Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny
meny

Vis innlegg

Denne delen lar deg se alle innlegg laget av dette medlemmet. Merk at du bare kan se innlegg gjort i områder du har tilgang til.

Vis innleggmeny

Emner - kavorland

#1
Dekk / Felger / Tråden for sommerdekk 2019
fredag 12. april 2019, klokken 00:41
Heisann

Så er tida inne for dekkskifte, og for min del er tida inne for nye sommerdekk på min 2015 Tekna.
Vonar at me her kan dele tips og råd om kva som høver seg best å investere i for sesongen.
Eg veit mange av dykk der ute kjenner godt til dette, og vonar de vil dele av dykkar kunnskap her.
På førehand takk....
#2
Lading / Feil på ladelys
torsdag 20. desember 2018, klokken 22:11
Heisann

Har hatt Leafén i 3,5 år og kjørt ca 72000km.
Nyttar Ladekladd, og det skjer som på video når eg kopler til lader.
Den kan begynne på lading, og plutselig begynner alle tre lys å blinke simultant, og piper ved blink.
Også når den har nok straum og skal gå på timer skjer dette.
Samme igjen når eg slår av timer.

Har sjekka, koplingar for fukt og skadar, ingenting å sjå.
Har også lada 12 voltsbatteriet i tre timer men samme symptom.

Nokon som har ide om kva som er årsaka til dette ?
#3
Elektriske utfordringer / Kupevifte sluttet å virke !!!!
tirsdag 11. april 2017, klokken 16:41
Heisann

Har hatt min Tekna sidan september 2015, og kjørt 38 800 problemfrie kilometer.
Men idag svikta Leafén oss.
Hadde den parkert i 4 dagar med 45 % på batteriet. Satte den på lading med timer på både lading og klima, ladetimer funka, men klima hadde ikkje starta då fruen skulle ta den på jobb.
Starta bilen for tining, men kupevifta ville ikkje gå.
Det viser at varme elementet trekker strøm, men ingen respons på viftestyring.
Har satt den hos forhandler i håp om at dei får feilsøkt imorgon, trass kort arbeidsdag før påske.

Nokon som har hatt samme problem på denne modellen, og veit kva som kan vere gale ?

Takk for svar....
#5
Eg har i lengre tid tusla litt med tanken på å ta opp att bruken av eit vassdrag som bestefar og oldefar nytta til bruk av mølledrift.
Vassdraget har i fleire hundre år vore nytta til dette, og det hadde vore i tida å ta dette i bruk att.
Etter å ha vore unytta sidan byrjinga av 50 talet, er kanskje tida den rette no.

I tidlegare tider var det 4 kverner i vassdraget, og siste del var det ei stor mølle i bruk fram til omlag 1952. Sidan har det lege urørt, men med stemmer (demningar) og magasin er vassdraget med mindre modifiksjonar klar for utnytting.

Vassdraget har i fylge data frå NVE og NIVA ei avrenning frå 400 til 135 liter i sekundet.
Vassdraget er omlag 35 meter over havyta. Om ein nyttar minste avrenningsfaktor finn ein:
135 l/s ganger 35m (fallhøgde) ganger 9,81 (effekt) = 46 352 watt = 46 KW X 1,36 = 62,5 HK

På årsbasis gjev dette 46 KW ganger 8760 (timar i året) =  402 960 KW/timar.

Det er to magasin i vassdraget, som gjer det mogleg å regulera avrenninga i stort mon.

Vassdraget ligg like ved ein godt trafikert fylkesveg, og det hadde vore særs morosamt å lage dette til eit ladepunkt for Elbil med lokalt særpreg.

Nokon som har tankar og tips rundt dette ?


#6
Langkjøring med 24 / 30 kWt batteri / Kjøretips Sotra-Eidfjord
torsdag 24. mars 2016, klokken 00:25
Tenkte å ta Leafén på fyrste "langtur" får Sotra til Eidfjord og tilbake, totalt omlag 38 mil på dagstur.
So langt har den kun vore nytta til dagpendling på 12-16 mil, så dette er fyrste forsøk på ein lengre tur med trong for lading for å gjennomføra.

Tenker at føret innover gjev trong for framleis vinterdekk, og rekkevidda er dermed 12-13 mil.
Har Fortum abonnement, så fortrinnsvis lading på Fortum stasjoner.

Nokon som har tips til ladepunkt og rute ?

På førehand takk.
#8
DRIFTSBATTERI / Slepelading, alternativ ved tomt batteri ?
lørdag 05. desember 2015, klokken 14:58
Vinter og regn trekker meir strøm enn forventa på dagpendlinga.

Eg har difor tenkt litt på alternativer om eg skulle gå tom.
Eit alternativ kan jo vere dette, eller vil det vere skadelegt å slepelade med bilen i B modus ?

Tanker rundt dette ?


https://www.youtube.com/watch?v=5Sujv90PLLY
#9
Leaf 2010-2017 / Ny Elbil eigar, treng råd og veiledning om ALT ;-)
tirsdag 06. oktober 2015, klokken 10:44
Heisann

Eg er nytt medlem av forumet og stolt eigar av ny Leaf Tekna.
Eg har ingen kjennskap til bruk og vedleikehald av elbil, og treng difor råd og veiledning til dette.

Eg er dagpendlar i bergensområdet, og køyrer Sotra - Bergen - Sotra i arbeids samanheng, omlag 70 km. Eg har brukt bilen i omlag ei veke. Då eg henta den ut frå forhandlar stod det 198 km på rekkevidde indikatoren. Første to ladingar heime gav lading te 148 km på 100%.
Etter det eg har forstått, bør ein ikkje lade meir enn 80%, og justerte dette ned ved tredje lading. Då viste det 132 km. Neste dag 124 og idag 112 !
Eg kjem meg fint til og frå jobb, men undrar litt på kvifor det viser så ulik rekkevidde.

Bilen vert lada med ESVE kabelen i ein standard utekontakt på 16 amp. Indikatoren viser at den er fult opplada.
Burde eg ha montert ein 3.3 kw til mode 3 kabel ?

Er det andre innstillingar som burde vore gjort på bilen for å betre kapasiteten.

Takkar på førehand om tips.
© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA