Det blir eit spørsmål om å vere eller ikkje vere nå for ein Citroen C-Zero, kjøpt seint 2012, køyrd omlag 150.000 km.
Har hatt problem med gir ei stund, å få den i "drive". Og i løpet av siste vinter vil den heller ikkje starte ("plinge"). Får opp følgjande feilmeldingar frå diagnoseverktyet, som ikkje lar seg slette:
"Electric vehicle management ECU - Fault 1" og "Fault 2"
"Instrument panel -- meter - Fault 1"
På instrumentpanelet lyser gult lys med bil/utropsteikn og batteri.
Har tidlegare skifta 12-voltsbatteri, som har vore vedlikehaldslada til nå.
Bilen var direkteimportert og er prega av mykje rust på undersida. For to år sidan blei bremserøyr skifta, så det er i alle fall i orden.
Eg trur det kanskje er enkle grep som skal til for å få vekk feilmeldingane, som skifte av sikring e.l. Skulle gjerne ha lært meir om fiksing av ein slik bil. Dermed kunne det kanskje ha vore ein bil som framleis kunne blitt brukt til korte turar. Synes 150.000 km er kort levetid for ein bil.
Så eg lurer på om det er nokon som har moglegheiter til å ta ein tur til området Eidsvoll og sjå på den, og vurdere om det er liv laga?
Hadde vore interessant å formidle eit overlevingsprosjekt i denne gruppa.
Vennleg helsing;
Halvard
Har hatt problem med gir ei stund, å få den i "drive". Og i løpet av siste vinter vil den heller ikkje starte ("plinge"). Får opp følgjande feilmeldingar frå diagnoseverktyet, som ikkje lar seg slette:
"Electric vehicle management ECU - Fault 1" og "Fault 2"
"Instrument panel -- meter - Fault 1"
På instrumentpanelet lyser gult lys med bil/utropsteikn og batteri.
Har tidlegare skifta 12-voltsbatteri, som har vore vedlikehaldslada til nå.
Bilen var direkteimportert og er prega av mykje rust på undersida. For to år sidan blei bremserøyr skifta, så det er i alle fall i orden.
Eg trur det kanskje er enkle grep som skal til for å få vekk feilmeldingane, som skifte av sikring e.l. Skulle gjerne ha lært meir om fiksing av ein slik bil. Dermed kunne det kanskje ha vore ein bil som framleis kunne blitt brukt til korte turar. Synes 150.000 km er kort levetid for ein bil.
Så eg lurer på om det er nokon som har moglegheiter til å ta ein tur til området Eidsvoll og sjå på den, og vurdere om det er liv laga?
Hadde vore interessant å formidle eit overlevingsprosjekt i denne gruppa.
Vennleg helsing;
Halvard