Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Elektrisk innfellbare speil

Startet av HRai, fredag 18. oktober 2013, klokken 15:31

« forrige - neste »

HRai

Hei alle!

Ser at MS leveres nå med elektrisk innfellbare speil i US.
Regner med at dette også blir tilgjengelig på norske biler etter hvert og kanskje min S85 som leveres i januar....  ???

P.S. dette er mitt første innlegg til forumet  ;)
Stavanger
2020 MB EQC400 AMG
SOLGT: 2018 MB B250e Electric Drive Urban +++

TesLars

Tror du har blitt feilinformert (håper selvfølgelig jeg tar feil). Bilene leveres med elektrisk dimbare sidespeil.
Oslo
Black Model S

AttackOfTheMac

#2
US har nå oppdatert tech-pakken med innfellbare speil. Så dette er riktig.

Jimpec

2015 Model S P85D
X - 2013 Model S P85+

Bjoris

Mja, har de norske bilene fått f.eks det nye interiøret nå der skinnet som ble så fort slitt er byttet med plast? Håper de får endret dette og alt annet som måtte være bedre på US modellen, ser det med speil er viktig på en så bred bil. Min skal leveres i mai så det er en del ting jeg håper blir fikset til da, lurer nesten på om jeg skal utsette ytterligere om så ikke er tilfellet, men vet ikke om jeg får lov til det når jeg nå har finalized...?

Stig O

Sitat fra: bjoris på fredag 18. oktober 2013, klokken 15:43
Mja, har de norske bilene fått f.eks det nye interiøret nå der skinnet som ble så fort slitt er byttet med plast? Håper de får endret dette og alt annet som måtte være bedre på US modellen, ser det med speil er viktig på en så bred bil. Min skal leveres i mai så det er en del ting jeg håper blir fikset til da, lurer nesten på om jeg skal utsette ytterligere om så ikke er tilfellet, men vet ikke om jeg får lov til det når jeg nå har finalized...?

Finalized i mai, men fikk utsatt leveringen til feb/mars (til 2012 pris!) Nå er jeg enda mere glad for det. Kanskje blir det både innfellbare speil,tåkelys og midtkonsoll.Nå ser det jo ut som det tar veldig lang tid med enkelte ting så det er vel ikke sikkert.
Odda Hardanger


P85 Pearl white,Tan,Carbon,Pano,Park,Lys,Tech,Lyd,Hattehylle,Dobbeltlader. Midtkonsoll og TSW Nurburgring 20" R2 255/35-20 og 21" 
Byttet Breyton til Work Gnosis 9x22 og 10.5x22 med 245/30-22 og 285/25-22

Taycan 4S Febr.2021
Bilder
Instagram kontoer / tstig og stigtronvold

HRai

#6
Jeg sendte en mail til Tesla tidligere i dag for å høre om dette blir tilgjengelig på EU versjonen fremover, evtentuelt når dette blir tilgjengelig.
Merk at det er en liten prisøkningen i US på Tech-pakken. 
Stavanger
2020 MB EQC400 AMG
SOLGT: 2018 MB B250e Electric Drive Urban +++

Ludvig

Dolphingrey P85+
VIN P15328
57000 km

Dette er en teit effekt                                                                                                                                                                                                                          irriterende?

teslanor

HRai: Fint om du deler her når du har fått tilbakemelding fra Tesla :)

Balrog

Sitat fra: Stig O på fredag 18. oktober 2013, klokken 15:56Kanskje blir det både innfellbare speil,tåkelys og midtkonsoll.

Innfellbare tåkelys og midtkonsoll høres frekt ut. Det vil jeg også ha.
Tesla S P85 2013, Tesla Model S 75D 2017, VW E-Up 2020, Renault Zoe 2017, Hyundai Kona 2021
Energica Experia elektrisk MC 2023, Zero SR elektrisk MC 2017

HRai

Stavanger
2020 MB EQC400 AMG
SOLGT: 2018 MB B250e Electric Drive Urban +++

TesLars

Kult! Dette er det jeg har savnet mest en så bred bil som TMS. Håper det kan ettermonteres til en rimelig pris.

Noen som har spurt Tesla Norge når dette kommer på EU-modellene?
Oslo
Black Model S

Veggen

Håper de har koblet det mot GPS'en på samme måte som homelink så speilene legger seg inn automatisk når man nærmer seg garasjen.

Kagex

Jeg har sent mail til tesla.  Ang om de som får bilen levert tidlig neste år får dette og/eller om det kan ettermonteres i Norske biler.  Poster når eller hvis jeg får svar.

Sent from my GT-I9505 using Xparent BlueTapatalk 2

P29687

AttackOfTheMac

Sitat fra: Veggen på fredag 18. oktober 2013, klokken 17:34
Håper de har koblet det mot GPS'en på samme måte som homelink så speilene legger seg inn automatisk når man nærmer seg garasjen.

I det ikke mye bedre at de går inn når man setter bilen i park eller forlater setet?

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA