Er det oppgitt noe priser på denne?
Denne delen lar deg se alle innlegg laget av dette medlemmet. Merk at du bare kan se innlegg gjort i områder du har tilgang til.
Vis innleggmenySitat fra: elektro på fredag 24. januar 2020, klokken 14:15
Jeg kjenner meg ikke igjen i beskrivelsene av Møller som et gitt her. Har vært inne 5-6 ganger (!) både pga. tilbakekalling, hengerfeste montering, justering av dørhåndtak og reparasjon pga. steinsprut og to ganger karosseriskade! Har fått fantastisk hjelp både på Møller Ensjø, Erik Arnesen og Skadesenteret på Lillestrøm. Kort ventetid, null stress med leiebil. e-Golf og A3. Siste gang hadde de kjørt leiebilen i verkstedhallen for å tine den på Ensjø. Hos Erik Arnesen hadde de vasket bilen min. Kort ventetid, grei bestilling av time og skadetakst i app. Hele veien har jeg fått god oppfølging under og etter besøkene pr. telefon. Har også fått mobilnr. til tekniker som jeg kan ringe/sende SMS til direkte, ved flere av anledningene. God service ser ut som et mønster for meg, siden jeg har vært i kontakt med så mange, på forskjellige steder.
PS! Var også fornøyd med servicen hos Tesla, men måtte den gang enten på drive-in på Grorud etter hvert til Brummundal for å få time innen 6 mnd. Det var også helt uforutsigbart når/om de svarte mail og telefon. Men dette er to år siden, så det har nok blitt bedre. Alltid hyggelig å være på alle service sentrene dems og jeg opplevde at de ville meg vel.
Sitat fra: No-name på onsdag 22. januar 2020, klokken 13:09Sitat fra: Pneg på mandag 20. januar 2020, klokken 18:34Sitat fra: Ingeniøren på søndag 19. januar 2020, klokken 09:20
Hm, begynner i likne litt på en serie Model S som måtte bytte driveunit opptil flere ganger.
Ikke si de til Tesla gjengen...
Ikke imponert over kundebehandlingen jeg har fått, jeg har i alt for stor grad måtte argumentere meg frem til akseptable løsninger. Ikke greit at de uten videre tar som en selvfølge at Q3 eller en T-rock gjør samme jobben for en familie på 5..
Kom siste gangen jeg skulle levere bilen kvart på 7. Ser han på service er på plass, jeg spør om jeg får levere bil, men nei.. helt uaktuellt. «åpner kl 0700» er beskjeden jeg får.. hvor jeg venter til 0700, får lånebilen. totalt ned iset. 10 min med skraping. Men bedre enn forrige gang hvor lånebilen var nesten tom for drivstoff når jeg fikk den.
Mulig jeg er kravstor
Kravstor synes jeg ikke at du er, men rett og slett dårlig service og elendig kundebehandling.
Har ofte lurt på sånne mennesker. Jobbe i et yrke som har daglig kontakt med andre mennesker, men klarer ikke å yte det lille e, som hadde hjulpet deg en god del, uten at det koster han eller bedriften noe som helst.
Føler jeg blir irritert på dine vegne...
Sitat fra: Ingeniøren på søndag 19. januar 2020, klokken 09:20
Hm, begynner i likne litt på en serie Model S som måtte bytte driveunit opptil flere ganger.
Ikke si de til Tesla gjengen...
Sitat fra: Carkub på lørdag 18. januar 2020, klokken 23:24
Lyden ble helt borte! (Fortsatt summing fra fremre motor, men det er jo «by design».)
Ikke lagt merke til vibrasjoner. Lyden var mest fremtredende i 20-25 km ved svakt pådrag (rundkjøringer og kryss), men hørtes også spesielt i baksetet i høyere hastigheter (40-80).
Sitat fra: kom_så_og_gikk på lørdag 14. september 2019, klokken 19:21
Ja, fikk montert 2/9, og bilen er registrert 11/4. Men jeg forholder meg til Sulland, ikke Møller direkte.
Sitat fra: daktari på onsdag 14. august 2019, klokken 22:09Sitat fra: elektro på onsdag 14. august 2019, klokken 14:08Yep
Noen som har fått ettermontert hengerfestet enda?