Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny
meny

Vis innlegg

Denne delen lar deg se alle innlegg laget av dette medlemmet. Merk at du bare kan se innlegg gjort i områder du har tilgang til.

Vis innleggmeny

Emner - Supersvein

#1
Model 3 / Glatt ratt
mandag 05. oktober 2020, klokken 09:35
Har akkurat byttet min tidlige 2019-model 3 med en sen 2020, for å kunne trekke tilhenger.  Er veldig fornøyd med m3, og det var derfor naturlig å gå for samme bil igjen.  Merker at den nye er litt bedre på mange områder, bortsett fra ett.  Etter å ha kjørt litt så merker jeg at jeg er sliten i underarm og håndledd, og er i ferd med å utvikle betennelse.  Når jeg søker litt så ser jeg at eneste forskjell på min gamle og nye m3 er at rattet er byttet ut med ett av "vegan leather", som i praksis betyr plast.  Jeg er vant til at en bruker krefter til å dreie på rattet, men på min nye m3 må jeg også bruker krefter på å klemme for å få grep.  Og det er nok dette jeg kjenner i armene.
Er det noen andre som sliter med grepet i det nye veganer-rattet, og som har funnet en løsning?

#2
Model 3 / Batteristatus ved utlevering
torsdag 28. mars 2019, klokken 09:01
Hva er vanlig batteristatus ved levering av bil?
Jeg får min på lørdag. Men har ett stykke å kjøre for å komme hjem, samtidig som det må klaffe med ferger. Er det vanlig at bilen leveres med flatt batteri, slik at jeg bør ta høyde for snarlig ladepause?
© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA