Det tar en viss tid før Topix blir oppdatert etter en oppdatering. Blir visstnok ikke fjernet før Jaguar sentralt har ferdigbehandlet refusjonen fra verkstedet.
Denne delen lar deg se alle innlegg laget av dette medlemmet. Merk at du bare kan se innlegg gjort i områder du har tilgang til.
Vis innleggmenySitat fra: chiller på torsdag 17. oktober 2019, klokken 02:13
https://www.youtube.com/watch?v=VIijZptN8FY
Sitat fra: Ingeniøren på søndag 14. april 2019, klokken 11:46Noen som har fjernet dette dekselet på kanalen ved jekkpunktet og som kan si noe om hvordan de gjørde det? Står ikke noe om det i manualen:
Apropos hjulbolter og dekkskift.
Er det vel definerte jekkpunkter på bilen ? Når jeg handlet prøvde jeg å kikke der det er merke med en pil men fant ikke noe vel definerte punker. Foran var det glatt mens bak noe udefinert....
Sitat fra: daktari på tirsdag 18. desember 2018, klokken 23:19Gode poeng, er godt det er noen fordeler med den
Kladden er laget av Delphi og leveres også til Smart electric. Den har en god feature ved at schuko-ledningen er lang og at boksen kan ligge på bakken.
Sitat fra: Tellus på tirsdag 18. desember 2018, klokken 22:53Enig, skal prøve å være saklig og ikke klage på utseende, men manglende multifunksjon. Kladden ser unektelig skuddsikker ut ja. Er ingen tjuvradder som synes den ser dyr nok ut til å gidde å stjele den med påfølgende herping av ladekontaktenSitatKommer sannsynligvis også til å klage på sakteladeren som jeg synes er ganske klumpete og simpel.
Tror jeg ville latt være å klage på at ladekladden er klumpete. Da ber du om å ikke bli tatt alvorlig.
Vi har ikke fått adaptere så dette bør Jaguar tilby de som ønsker det.
Når det gjelder multifunksjonen til ladekabelen så hadde det vært interessant å vite hva Jaguar mente med det. Kanskje var det meningen å kunne styre ladestrømmen fra bilen slik som en del andre biler har mulighet til. Kanskje var det meningen å sende med en ladekabel med kladd som kan stilles.
Selve kladden ser ut som om den er laget til US Navy. Tror den tåler det meste av hva den kan bli utsatt for av vær, vind og ytre påvirkninger. Pen er den kanskje ikke
Sitat fra: fantonsen på tirsdag 18. desember 2018, klokken 10:46Det er ikke bra at også andre uten panoramatak opplever denne støyen. Men siden det er flere som har merka det samme, får man i hvert fall konstatert at det er en feil "by design". Er ganske dårlig at man i utviklingen av en slik flott bil skal spare seg til fant på elementære ting som støydemping i taket. Det går nesten ikke an å snakke i handsfree'en når man kjører i en tunnel siden den utvendige støyen "overbelaster" noise cancelling-systemet.
Jeg har samme erfaring med min S uten panoramatak.
Bilen er normalt støysvak, men jeg reagerer også på betydelig økt støy i tunneler.
Lyden kommer da bakfra, og det føles litt som deg, som om bakvindu eller bakluken er åpen, noe det ikke er.
Jeg regner med at dette er refleksjoner fra tunnel-taket/vegger som trenger inn enten gjennom taket, eller bak i bilen. Så det er tydelig at bilen ikke er like godt støyisolert på denne måten. Om det er forskjell på en med panorama-tak vet jeg heller ikke.
Dessverre har vi mange tunneler her på vestlanget. Jeg må gjennom 4 stk. på min daglige tur (13km) til jobben hver vei. Så dette merker jeg godt hver dag.
Sitat fra: LittleHammer på mandag 17. desember 2018, klokken 06:31Nei, har ikke merket noe kulde fra oven. Kaldeste jeg har kjørt i til nå er ca -12, har fungert fin-fint varmemessig uten panoramatak. Bilen står til vanlig parkert ute i en uoppvarmet carport.
Hei, opplever du kulderas fra taket også?