Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny
meny

Vis innlegg

Denne delen lar deg se alle innlegg laget av dette medlemmet. Merk at du bare kan se innlegg gjort i områder du har tilgang til.

Vis innleggmeny

Meldinger - tormodl

#1
Fekk faktisk dette fiksa på min 2013 Model S i dag :laugh:
Rangeren som smurte opp soltaket sa at dette var eit kjent problem ja.
Forvarselet var typisk at soltaket gjekk tregt/hakkete ifm opning og lukking.

Eg fekk problemet første gong i Oslo i slutten av juli, då det var 30 grader og sol.
Symptomet var at soltaket såvidt begynte å opna seg, så kom det melding på skjermen med "Friction too high" og det stoppa heilt opp. Lot seg heldigvis lukka greit igjen.

1722,- + mva for å få det fiksa var jo ikkje så gale.
#2
Model S 2013 - 2022 / Sv: Dørhåndtak,bytte/rep - pris?
tirsdag 21. september 2021, klokken 10:46
Sist eg skifta, var i juni 2020 hos Tesla Stavanger - då kosta det 2575 + mva, sjå vedlegg.
#3
Model S 2013 - 2022 / Sv: Senterskjerm slår seg ikke av.
torsdag 09. september 2021, klokken 11:04
Fekk samme feilmelding på min på fredag som var.
Ikkje heilt samme symptom, senterskjermen min var først svart og appen fekk ikkje kontakt med bilen.
Etter ein restart av senterskjermen var den tilsynelatande OK - feilmeldinga var der fremdeles, men fekk kontakt frå appen og det eg prøvde på senterskjermen virka.
Stakk innom Tesla og spurte om det var eit forvarsel om at den berømte minnebrikka var på vei til å ta kvelden, og det virka som dei tolka det sånn - tok bilen inn samme dag.
Fekk den tilbake i går, med ny (refurbished) senterskjerm på garantien :)

Sitat
Bekymring: Customer experience black/blank screen got alert:
Center Display unavailable.
Driving and user settings could not be restored.

Issue resolved. Attempted VCM bulletin, due to hardware issues complete MCU had to be replaced. Issue resolved.
Utført arbeid: Media Control Unit (Remove & Replace)

Deler som er skiftet eller montert

KPN eUICC 2FF SIM Card(1542886-00-A) 1.0
MS Tegra Reman MCU LTE Premium - EU (64GB)
(1004740-20-A) 1.0
#4
Tesla / Sv: 2018.12 - Ny navigasjon og raskere MCU
søndag 08. april 2018, klokken 23:08
2018.10.4 på min nov-13 P85+.
#5
Fekk mail med link for å velja 15.03 og valgte ladar då.
22.03 eg mail med bekreftelse på valget, og såg den under "My Awards" for eit par dagar sidan - men den kan godt ha lege der lengre.

Stod tilgjengeleg frå mai 2018 før i dag, no står det juni.
#6
Bestilling og levering / Sv: Utleveringsevent Lillestrøm?
tirsdag 13. mars 2018, klokken 23:34
Står vel 50 på inventory bilar.

Min hadde 32 km ved utlevering nov-13.
#7
TMS Hjul, dekk og felg. / Sv: Dekktrykk 21"
fredag 06. oktober 2017, klokken 11:10
Min 2013 P85+ med originale 21" har ein lapp som du ser når du opnar førardøra.

Der står det 38 psi foran (245/35R21) og 40 psi bak (265/35R21).

Eg har pleid å ha litt over det - 2,7 bar foran og 2,9 bar bak.
#8
Model S 2013 - 2022 / Sv: Software v8.1
tirsdag 18. juli 2017, klokken 12:18
Formatet ser ut til å vera:

<år>.<veke nummer> <git commit short hash>

Det identifiserer jo eksakt kor denne versjonen har blitt separert frå kodebasen.
#9
Lading av Tesla / Sv: Utsette lading: skal det lyse blått?
fredag 26. mai 2017, klokken 06:39
Det lyser blått fordi lading er utsatt ja, mao heilt normalt.
#12
Kan bekrefta at Eidfjord er open, lada der i dag. Virka som alle 8 plassane var opne, lada på både 1B og 3A (begge sider).
#13
Ser ut som dei er komme langt i Eidfjord - far min sendte meg eit bilete som han tok i dag .

(Eg er født og oppvaksen i Eidfjord, men har budd i Stavanger sidan 1986).


#14
Hjul, dekk og felg. / Sv: Dekktrykksensorer - systemsvikt
torsdag 16. oktober 2014, klokken 07:31
Hadde eksakt samme feilmelding i november i fjor, reset hjalp ikkje.
Hadde kjøpt komplette vinterdekk med bilen, så var inne hos Tesla i Sandnes som først prøvde reset med apparatet sitt.
Det viste seg at då at sensoren på høgre bakhjul ikkje lot seg resetta, og dei skifta sensoren.
Så det kan også vera at det er ein defekt sensor.
#15
Model S 2013 - 2022 / Sv: Model S Dual motor
fredag 10. oktober 2014, klokken 06:57
Toppfarten med 85 kWh og to motorar aukar også; til 250 km/t  8)
© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA