Elbilforum.no

Bilmerker => BMW => BMW iX3 => Emne startet av: JorgenM på torsdag 30. august 2018, klokken 07:12

Tittel: 2020 BMW iX3 Spotted With Production Bodywork (29.08.2018)
Skrevet av: JorgenMtorsdag 30. august 2018, klokken 07:12
https://www.carscoops.com/2018/08/2020-bmw-ix3-spotted-production-bodywork-range-250-miles/

(https://images.carscoops.com/2018/08/59239198-bmw-ix3-spy-9.jpg)

(https://images.carscoops.com/2018/08/6c8cb5d1-bmw-ix3-spy-5.jpg)

Denne ser ut til å ha ladeluke kun på høyre side.
Tittel: Sv: 2020 BMW iX3 Spotted With Production Bodywork (29.08.2018)
Skrevet av: JorgenMtorsdag 30. august 2018, klokken 11:51
På bildet under ser man tydelig at bilen har elektrisk krok slik de fleste BMW'er har, får håpe det betyr at produksjonsversjonen får krok også :)

(https://images.carscoops.com/2018/08/f53b92ca-bmw-ix3-spy-11.jpg)
Tittel: Sv: 2020 BMW iX3 Spotted With Production Bodywork (29.08.2018)
Skrevet av: Roy Aasentorsdag 30. august 2018, klokken 18:01
Et designmessig stoort gjeeesp.

I3 er jo ordentlig kul bil, iX3 er bare elendig støgg!. (Er jo å håpe på noe litt mer spenstig)
Tittel: Sv: 2020 BMW iX3 Spotted With Production Bodywork (29.08.2018)
Skrevet av: JorgenMtorsdag 30. august 2018, klokken 20:08
Samme bilder, men litt andre detaljer i teksten. Legger merke til mye rart disse journalistene :D

https://www.autoevolution.com/news/2020-bmw-ix3-electric-suv-spied-flaunting-yellow-wiring-obscured-camera-128237.html#

- Spied in Germany, the prototype in the photo gallery wears minimal camouflage up front and on the rear bumper. What's not exactly usual is the cardboard affixed in front of the windshield-mounted camera. Focus your sight on what hides behind the lower grille, and you'll also notice a yellow wire hanging around as if it's an afterthought.

Admiring the vehicle from the profile, you'll notice economy-oriented tires and a braking system designed for energy harvesting. The black interior with beige upholstery also reveals no paddle shifters on the steering wheel, but then again, what did you expect from an EV?
Tittel: Sv: 2020 BMW iX3 Spotted With Production Bodywork (29.08.2018)
Skrevet av: Klykkenfredag 31. august 2018, klokken 08:35
Får håpe at de gir bilen litt "ekstra". Med trekkrok og grei rekkevidde så kan denne bli eneste bil for mange her til lands.
Tittel: Sv: 2020 BMW iX3 Spotted With Production Bodywork (29.08.2018)
Skrevet av: Løvefredag 31. august 2018, klokken 09:17
2020 kommer virkelig til å være året det løsner for elbiler. Tror vi trygt kan få vedtatt ingen nye forbrenningsbiler fra og med 2025  :+1:
Tittel: Sv: 2020 BMW iX3 Spotted With Production Bodywork (29.08.2018)
Skrevet av: Imaginefredag 31. august 2018, klokken 10:34
Kult med en helt vanlig elbil-SUV uten for mye utskeielser, spør du meg.

Det er umulig å forby produkter så lenge Norge har EØS-avtale med Europa. Da må man selge alle produkter som tilbys innenfor en viss rettferdig avgiftsforskjell.
Man kan dessuten forskjellsbehandle stort mellom bensin/diesel og elbiler bare i en begrenset periode. Så ønsket og ambisjonene politisk er jo tilstede, men det skal voldsomt mye til med mindre alle slike handelsavtaler endres. Eller det blir likt i hele Europa.
Tittel: Sv: 2020 BMW iX3 Spotted With Production Bodywork (29.08.2018)
Skrevet av: THEfredag 31. august 2018, klokken 11:33
Det eneste som kan gi et varig og virkningsfullt intensiv for å gå over til elbiler er at elbil blir tilnærmet like billig i innkjøp inkl. avgifter som eksosbiler. Det andre er skyhøye avgifter på bensin og diesel. For å oppnå et skyhøyt avgiftsnivå på diesel, så må det være fullgode alternativer for tungtransporten med enten batterielektrisk eller hydrogen-elektrisk framdrift.

Når man kan mangedoble avgifter på fossilt drivstoff uten å skape unødig store økonomiske konsekvenser for tungtransporten, så er det dødsstøtet for forbrenningsmotoren. Vi må vel se en del år lenger fram i tid enn 2025 før vi kommer dit.

Inntil videre vil vel BMW sin strategi med å bygge modeller som kan utstyres med forskjellige drivlinjer være et halvgodt kompromiss. Selv tror jeg at man får bedre biler, både elbil og eksosbil, hvis bilen blir utviklet med tanke på en av drivlinjene, og skulle ønske at BMW også satset på rene elbilmodeller i stedet.
Tittel: Sv: 2020 BMW iX3 Spotted With Production Bodywork (29.08.2018)
Skrevet av: JorgenMonsdag 31. oktober 2018, klokken 23:27
BMW iX3 electric SUV spotted in near-production guise

https://www.autocar.co.uk/car-news/new-cars/bmw-ix3-electric-suv-spotted-near-production-guise

Ikke noe nytt forøvrig.
Tittel: Sv: 2020 BMW iX3 Spotted With Production Bodywork (29.08.2018)
Skrevet av: Disqusorfredag 14. desember 2018, klokken 20:02
Body of steel ?
Tittel: Sv: 2020 BMW iX3 Spotted With Production Bodywork (29.08.2018)
Skrevet av: Disqusorfredag 14. desember 2018, klokken 20:03
Annen link !

https://elbilforum.no/forum/index.php?topic=42655.0
Tittel: Sv: 2020 BMW iX3 Spotted With Production Bodywork (29.08.2018)
Skrevet av: JorgenMtirsdag 08. januar 2019, klokken 08:48
Nye bilder (Januar 2019), men de avslører ingenting nytt:

https://paultan.org/2019/01/07/spyshots-bmw-ix3-electric-suv-caught-once-again/

(https://s2.paultan.org/image/2019/01/BMW-iX3-007-1200x675.jpg)
Tittel: Sv: 2020 BMW iX3 Spotted With Production Bodywork (29.08.2018)
Skrevet av: geeartirsdag 08. januar 2019, klokken 15:45
Som BMW-fan og tidlig reservasjonsholder syns jeg det er et ubegripelig trist skue. Har aldri likt X3, fra dag 1, men dette her er så kjedelig det går an å få det. Klarer knapt se om det er en X1 eller en X3, enda mindre at den er elektrisk.
Tittel: Sv: 2020 BMW iX3 Spotted With Production Bodywork (29.08.2018)
Skrevet av: Rabiat22tirsdag 08. januar 2019, klokken 15:51
Sitat fra: gr på tirsdag 08. januar 2019, klokken 15:45
Som BMW-fan og tidlig reservasjonsholder syns jeg det er et ubegripelig trist skue. Har aldri likt X3, fra dag 1, men dette her er så kjedelig det går an å få det. Klarer knapt se om det er en X1 eller en X3, enda mindre at den er elektrisk.
Eg er dessverre enig :( Ser på Mercedes, den frister mere nå.... 400hk. IX3 270hk ? WTF.....
Tittel: Sv: 2020 BMW iX3 Spotted With Production Bodywork (29.08.2018)
Skrevet av: PionerThinktirsdag 08. januar 2019, klokken 16:14
Er ikke uenig i at den er litt kjedelig, men hvis man ønsker en som innfrir kravene til en familie på fire som skal kunne ha skiboks, samt av og til kunne trekke en henger på søpla til en OK pris er det ikke mange å velge mellom ???
I-Pace er lekker men utgår jo pga pris vs rekkevidde og ladekapasitet. E-Tron har priset seg helt ut mtp utstyr vs rekkevidde selv om den innfrir på ladehastighet. Model X  utgår også på pris og kan ikke frakte noe hvis ikke det er i en henger eller i en "likkiste" montert bakpå ::)
Nei, gi meg en traust iX3 med grei rekkevidde og 150 kW lading til en pris under de nevnt ovenfor så kjøper jeg på dagen :)
P.S. Jeg har prøvekjørt den nye X3 og den innfrir slik jeg ser det sammenlignet med f.eks X5 E70 som vi har hatt før, eller X3 F25 som vi eier i dag!
Tittel: Sv: 2020 BMW iX3 Spotted With Production Bodywork (29.08.2018)
Skrevet av: jorgen.jevnetirsdag 08. januar 2019, klokken 17:27
Sitat fra: gr på tirsdag 08. januar 2019, klokken 15:45
Som BMW-fan og tidlig reservasjonsholder syns jeg det er et ubegripelig trist skue. Har aldri likt X3, fra dag 1, men dette her er så kjedelig det går an å få det. Klarer knapt se om det er en X1 eller en X3, enda mindre at den er elektrisk.

Kan 'de store' virkelig gjøre det tydeligere at de ønsker å tviholde på det gode, gamle så lenge som mulig? Den bilen der er jo så traust at man blir deprimert. E-Tron er i det minste lekker å se på - har man pengene så er den jo et godt kjøp. Denne her blir jo ordentlig stusselig i forhold.

Ikke minst når man vurderer hva som har skjedd med rekkeviddeflausen til i-Pace (og mye mulig også e-tron), så virker det jo ikke akkurat som om ingeniørene har lagt hodene sammen for å lage aerodynamiske biler. Blir denne bilen også >2 tonn, så tipper jeg man raskt lukter på WLTP <400km og reell rekkevidde på vinter langt ned på 200-tallet.

Jeg holdt på å si "det blir spennende fremover", men mest av alt er det egentlig fascinerende hvor lang tid omstillingen til elektriske drivlinjer tar for de som virkelig har pengene, makten, ressursene og kompetansen til å drive utviklingen videre. I stedet må en eksentrisk og mentalt ustabil Sør Afrikaner gjøre den jobben  :o :P
Tittel: Sv: 2020 BMW iX3 Spotted With Production Bodywork (29.08.2018)
Skrevet av: Rabiat22tirsdag 08. januar 2019, klokken 19:17
Sitat fra: PionerThink på tirsdag 08. januar 2019, klokken 16:14
Er ikke uenig i at den er litt kjedelig, men hvis man ønsker en som innfrir kravene til en familie på fire som skal kunne ha skiboks, samt av og til kunne trekke en henger på søpla til en OK pris er det ikke mange å velge mellom ???
I-Pace er lekker men utgår jo pga pris vs rekkevidde og ladekapasitet. E-Tron har priset seg helt ut mtp utstyr vs rekkevidde selv om den innfrir på ladehastighet. Model X  utgår også på pris og kan ikke frakte noe hvis ikke det er i en henger eller i en "likkiste" montert bakpå ::)
Nei, gi meg en traust iX3 med grei rekkevidde og 150 kW lading til en pris under de nevnt ovenfor så kjøper jeg på dagen :)
P.S. Jeg har prøvekjørt den nye X3 og den innfrir slik jeg ser det sammenlignet med f.eks X5 E70 som vi har hatt før, eller X3 F25 som vi eier i dag!
Eg håper du har rett :) ser fremm til mere info :)
Tittel: Sv: 2020 BMW iX3 Spotted With Production Bodywork (29.08.2018)
Skrevet av: bobakkatirsdag 08. januar 2019, klokken 21:37
Sitat fra: jorgen.jevne på tirsdag 08. januar 2019, klokken 17:27
Sitat fra: gr på tirsdag 08. januar 2019, klokken 15:45
Som BMW-fan og tidlig reservasjonsholder syns jeg det er et ubegripelig trist skue. Har aldri likt X3, fra dag 1, men dette her er så kjedelig det går an å få det. Klarer knapt se om det er en X1 eller en X3, enda mindre at den er elektrisk.

Kan 'de store' virkelig gjøre det tydeligere at de ønsker å tviholde på det gode, gamle så lenge som mulig? Den bilen der er jo så traust at man blir deprimert. E-Tron er i det minste lekker å se på - har man pengene så er den jo et godt kjøp. Denne her blir jo ordentlig stusselig i forhold.

Ikke minst når man vurderer hva som har skjedd med rekkeviddeflausen til i-Pace (og mye mulig også e-tron), så virker det jo ikke akkurat som om ingeniørene har lagt hodene sammen for å lage aerodynamiske biler. Blir denne bilen også >2 tonn, så tipper jeg man raskt lukter på WLTP <400km og reell rekkevidde på vinter langt ned på 200-tallet.

Jeg holdt på å si "det blir spennende fremover", men mest av alt er det egentlig fascinerende hvor lang tid omstillingen til elektriske drivlinjer tar for de som virkelig har pengene, makten, ressursene og kompetansen til å drive utviklingen videre. I stedet må en eksentrisk og mentalt ustabil Sør Afrikaner gjøre den jobben  :o :P

BMW har jo erfaring med i3 som Jaguar og Audi ikke hadde - håper og regner med at det er positivt.

Rekkevidde er jo ren fysikk - som tyskerne burde ha full kontroll på.
Noen som vet luftmotstanden for en i3?

Personlig er ikke utseende det som er viktigst - ellers hadde jeg aldri kjøpt en i3.
Jeg syns ikke Tesla er noe å skryte av heller jeg da, da foretrekker jeg en i3

Tittel: Sv: 2020 BMW iX3 Spotted With Production Bodywork (29.08.2018)
Skrevet av: Amigakongentirsdag 08. januar 2019, klokken 22:18
 drag coefficient 0.29 på både i3 og x3 ser det ut som. Nye 3 serien har 0.23. Nye 5 serien har helt ned i 0.22 om jeg husker riktig.

Synes nye x3'n er veldig fin. Alltid likt X bilene fra BMW.
Tittel: Sv: 2020 BMW iX3 Spotted With Production Bodywork (29.08.2018)
Skrevet av: thomasskisøndag 13. januar 2019, klokken 18:39
Er prisen tilgjengelig ettersom det kommenteres som det gjør her?
Tittel: Sv: 2020 BMW iX3 Spotted With Production Bodywork (29.08.2018)
Skrevet av: JorgenMsøndag 21. april 2019, klokken 19:44
iX3 fotografert igjen:
https://www.bmwblog.com/2019/04/21/2020-bmw-ix3-electric-suv-spotted-in-munich

Snakkes fortsatt om kun RWD:
"- Powering the BMW iX3 will be a single electric motor powering the rear wheels, making between 260 and 270 hp."
Tittel: Sv: 2020 BMW iX3 Spotted With Production Bodywork (29.08.2018)
Skrevet av: Amigakongensøndag 21. april 2019, klokken 20:27
@JorgenM

Hvor mye kan man stole på denne karen?
SitatThe iX3 will bring BMW's new battery and powertrain technology which will be a 70 kWh battery pack, more than double the current biggest BMW battery – the 33 kWh pack in the new i3.
Sitat fra: JorgenM på søndag 21. april 2019, klokken 19:44
iX3 fotografert igjen:
https://www.bmwblog.com/2019/04/21/2020-bmw-ix3-electric-suv-spotted-in-munich

Snakkes fortsatt om kun RWD:
"- Powering the BMW iX3 will be a single electric motor powering the rear wheels, making between 260 and 270 hp."
Tittel: Sv: 2020 BMW iX3 Spotted With Production Bodywork (29.08.2018)
Skrevet av: turfsurfsøndag 21. april 2019, klokken 21:02
Sitat fra: Amigakongen på søndag 21. april 2019, klokken 20:27
@JorgenM

Hvor mye kan man stole på denne karen?
SitatThe iX3 will bring BMW's new battery and powertrain technology which will be a 70 kWh battery pack, more than double the current biggest BMW battery – the 33 kWh pack in the new i3.
Ja, han hadde jo peiling...
Tittel: Sv: 2020 BMW iX3 Spotted With Production Bodywork (29.08.2018)
Skrevet av: JorgenMsøndag 21. april 2019, klokken 21:08
Er nok en copy/paste fra artikkel før 120Ah sin tid.
Tittel: Sv: 2020 BMW iX3 Spotted With Production Bodywork (29.08.2018)
Skrevet av: Trond.mmandag 22. april 2019, klokken 19:52
Med 70 kW er det vel all grunn til å anta at iX3 får kortere rekkevidde enn alle konkurrentene (i-Pace, e-tron og EQC). Da må prisen bli lav om dette skal bli en bestselger.
Tittel: Sv: 2020 BMW iX3 Spotted With Production Bodywork (29.08.2018)
Skrevet av: bobakkaonsdag 24. april 2019, klokken 13:54
Sitat fra: TM på mandag 22. april 2019, klokken 19:52
Med 70 kW er det vel all grunn til å anta at iX3 får kortere rekkevidde enn alle konkurrentene (i-Pace, e-tron og EQC). Da må prisen bli lav om dette skal bli en bestselger.
Merkelig at ikke flere produsenter har elbiler med ulike kWh varianter da rekkevidde er "key selling point". Ulike motorstørrelser til ulike priser er jo tilbudt på alle bensin/diesel biler.
Tittel: Sv: 2020 BMW iX3 Spotted With Production Bodywork (29.08.2018)
Skrevet av: JorgenMonsdag 24. april 2019, klokken 15:49
Det er planen til BMW. Modulitet. Både i4 og "iNext" kan velges med forskjellig batteri og drivlinjer. Men ser ikke ut til at iX3 får dette desverre.
Tittel: Sv: 2020 BMW iX3 Spotted With Production Bodywork (29.08.2018)
Skrevet av: daktarionsdag 01. mai 2019, klokken 16:28
Sitat fra: TM på mandag 22. april 2019, klokken 19:52
Med 70 kW er det vel all grunn til å anta at iX3 får kortere rekkevidde enn alle konkurrentene (i-Pace, e-tron og EQC). Da må prisen bli lav om dette skal bli en bestselger.
Ja, men så viser jo erfaring at mange av  2wd-bilene har lavere forbruk enn 4wd. Tesla sine store skrur jo av en motor på sommeren. Men vekt og luftmotstand påvirker, og X3 er jo en kloss.
Tittel: Sv: 2020 BMW iX3 Spotted With Production Bodywork (29.08.2018)
Skrevet av: geeartorsdag 02. mai 2019, klokken 20:45
De torque sleeper den ene motoren kun over en gitt temperatur, en gitt hastighet, og under et visst pådrag, så fort man trår på så er motoren med, umerkbart for føreren.
Tittel: Sv: 2020 BMW iX3 Spotted With Production Bodywork (29.08.2018)
Skrevet av: 1317142119mandag 13. mai 2019, klokken 21:29
Sitat fra: TM på mandag 22. april 2019, klokken 19:52
Med 70 kW er det vel all grunn til å anta at iX3 får kortere rekkevidde enn alle konkurrentene (i-Pace, e-tron og EQC). Da må prisen bli lav om dette skal bli en bestselger.
Det er vel i grunn svært få grunner til at man skal velge iX3 i stedet for noen av de andre på markedet - selv med en "lav" pris.

Med 70-batteripakke og jeg gjetter: 67 netto og et realistisk gjennomsnittsforbruk et sted mellom 20 og 25, så snakker vi rekkevidde på mellom 270-335km. Og dette er altså rekkevidde på en god dag - ikke en vanlig vinterdag eller regndag på motorveien.

Det er omtrent samme rekkevidde som en i3 120Ah. Samtidig koster en i3 (listepris vel og merke) opp mot 400 000 kroner. Vil derfor overraske meg stort dersom iX3 får mindre enn 500 000 i startpris - så må man i kjent stil for premiummerkene legge på minst 100 000 for å få en helt akseptabelt utstyrt bil.

Jeg kan ikke i min villeste fantasi tenke meg at iX3 kommer til å bli en bil som det vil være lange køer for å kjøpe. Er jo bare å se hvor dødt det er her i iX3-forumet også. Det blir en dritdyr nummer 2-bil - ikke en bil som kan ta over for fossilvogna mange fremdeles har for å komme seg på fjellet.

Edit: jeg er for øvrig klar over at BMW lover 400 km rekkevidde på 70 netto batteripakke, men det sier seg selv at det ikke kommer til å skje. Da vil den ha ikke noe høyere gjennomsnittsforbruk enn i3.
Tittel: Sv: 2020 BMW iX3 Spotted With Production Bodywork (29.08.2018)
Skrevet av: Amigakongenmandag 13. mai 2019, klokken 22:49
@1317142119
Nå har vel BMW sagt at det skal være minimum 70kwh tilgjengelig..
Hvis jeg kommer meg til hytta uten å lade så er jeg fornøyd(300km).
Regner også med at en x3 vil være billigere å bygge(karosseriet) enn i3'n, pga karbonet på i3'n.

Sitat fra: 1317142119 på mandag 13. mai 2019, klokken 21:29
Sitat fra: TM på mandag 22. april 2019, klokken 19:52
Med 70 kW er det vel all grunn til å anta at iX3 får kortere rekkevidde enn alle konkurrentene (i-Pace, e-tron og EQC). Da må prisen bli lav om dette skal bli en bestselger.
Det er vel i grunn svært få grunner til at man skal velge iX3 i stedet for noen av de andre på markedet - selv med en "lav" pris.

Med 70-batteripakke og jeg gjetter: 67 netto og et realistisk gjennomsnittsforbruk et sted mellom 20 og 25, så snakker vi rekkevidde på mellom 270-335km. Og dette er altså rekkevidde på en god dag - ikke en vanlig vinterdag eller regndag på motorveien.

Det er omtrent samme rekkevidde som en i3 120Ah. Samtidig koster en i3 (listepris vel og merke) opp mot 400 000 kroner. Vil derfor overraske meg stort dersom iX3 får mindre enn 500 000 i startpris - så må man i kjent stil for premiummerkene legge på minst 100 000 for å få en helt akseptabelt utstyrt bil.

Jeg kan ikke i min villeste fantasi tenke meg at iX3 kommer til å bli en bil som det vil være lange køer for å kjøpe. Er jo bare å se hvor dødt det er her i iX3-forumet også. Det blir en dritdyr nummer 2-bil - ikke en bil som kan ta over for fossilvogna mange fremdeles har for å komme seg på fjellet.

Edit: jeg er for øvrig klar over at BMW lover 400 km rekkevidde på 70 netto batteripakke, men det sier seg selv at det ikke kommer til å skje. Da vil den ha ikke noe høyere gjennomsnittsforbruk enn i3.
Tittel: Sv: 2020 BMW iX3 Spotted With Production Bodywork (29.08.2018)
Skrevet av: Trond.mtirsdag 14. mai 2019, klokken 05:39
Ja, jeg antar at batteriet på iX3 blir på størrelse med Mercedes sitt, og at rekkevidden ikke blir vesentlig lavere hvis den bare får bakhjulsdrift. Det kan nok bli en fin hyttebil for mange, forutsatt at den får en bakkeklaring som er en SUV verdig.
Det har dessverre ikke Mercedes EQC, så for de med dårlig vei kan iX3 være et bedre og forhåpentligvis rimeligere alternativ. Produksjon i Kina bør kunne gi lav pris.
Finnes det informasjon om batteriet, og batterivekt ?
Tittel: Sv: 2020 BMW iX3 Spotted With Production Bodywork (29.08.2018)
Skrevet av: Klykkentirsdag 14. mai 2019, klokken 07:02
Det finnes ingen informasjon.
Tittel: Sv: 2020 BMW iX3 Spotted With Production Bodywork (29.08.2018)
Skrevet av: Tom E.tirsdag 14. mai 2019, klokken 10:02
For meg er dette veldig enkelt. Jeg sliter med å komme meg hjem på vinteren med min Ampera E. Både jeg og kona er dritleie av måtte parkere elbilen i bunnen av bakken og spasere den siste kilometeren hjem. Den går 420 km på sommeren og 280 km på vinteren. Jeg har betalt kr. 15.000,- for å være i BMW køen her.

Min nye IX 3må ha 4WD og gå like langt eller lengre enn min eksisterende elbil!
Og den må ikke koste mer enn en Model Y med firehjulstrekk (460K?)

Hvis disse kravene ikke imøtekommes så må jeg nok dessverre krype til korset og bli en del av Tesla menigheten.
Tittel: Sv: 2020 BMW iX3 Spotted With Production Bodywork (29.08.2018)
Skrevet av: PionerThinktirsdag 14. mai 2019, klokken 14:39
Har vel tenkt litt som forrige taler jeg også, så må motvillig innrømme at jeg "just in case" har betalt depositum iX3, og lagt inn bestilling på Tesla Model Y i tillegg :-[
Nå har vel BMW lovet iX3 før TMY, så vi får se hva de tilbyr før noen endelig avgjørelse tas ???
Burde ikke være noe problem å få pengene igjen fra noen av dem antar jeg?
Tittel: Sv: 2020 BMW iX3 Spotted With Production Bodywork (29.08.2018)
Skrevet av: JorgenMtirsdag 14. mai 2019, klokken 14:49
Jeg fikk pengene tilbake samme dag som jeg avbestilte iX3. Er hver enkelt forhandler som ordner dette, så kan selvsagt variere.
Tittel: Sv: 2020 BMW iX3 Spotted With Production Bodywork (29.08.2018)
Skrevet av: Troaldtirsdag 14. mai 2019, klokken 15:17
Jeg hadde reservert hos Jæger Åsane og da jeg kansellerte kom pengene kjapt tilbake på konto. Så man kan trygt reservere.
Tittel: Sv: 2020 BMW iX3 Spotted With Production Bodywork (29.08.2018)
Skrevet av: Lassitirsdag 14. mai 2019, klokken 16:19
Jeg kansellerte min reservasjon da jeg tenker at tiden for lister med reservasjonsbeløp og  forhåndsbestilling er forbi.  Det er plenty nye og brukte langtrekkende elbiler på finn.no nå og jeg har tid til å vente til BMW begynner med normale leveranser om IX3 viser seg som et bra kjøp.
Tittel: Sv: 2020 BMW iX3 Spotted With Production Bodywork (29.08.2018)
Skrevet av: Trond.mtirsdag 14. mai 2019, klokken 17:31
Ja, for iX3 ser det ikke ut til å bli noe stort problem. Den kommer for sent til å konkurrere med Mercedes, Audi og Jaguar. Hvis i4 kan levere opp mot 700 km, så kan vel den bli interessant for de av oss som liker sedan / coupe.
Foreløpig får jeg klare meg med EQC som er bestilt i dag, med levering i slutten av året  :)
Tittel: Sv: 2020 BMW iX3 Spotted With Production Bodywork (29.08.2018)
Skrevet av: geeartirsdag 14. mai 2019, klokken 22:32
Tror jeg har en veldig tidlig reservasjon på iX3, og velger å bli sittende inne en stund til, men er særdeles skeptisk. Skal bra mye til å slå Model Y.

Men en ting skal BMW ha, jeg har betydelig mindre mot å støtte de enn Audi og VW fra tjuv og kjeltringdepartementet i Tyskland! Endte opp med en (nå solgt) e-Golf en periode, også da fordi BMW ikke leverte et alternativ med fem seter.
Tittel: Sv: 2020 BMW iX3 Spotted With Production Bodywork (29.08.2018)
Skrevet av: Trond.mfredag 05. juli 2019, klokken 20:38
Sitat fra: gr på tirsdag 14. mai 2019, klokken 22:32
Tror jeg har en veldig tidlig reservasjon på iX3, og velger å bli sittende inne en stund til, men er særdeles skeptisk.
Tror ja... ikke engang så mye som et prioritetsnummer har de gitt oss for å låne dem 15000. Men nå vet vi i det minste at det blir mange blå detaljer på bilen. Det veier jo opp for at de kommer sent med en stor og tung bil med høy luftmotstand og minst batterikapasitet i klassen  8)
Tittel: Sv: 2020 BMW iX3 Spotted With Production Bodywork (29.08.2018)
Skrevet av: Klykkenfredag 05. juli 2019, klokken 22:07
Lol. 😄
Får håpe du tar feil...