Denne delen lar deg se alle innlegg laget av dette medlemmet. Merk at du bare kan se innlegg gjort i områder du har tilgang til.
Vis innleggmenySitat fra: Olemann på fredag 18. mai 2018, klokken 17:04Takk for innlegget; Jeg var usikker, men landet på samme avgjørelse. Jeg byttet nå til 94Ah. Det kommer jo alltid noe bedre senere, man kan ikke vente på det. Etter 130' km i 60Ah, var det på tide å bytte
Valgte å ikke vente etter å ha regnet ut at endringen jeg fikk innebar 57% økning i kapasitet, mens den nye som nå kommer kun er 27% opp fra 94 Ah
Og, det betyr at siden jeg nå kjører ca 20 mil med min, vil tilsvarende 120Ah klare drøyt 25 mil. Lite å skryte av og lite å bytte bil for.
Sitat fra: moonbuggy på lørdag 10. september 2016, klokken 16:12Måtte bytte klosser på min i3 ved første service, ca 60000km. Enig, veldig merkelig. Bilen er pendlerbil, lite trafikk , mikroskopisk aktivt bruk av bremsepedal. Ikke nok med det; skivene er modne for utskiftning pga rust.. skurrer noe dette også for meg
Slitte bremseklosser på I3 ?
Umulig spør du meg. Eneste gangen jeg trår på bremsen er under oppstart. Vel, det har vel hendt ellers også, men det går mange kjøreturer mellom hver gang jeg "må" bruke bremsene.
Sitat fra: TM på tirsdag 02. februar 2016, klokken 19:38Jeg hadde min i3 på periodisk service forrige uke. Snakket med selver ved henting av bil. Hos min forhandler hadde de allerede en liste for å reservere seg en 2017 modell , produsert etter sommeren 2016. Den vil ha økt batterikapasitet. Batteriet var en opsjon ble det sagt. Pris ikke kjent; 30000 antydet.
De holder kortene tett til brystet. De fleste rykter antyder at det vil komme i biler produsert fra juli 2016. Geneve Auto Show som begynner 3. mars vil nok være en naturlig arena for å offentliggjøre tekniske detaljer og tysk pris på 2017 modellen. Så jeg gjetter på norsk pris og bestilling fra 1.4.2016.
Det vil jo også passe godt i forhold til dagens kampanjer som varer tom 31.3.2016. Hadde vært interessant om noen sitter med mer konkret informasjon.
Sitat fra: Sungrazer på fredag 08. januar 2016, klokken 21:03Sitat fra: Amigakongen på fredag 08. januar 2016, klokken 20:45
Veiene er sykt glatte om dagen. Det saltes visst ikke ved rundt -15 og kaldere. Så tviler på at det har blitt saltet i de siste dagene. Men var flere som syntes det var glatt på veiene. Men bilen startet og gikk fint selv ved -20,5 grader. Men i Skedsmo er det jo mildt.
Er ikke noe vits i å salte under -10 grader. Gjør det bare vondt verre, og når saltbilene er ute på natta og salter dagen før det blir 20 blå så rekker ikke saltet å gjøre jobben sin, og du får stålis og de forholdene vi har nå. Det kommer ikke til å bli bedre før temperaturen stiger over -10 igjen.
Sitat fra: 1000kwh på søndag 27. september 2015, klokken 18:57Ingen Combo jeg vet om...
Er det ikke flere i Hokksund?
Sitat fra: LMOR på torsdag 28. mai 2015, klokken 21:00Sitat fra: SE på torsdag 28. mai 2015, klokken 20:56Det er jo utrolig... Du har ikke fått ny software, og det ser ut som bare normal-lader fungerer?Sitat fra: LMOR på torsdag 28. mai 2015, klokken 19:47Takk for svar!
Hvor mange % var det da på batteriet?
SW versjonen må du lese av via USB minnepinne for at den skal kunne gi mening.
SW versjon på den korrekte måten er: I001-14-11-504
Startet ladetest når det var 30km igjen på rekkevidden. Testet også etter en periode med DC hutiglading som jeg stoppet på 67%. Byttet til AC. ca 3.2 kW på begge testene.
(du har selvsagt sjekket at bilen står på maks og ikke min lading)
Sitat fra: LMOR på torsdag 28. mai 2015, klokken 21:00Ladefartinnstilling i bilen står begge på max.Sitat fra: SE på torsdag 28. mai 2015, klokken 20:56Det er jo utrolig... Du har ikke fått ny software, og det ser ut som bare normal-lader fungerer?Sitat fra: LMOR på torsdag 28. mai 2015, klokken 19:47Takk for svar!
Hvor mange % var det da på batteriet?
SW versjonen må du lese av via USB minnepinne for at den skal kunne gi mening.
SW versjon på den korrekte måten er: I001-14-11-504
Startet ladetest når det var 30km igjen på rekkevidden. Testet også etter en periode med DC hutiglading som jeg stoppet på 67%. Byttet til AC. ca 3.2 kW på begge testene.
(du har selvsagt sjekket at bilen står på maks og ikke min lading)
Sitat fra: LMOR på torsdag 28. mai 2015, klokken 19:47Takk for svar!
Hvor mange % var det da på batteriet?
SW versjonen må du lese av via USB minnepinne for at den skal kunne gi mening.