Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny
meny

Vis innlegg

Denne delen lar deg se alle innlegg laget av dette medlemmet. Merk at du bare kan se innlegg gjort i områder du har tilgang til.

Vis innleggmeny

Meldinger - El Pastor

#1
Model X 2014 - 2022 / Sv: Tung styring
tirsdag 07. mars 2023, klokken 22:03
Update: ble etter litt frem og tilbake byttet på garanti. Takk for hjelp!
#2
Model X 2014 - 2022 / Sv: Tung styring
tirsdag 28. februar 2023, klokken 17:03
Veldig godt poeng. Får se hva de sier først :)
#3
Model X 2014 - 2022 / Sv: Tung styring
tirsdag 28. februar 2023, klokken 13:23
Takk for svar! Tesla hevder at Helvetia vil avslå saken med begrunnelse at det er slitasje. Noen som har erfaring med Helvetia og «utvidet nybilgaranti»?
#4
Model X 2014 - 2022 / Tung styring
tirsdag 28. februar 2023, klokken 11:31
Har en 2017 X (45000 km) med utvidet nybilgaranti. Har plutselig blitt veldig tung på rattet. Tesla sier med en gang at det er « Lower Steering Column I-Shaft» som må byttes. Dette går ikke på garanti sier de fordi det regnes som slitasje. Dette er jo en kjent feil som Tesla har fått beskjed om å bytte jmfr: https://static.nhtsa.gov/odi/tsbs/2020/MC-10177030-9999.pdf
Det ville ha blitt dekket innenfor «vanlig» nybilgaranti mens nå er det plutselig pga «slitasje». Noen som har erfaringer rundt dette problemet?
#5
Model S 2013 - 2022 / Sv: Bilen min på vinterføre.
onsdag 13. november 2019, klokken 20:11
Får vel håpe og tro at Tesla hadde klart en bedre variant en Land Rover :) men teorien er bra
#6
Model S 2013 - 2022 / Sv: Bilen min på vinterføre.
onsdag 13. november 2019, klokken 19:48
Rart at ikke Tesla kan legge inn en type «Hill Descent Control» á la Land Rover. Altså en data assistert mode som sørger for trygg nedfart. Bør ikke være så vanskelig med all den datakraften?
#7
Model X 2014 - 2022 / Sv: Plassering av bombrikke
fredag 05. januar 2018, klokken 09:31
Strålende! Takk for tips!
#8
Model X 2014 - 2022 / Plassering av bombrikke
torsdag 04. januar 2018, klokken 23:19
Noen som har en lur plassering som ikke innebærer speil eller frontrute?
#9
Model S 2013 - 2022 / Sv: Passasjerdør kan ikke åpnes fra utsiden
tirsdag 19. desember 2017, klokken 18:02
Det er altså snakk om passasjerdør foran.
#10
Model S 2013 - 2022 / Passasjerdør kan ikke åpnes fra utsiden
tirsdag 19. desember 2017, klokken 17:45
Har en loaner hvor passasjerdøren plutselig ikke vil åpne seg fra utsiden. Åpner seg som normalt fra innsiden. Noen som har vært borti det før og kan dele tips og triks for å fikse det, eller må den på service?
#11
Model X 2014 - 2022 / Sv: Noen fått "ny" 7-seter i Norge?
mandag 27. november 2017, klokken 20:24
Ang Prince Lionheart varianten, så har jeg hatt litt problemer med bredden. Vi har fremoverlent småbarnsete som festes med belte, og da har jeg måttet klippe det til i bakkant på begge sider slik at beltet sitter riktig og at man kommer til «låsen». Virker som om setene er ganske smale ifht andre store SUVer.
#12
Takk for svar. Fikk bilen utlevert med en miks av 3.2, 3.4, 3.6. Så Tesla mener tydeligvis noe der omkring :)
#13
Noen som vet anbefalt dekktrykk for originale 19" med medfølgende Nokian R2 SUV?
#14
Tesla / Sv: Tesla Inventory
tirsdag 10. oktober 2017, klokken 12:43
Takk!
#15
Tesla / Sv: Tesla Inventory
tirsdag 10. oktober 2017, klokken 12:28
Noen som vet om det nye bakseter på model x også? Har både aph3 og du00, men sr05.
© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA