Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny
meny

Vis innlegg

Denne delen lar deg se alle innlegg laget av dette medlemmet. Merk at du bare kan se innlegg gjort i områder du har tilgang til.

Vis innleggmeny

Meldinger - ElDino

#4
Gikk for 65000

Sent fra min SM-N950F via Tapatalk

#7
Sitat fra: svingen på søndag 20. april 2014, klokken 22:29
@test0 fått sett noe mere på fjernvarme ved hjelp av ovms?  Står mellom det og defa,ville vært så mye bedre med ovms slippe ekstra kabel osv :-) får det støtte får det,slenger jeg gjerne over noen kr til deg i utviklings kostnad :-) tipper flere gjør det samme :-) hilsen en ion 2011 eier :-) gi pip hvis du trenger testere osv :-)

+ 1 :)
#8
Iite diesel, kondens i tanken eller tett filter..

Sent from my GT-N7100 using Tapatalk

#9
Hei..

Noen som har tipshvor kan jeg kjøpe en smart 36v Li lader?

Dino
#10
Leaf 2010-2017 / Sv: Re: Erfaringer med Acar bilselger firma?
onsdag 13. juni 2012, klokken 17:12
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2
#11
Kjøpte EMotion MAX700 der. Må si at jeg er kjempe fornøyd med både sykkelen og ikke minst servisen jeg fikk av Espen.

Anbefales 100%

#12
Jeg er med..

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
#13
 Kurven for lading og utlading hentet fra tysk forum




https://picasaweb.google.com/allradvirus/IMiEV20082011#5591665999749690386
#14
Mitsubishi i-Miev / Citroen C-Zero / Peugeot iOn / Sv: Eberspacher
onsdag 08. februar 2012, klokken 07:53
Må i tillegg finne ut av hvor/hvordan skal jeg lage diesel påfyllingen. Lykte ikke det forslaget Mitsubishi kom med. Nå må jeg bøye med under bilen og pumpe diesel i tanken. Litt tungvint  ;D
#15
Mitsubishi i-Miev / Citroen C-Zero / Peugeot iOn / Sv: Eberspacher
onsdag 08. februar 2012, klokken 07:50
Det viser seg at jeg har klart å koble av/på bryter feil. Koblet den som anbefalt for EasyStart T montering. Da funker den som en puls bryter og det er feil. Må nok gjøre det som anbefalt i I-Miev manualen.
Ellers funker den 110%  Fant ut at det er best å forvarme bil i ca 30 min. Da blir det fort 20 varmegrader inni 

Ellers har jeg scannet manualen : https://docs.google.com/viewer?a=v&pid=explorer&chrome=true&srcid=10X3YJPaGzybNg28PBl2svWbb39O3K6dod2n3R93-_PiGT6sRLtBNGcQPPv3m&hl=en_US

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA