2011 modell Mitsubishi i-Miev med "defekt" lader.
Den lader på ChadeMo men ikke på 220 Volt, og ifølge mekaniker kjøler
den ikke batteriet under lading med ChadeMo...
Noen som har vært borte samme problemet?
Bilen det dreier seg om er Dansk, og i der nede skal dem ha 35 tusen (danske) kroner for bytte av laderen...
Har vært i kontakt med elbilmek.no som skal ha 18000 tusen kroner for samme jobben , noe som jo er en langt hyggeligere pris.
Problemet er at bilen står i København uten strøm...
Noen som har forslag på hva som vil være den beste løsningen, for denne nå litt fortvilte danske trilling eieren?
Den lader på ChadeMo men ikke på 220 Volt, og ifølge mekaniker kjøler
den ikke batteriet under lading med ChadeMo...
Noen som har vært borte samme problemet?
Bilen det dreier seg om er Dansk, og i der nede skal dem ha 35 tusen (danske) kroner for bytte av laderen...
Har vært i kontakt med elbilmek.no som skal ha 18000 tusen kroner for samme jobben , noe som jo er en langt hyggeligere pris.
Problemet er at bilen står i København uten strøm...
Noen som har forslag på hva som vil være den beste løsningen, for denne nå litt fortvilte danske trilling eieren?