Sitat fra: andrjor på mandag 18. februar 2019, klokken 09:26
Å lade på de standardstasjonene ville vel tatt evigheter?
De har antydet at den får CCS og 160kW lading.
180kWh versjonen vil kunne bruke en time på en av de nye lynladerne, mens på en vanlig (50kW) hurtiglader godt over 3 timer.
Med minste batteriet blir det omtrent som en Audi E-tron. Ikke utenkelig at strømforbruket kan være i samme gate også.
Skulle aldri tro jeg kunne hatt lyst på en pickup, men R1T ser bruksmessig ut som et skikkelig kinderegg for vår aktive familie på 4. Med 5 seter, tørr bagasjeplass i frunk og geartunellen er det plutselig en bil som er veldig brukbar som familiebil til og fra hytta. Om enn en veldig stor bil - men vi har ofte med oss mye stasj. Ser for meg 4 sykler på stativ over planet f.eks. Med mindre forbruket havner mye over 300wh/km vil 135kWh versjonen være tilstrekkelig for oss.
Håper denne bilen ser dagens lys og at de klarer å levere over snittet (amerikansk) kvalitet