26A begrensning opphevet etter Service ved Tesla Skøyen :
Software oppdatering v5.11 + hardware oppdatering med tykkere ledninger for mindre varmegang = 32A x 3 ( 22kw ) med type 2.
Hjemmelading i garasje med UMC på dedikert enfase 32A kurs endret plutselig lademønster fra 32A default til kun 26A default, og måtte manuelt stilles opp til 32A for hver lading.
Lader etter service nå igjen på 32A default, og testet i dag også med type 2 på 22kw lader for sjekke om 26A x 3 begrensningen var endret . Se foto under (typical).
Flott service oppfølging fra Tesla Skøyen med uoppfordret rustfjerning og lakkering av bremseroterer
Software oppdatering v5.11 + hardware oppdatering med tykkere ledninger for mindre varmegang = 32A x 3 ( 22kw ) med type 2.
Hjemmelading i garasje med UMC på dedikert enfase 32A kurs endret plutselig lademønster fra 32A default til kun 26A default, og måtte manuelt stilles opp til 32A for hver lading.
Lader etter service nå igjen på 32A default, og testet i dag også med type 2 på 22kw lader for sjekke om 26A x 3 begrensningen var endret . Se foto under (typical).
Flott service oppfølging fra Tesla Skøyen med uoppfordret rustfjerning og lakkering av bremseroterer