Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny
meny

Vis innlegg

Denne delen lar deg se alle innlegg laget av dette medlemmet. Merk at du bare kan se innlegg gjort i områder du har tilgang til.

Vis innleggmeny

Emner - SilverArrow

#1
Model S 2013 - 2022 / Merkelig hendelse MCU1
fredag 18. september 2020, klokken 19:58
Skulle ein liten tur på butikken på T/R 3km.
Stoppa i ei busslomme og søkte på "europe", mcu restarta. Dette hende 6-7 ganger når eg søkte på europe.
Prøvde andre band som tnt, kiss, bryan osv uten problem, men kvar gang eg søkte igjen på europe, så resette mcu.
Kva skjer?
Er dette ein hemmelig kode for å restarte mcu?  :-1:
Software: v10.2 (2020.24.6.11) 42200km
Mcu var ny i august og kun kjørt ca 800km etter bytte.
#2
Model S 2013 - 2022 / Stor skjerm resetter seg under kjøring
fredag 10. januar 2020, klokken 20:06
For 8 dager siden så resette stor skjerm seg under kjøring på motorvei i 90km/t.
Likte ikkje dette fordi ventet på kva anna som ville slå seg av.
Snakka med Tesla og fekk beskjed om at ein tekniker skulle sjekke kva som gjorde at skjerm resette seg under kjøring.
I følge tekniker så er da eit hull på 6 minutt der bil ikkje har logget nokon ting i samme tidspunkt.
Fekk beskjed om å rapportere tilbake dersom dette skjer igjen.
I dag så skjedde da igjen at stor skjerm resette seg under kjøring.
I følge tekniker så har ikkje min bil siste software (2019.40.2.1)?
Tok full resett av bil i kveld. Koblet bil til wifi, men ifølge bil er software (up to date).
Har fått time for å sjekke dette.
Er da nokon som har opplevd dette og har ein formeining kva som er feil si bil ikkje logger?
#3
Lading av Tesla / Ladeproblem med ZapCharger Pro ladestasjoner
mandag 23. juli 2018, klokken 20:13
Forrige uke fekk eg problem med å lade i vårt Zaptec ladeanlegg.
Eg starter lading og alt ser ok ut inntil 2 minutt og 45 sekund til 3 minutt.
Då faller ladespenning til 0 volt, bil viser Ready to Charge - Check charger power.
Etter ca 30 sekund kjem spenning tilbake og lading starter igjen.
Etter nye 2 minutt og 45 sekund til 3 minutt så faller spenning til 0 volt igjen.

Min bil viser at den lader med 32A 3fase = 22kW så lenge da er spenning.

Tesla nummer 2 i borettslaget fekk kun 1 fase lading og 32A fra samme ladestasjon på lørdag.

Begge bilene er testa hos Tesla på Forus og då er alt ok.

Nokon som har ein ide kva som skjer her?
Zaptec påstod før helg at feilen låg i min bil, men no er me 2 stk med problemer i dette anlegget.

#4
Model S 2013 - 2022 / Software feil på premium lydpakke?
fredag 01. juni 2018, klokken 15:34
For eit par veker si så "mista" lydanlegget i min bil litt power.
Når eg skrur opp lyden til ca 8 så er da som om lyden ikkje er så kraftig som før når eg spele samme musikk.
Var innom hos Tesla i går og dei seier at alt skal være i orden med lyden, men at da har vært ein software oppdatering der fleire har klaga på dårligere lyd.

Er da fleire som opplever dette?

Eg krysse fingrene på at eg ikkje har sprengt nokon høyttalere.
Lyden er lik på begge sider.

Har software 2018.18 4c72e69 som skal være siste revisjon.
#5
Lading av Tesla / Jordfeil i ZapCharger Pro ladestasjon
onsdag 25. april 2018, klokken 21:12
Vårt borettslag har installert 2 stk 63A kurser i TN-nett.
Eg bruker kursen som har 3 stk utvendige ZapCharger Pro ladestasjoner.
For 3 veker si, så skulle eg lade ca 2 timer på ladestasjon nr.1, men etter 1 time og 5 minutt så fekk eg melding fra min Tesla at "Charging interrupted". Gjekk ut og fant ladestasjon med rødt fast lys. Flytta ladekabel over til ladestasjon nr.2 og starta lading uten problem. Etter 5 minutt så avslutta eg lading og flytta ladekabel tilbake til første ladestasjon og starta lading igjen uten problemer.
Ei veke seinere så skulle eg lade ca 2 timer igjen på ladestasjon nr.1, men etter 50 minutt fekk eg melding fra min Tesla at "Charging interrupted". Fant igjen ladestasjon med rødt fast lys. Kobla fra kabel og kobla til igjen på samme ladestasjon og lada i ca 1 time og 10 minutt til bilen var ferdig uten noko problem.

Fra ZapCharger Pro manual:
Dersom rød lampe viser ved tilkobling av ladekabel og/eller kjøretøy betyr det at jordfeil er oppdaget. Trekk ut kabelen og sett denne inn igjen. Dersom ladestasjonen indikerer jordfeil igjen så bør man sjekke kabelen for skader eller få sjekket kjøretøyets ladekrets.
Dersom rød lampe lyser etter oppstart av ladestasjonen så kan dette indikere en systematisk feil i ladestasjonen og du må ta kontakt med kundesupport.

Tok kontakt med Rønning Elektro som har installert ladestasjonene og dei påstår at feil ligger i bil eller ladekabel.
Eg har blå type 2 Mennekes kabel. Denne har vært lite brukt og aldri lada med denne når da har vært nedbør.
Tesla utelukker også at da kan være kabelen som har jordfeil.
Venter på svar fra Tesla som skal sjekke logg fra tidspunkter eg har oppgitt til dei.

Er da nokon som har hatt problem med jordfeil i Zaptec anlegg?
For meg så virke da som om feilen ligg i Zaptec anlegget og ikkje i bil.
Dersom da er jordfeil i bil/ladekabel så burde vel ladestasjonen slått ut når eg kobler til og ikkje etter lang ladetid?
Var åleine på denne kursen begge ganger og lada med 22kW.
#6
Lading av Tesla / Lade Tesla med Type 2 kabel
mandag 26. februar 2018, klokken 11:13
Me har fått montert eit nytt ladeanlegg der eg bur med type 2 ladere.
I den forbindelse så brukte eg min type 2 kabel for første gang i desember.
Bilen har dobbel lader.
Første gang eg testa så fekk eg 3 fase 27A/27A. Eg kunne ikkje justere maks opp til 32A. Da stod då ein hybrid på samme bus og lada med 1 fase 16A.
Eg køyrde så ut til Tesla for å teste kabel på type 2 lader der og fekk 3 fase 32A/32A.
Testa igjen neste dag heime og fekk 3 fase 32A/32A. Var då den einaste bilen som var tilkobla.
Eg har lada nokon ganger og vært åleine på bus og fått 3 fase 32A/32A
I går var eg åleine når eg begynte å lade og lada då med 3 fase 32A/32A. Når eg kom ut seinere så var da ein elbil som lada med 1 fase 16A tilkobla på samme bus. (Appen hennes viste 3,7kW)
Min bil var då redusert til 3 fase 27A/27A. Eg kunne ikkje justere opp til 32A.
Da første tallet viser kor mange amper bilen lader med og da siste tallet viser kor mange amper bilen kan lade med.
Kor får bilen informasjon om maks ladestrøm fra?
Kvifor blir eg redusert til 27A når andre er tilkobla på samme bus?

Ladeanlegget har maks på 40kW på kvar bus.(3 utvendige ladere på ein bus)
© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA