Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny
meny

Vis innlegg

Denne delen lar deg se alle innlegg laget av dette medlemmet. Merk at du bare kan se innlegg gjort i områder du har tilgang til.

Vis innleggmeny

Emner - Erik Ola Ulvestad

#1
TAYCAN / Lade Taycan på 230V 3-fase
torsdag 21. desember 2023, klokken 18:07
Er det nokon som brukar 230V 3-fase IT til å lade Taycan?

Eg ser at det er oppgitt at Taycan kun ladar på 1-fase på 230V IT system. Men spørsmålet er om nokon har prøvd 3-fase på 230V IT for s.k. open-delta kobling?
#3
Dette overrasker meg. Så unikt anser eg det ikkje å vere med å velge blant 3 fasar, at det skal vere patenterbart.
 Kva deal får Easee her?
Du kan ikke vise dette vedlegget.
#4
BMW iX / Strømstyrke i USB uttak baksete
lørdag 11. februar 2023, klokken 19:14
USB uttaka for baksete klarar ikkje å lade ein iPad. Frå midtkonsolll går det fint. Kva er maks effekt i USB uttak i baksete?

Sent fra min SM-G991B via Tapatalk

#5
Avansert: Batterier og Lading / GARO Entity vs. EASEE
torsdag 01. desember 2022, klokken 07:59
Er nye GARO Entity en rip-off av Easee eller er det simpelten eit Helmikstøl&Co- OEM produkt?

https://www.garo.se/en/solutions/electric-car-charging-for-housing-cooperatives_2


Sent fra min SM-G991B via Tapatalk

#6
Avansert: Batterier og Lading / Easee Charge vs NEK400:2022
onsdag 19. oktober 2022, klokken 21:21
I ny NEK400:2022er det krav til overSTRØMsvern (Edit: iht _spesifikke_ EN standardar), som Easee Charge kopla på samme kurs med lastdeling, men uten enkelt sikring pr ladeboks, ikkje oppfyller, eller?
Easee vern er vel kun sensor og software?


Sent fra min SM-G991B via Tapatalk
#7
Eit utsnitt av formiddagens lading på jobben viser at forskjellige bilmodellar ikkje er like stabile i effekttrekket.
eTron viser betydelig meir rippel i ladeeffekt enn dei 4 andre.
Med tanke på støyen som eTron genererar i elnettet er det kanskje ikkje så overraskande?


Biler til lading er hhv 1) eGolf, 2) eTron, 3) eGolf, 4) Soul, 5)Enyaq.


1 fas 32A opplegg.

#8
Avansert: Batterier og Lading / NissanConnectEV API for Leaf 2017
tirsdag 15. februar 2022, klokken 18:43
Er det nokon som har innside info om korleis feks QuickLeaf, MyLeaf, mfl loggar seg på Nissan api? Det meste eg har funne på github ser litt utdatert ut. Eg har prøvd på https://gdcportal.its-mo.com/api_v210707_NE/gdc/InitialApp_v2.php med relevante parameter med Postman, men er stuck... Det er nevnt at Nissan har introdusert en 'User-Agent-Key' som nytt parametertriks, men har ikkje funne noko på det.

Sent fra min SM-G991B via Tapatalk

#9
ID.4 / GTX ladeeffekt på 20A 1-fase
lørdag 22. januar 2022, klokken 21:59
Har en GTX til låns frå Møller på tunet. Har satt den til lading med 20A, 1fas. Men ser no at den kun trekker rett under 16A. Eg ser at 1st Max(?) er lista bla med 7.4kW mulighet som vel nyttar ordinær paralellkobling av 2 trinn til max 32A ved 1-fase lading. Er ikkje dette med på denne kanskje?
Meinar bestemt at 'reduser AC strøm' alternativet ikkje var satt på tidlegare i dag iallefall.

Sent fra min SM-G991B via Tapatalk

#10
Audi e-tron / Stille grense for batteriprosent ved ankomst
søndag 05. september 2021, klokken 18:22
Planleggeren i eTron 50 verkar litt konservativ i forbruksanslaget og melder gjerne at det ikkje er mulig å nå fram uten å lade. Er det mulig å still grense for batteriprosent som skal vere igjen ved ankomst destinasjon?


~~~~~~~~~~~~~
Privat: Interesse for ladesystemer.
Jobb:
Malthe Winje Automasjon AS
www.mwg.no

#11
Har du hørt om AC-batteri?
Sjekk denne podcasten!
https://www.tu.no/artikler/norsk-teknologi-tar-kontroll-over-batteriet-og-gjor-det-billigere-mer-fleksibelt-og-mer-langlivet/512600

Litt kjapp googling avslører også denne (https://www.pv-magazine.com/2021/07/19/german-start-up-offers-5-2-kwh-ac-battery-that-works-without-inverter/) som er mistenkelig lik den patenterte teknologien omtala i podcasten. Kanskje patentet er lisensiert?


~~~~~~~~~~~~~
Privat: Interesse for ladesystemer.
Jobb:
Malthe Winje Automasjon AS
www.mwg.no

#12
Audi e-tron / Matrix lys i praksis. Video.
tirsdag 12. januar 2021, klokken 19:53
https://youtu.be/RAk2PatcKe4

Matrix mørkelegger bil framfor, men beheld sidelys.
Har 'vinterabbonement' på Matrix.
Veldig fornøgd.

Fra sist helg til Skeikampen.

~~~~~~~~~~~~~
Privat: Interesse for ladesystemer.
Jobb:
Malthe Winje Automasjon AS
www.mwg.no
#13
TLC / Dårleg DAB mottak
torsdag 07. mai 2020, klokken 18:23
Eg synest DAB+ signalet har tapt seg veldig siste månader. Feks for NRK P1 i Oslo Øst/Sør. Greit nok at det fell ut i tunell, men det blir gjerne stille i skyggen bak Ekebergåsen rett før Skulleruddumpa sørover. Også i området Sofiemyr.
Saman med mobillading er det håplaust.
Er det typiske feil som kan oppstå med Leaf 2017 Tekna antenne eller kabel? Har pisk antenne på taket.

Sent fra min SM-G960F via Tapatalk

#14
Avansert: Batterier og Lading / Easee - dokumentasjon av lokalt API
mandag 16. desember 2019, klokken 14:24
Hei.
Er det nokon som har tilgang på API doc for Easee Home eller Easee Charge, om som har lyst til å dele dette?
Har nokon laga smarthus integrasjon eller anna lokal styring med denne?
(Tenker då ikkje på Tibber metoden)

#15
Kjøretips / Er Neutral i fart skadelig?
tirsdag 05. november 2019, klokken 00:08
I eit anna forum er det ein del skepsis til bruk av frikobling med Neutral (feks Nissan Leaf) i fart. Dette har blitt brukt ved nedbremsing for å få slipt litt på bremseskiver. Iflg manual bør visstnok ikkje N brukast i fart
Er dette skadelig?

Ref "There is nothing mechanical. It is purely electronic. If you select 0kW on the go pedal and then select N you won't feel anything.

But do not do this above 20mph or so, and only at your own risk. For PM motors there is a fundamental limit where the EMF becomes higher than the battery/inverter supply voltage, which limits speed. To get past this point a DC overlay is put onto the waveform which creates an opposing magnetic field in the motor which actually suppresses the magnetic fields of the permanent magnets. Then, the back EMF is not so high and the motor can be run faster. This is called 'field weakening'.

Now imagine you are at very fast speed, the field weakening is at a maximum but the motor is still running at maximum back EMF, and you go and switch off that field weakening current to the motor. What happens next?

I am sure the components have been sized to tolerate this as an accidental incident, but we'll just wait around for the first case where someone at top speed decides to select neutral at the top of a hill, the reverse diodes dump the excess voltage for a long time, overheat, and, poof ... oh, look, ma, no inverter .....

It may be that well designed systems the neutral merely means 0kW. That is what I would do. The driver has no control over that, really, it is just a way to select 0kW. But if it is a complete shut down of the inverter then the only other way to protect it is to maintain the DC field weakening current.

For reasons related to this, and more complexity I won't mention now, if you try to select neutral in an Ampera in CD2 mode, the power consumption to the motors actually goes up."

Sent fra min SM-G960F via Tapatalk

#16
Er det nokon her med erfaring med Efacec ladere og OCPP?
Effektregulering skal visstnok kunne gjerast via parameter "MAXPOWER". Vi får endra parameteren, men det gir ingen virkning.
Så, kva andre parameter må også endrast?

(QC40/45/150 buss DC ladere)

Sent fra min SM-G960F via Tapatalk

#17
Avansert: Batterier og Lading / CaCharge møter Zaptec med faseomkobling
onsdag 04. september 2019, klokken 18:58
Så var ikkje lenger Zaptec åleine om å tillby ladeboks med faseomkobling for 1-fase lading...
CaCharge (https://cacharge.com/losning) forklarer sin effektstyring som faseomkobling.


Sent fra min SM-G960F via Tapatalk

#18
Avansert: Batterier og Lading / Er Zapcharger 66% meir effektiv?
mandag 29. april 2019, klokken 23:34
Kan nokon underbygge Zaptec sin påstand om 66% betre utnyttelse med fasebytting?
Typisk promoterar installatørar 63A kursar. Om vi held oss til "1 fas" 32A opplegg 6.6kW så vil alle anlegg tom 6 plassar ikkje ha nytte av faseomkobling.
Med 9 plassar kan ein i verste tilfelle få 3 stk 6,6kw bilar på same fase og det må reduserast. Med faseomkobling kan ei få plass til alle og auke blir 2 + 50% = 3. Bil nr 4 får alltid ein ledig fase. Bil nr 5 får også alltid ledig fas enten direkte eller med omkobling. Bil nr 6 kan då plass ved omkobling. Det er uansett ikkje kapasitet til dei 3 siste (uten reduksjon). Her kan faseomkobling gi 6 istadenfor 4 plassar, igjen 50%.
Dess fleire plassar ein legg opp til dess meir vil statistisk normalfordeling bidra til "naturlig " fasefordeling.

Med 3fas installasjon vil vel ingen 11/22kW bilar ha nytte av fasomkobling? Dei vil evt måtte redusere frå 3 til 1 fas (tja, kanskje tilogmed "2-fas" OpenDelta?), men då er ein jo tilbake til 1-fas utgangspunktet.

Kva har eg missa på?

Sent fra min SM-G960F via Tapatalk

#19
Avansert: Batterier og Lading / Kortslutningsvern pr ladestasjon?
onsdag 07. november 2018, klokken 17:45
Kort spørsmål; er det påkrevd med kortslutningsvern (dvs sikringsautomat) pr ladestasjon ved bruk av flatkabel i anlegg med dynamisk laststyring?
Kva ladeboksar har evt dette innebygd?



Sent fra min SM-G960F via Tapatalk

#20
Avansert: Batterier og Lading / Lading etter strømutfall
tirsdag 13. februar 2018, klokken 23:56
Kva elbilmodellar er det som ikkje tek opp att lading automatisk etter straumbrot?
Gjeld også feks kontaktorstyrt ladeanlegg som bryt straum til ladestasjon/ladekladd.


Sent fra min SM-G930F via Tapatalk

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA