k?
søndag 11. august 2019, klokken 10:39
Jeg vil tror at disse er riktig priset. Den første mangler tilsynelatende, HiFi, vinterhjul og har stoffseter som ikke er nyeste type. Da blir den veldig tungsolgt. Den røde har lite opplysninger i teksten, men har stoffseter og ikke FSD. Jeg har en tilsvarende blå med alt og ville forventet mellom 600-650.
#25
Model S 2013 - 2022 / Sv: Hvilket takstativ og skiboks til Model S
fredag 23. november 2018, klokken 20:09
Jeg endte opp med whisbar og FX-SUV. Da kan man i alle fall åpne både takluke og bakluke uten problem. Veldig fornøyd inn i andre vinteren. Pass på å beskytte punktene hvor whisbar møter lakk og tak med folie eller tape.
#26
 :+1:
#27
Når hadde du utlevering på bilen som utløste felgene Øggen?
#28
Der har det stått processing siden desember
#29
Er det noen som har mottatt Arachnid felger i det siste - eller har fått indikasjon på levering? Jeg har siste levering i desember og lurer på om jeg må belage meg på andre sommerdekk denne sesongen.
#30
Tesla / Sv: FSD - hvilken merverdi?
torsdag 05. april 2018, klokken 10:30
Snakk om at det skal slippes noen features ila kort tid for de med FSD. Blant annet at FSD skal kunne lese trafikklys. Det er jo litt gambling; hvis vi får noe ekstra kan det være verdt pengene, og kjøp i etterkant er en god del dyrere.
© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA