Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Skålformete gulvmatter / gummimatter / bilmatter med kant i passform.

Startet av Gytis_AUTEK, tirsdag 13. august 2013, klokken 20:07

« forrige - neste »

soulcam


jkirkebo

Sitat fra: soulcam på søndag 17. august 2014, klokken 14:38
Jeg lurer mest om leaf mattene passer til 2012 modellen?

Det står da vitterligen Leaf 2011-> om man følger linken?
Forhandler av ladestasjoner og ladekabler, se www.ladespesialisten.no
Kjører Tesla X75D fra mars 2017 og Model 3 SR+ fra oktober 2019.

abc


JanBrede

Sitat fra: Gytis_AUTEK på søndag 17. august 2014, klokken 15:25
Sitat fra: soulcam på søndag 17. august 2014, klokken 14:38
Jeg lurer mest om leaf mattene passer til 2012 modellen?
Hei,
Ja dem passer til 12 modellen. :-)

Passer de til 2013 Euroleaf? (Bildet viser riktignok Euroleaf, Parkeringsbremsepedal...)
Er de i plast, noe som gjør de ganske glatte, og ikke i gummi?
Helelektrisk familie :)
Tesla S90D 2017, "Blu", siden Mars 2017

Leaf Tekna 2013, "Bawwy", med 6,6 kW lader siden September 2013
2013-2014: 14000 km
2015: 17000 km
2016: 17000 km

JanBrede

Mottatt og testet matter foran nå, den på førersiden passer supert og er som du sa ikke glatt. Jeg opplever ikke dette som dårligere friksjon enn det som var, og beskyttelsen er mange ganger bedre enn den orginale. 
Det eneste som går an å ønske seg er enda bedre beskyttelse på klossen der man hviler venster fot, dekker ca bare halvparten av skoen, men ser at det kan bli klønete å få matten ut og inn.
I det hele veldig fornøyd. (Har bare ikke lagt inn den andre ennå, der er orginalmatten helt ok så det haster ikke)
Helelektrisk familie :)
Tesla S90D 2017, "Blu", siden Mars 2017

Leaf Tekna 2013, "Bawwy", med 6,6 kW lader siden September 2013
2013-2014: 14000 km
2015: 17000 km
2016: 17000 km

Midgard

2014 Leaf tekna i farge kad (Elma?) hverdagsbil
2007 Qashqai tekna (Bjarne) hengertrekker og kajakkfrakter

Elbil-i-Lofoten

Jeg fikk omsider mine skålformede gulvmatter til min Nissan Leaf fra USA. Dette er forresten de samme mattene som den norske nettbutikken nå selger. Så anbefaler sterkt å handle derfra kontra som meg som ikke visste om denne nettbutikken med litt islandske navnet. Husker ikke navnet, men googler dere så finner dere dem. tror de er på finn.no også.

Uansett tilbake til mattene. Dette er helt supre matter som virkelig gjør jobben med å holde skitt, slaps og vann borte fra teppene i bilen. De passer som hånd i hanske på begge sider. Kjøpte kun til forsetene men skal etterbestille til baksetene også nå som jeg har sett hvilken god kvalitet de har.

Mattene er produsert i USA og skreddersydd akkurat for Nissan Leaf. Jeg har en 2014 modell, så vet ikke om det er noen fysiske forskjeller på tidligere modeller. Men det vet sikkert de som selger disse.

Anbefaler ALLE Leaf-eiere å pælme ut de originale mattene som fulgte med bilen og kjøpe disse istedet. Dere vil ikke angre.

De kommer i sort og så tror jeg du kan velge grå og beige hvis ønskelig. Men jeg har sort interiør, så jeg valgte sorte skålmatter.

Fant linken til nettbutikken:  http://www.gytisautek.no/subdet30.htm

mvh yngve rødli

Gordon Retriever


Elmar

2015 Renault Zoe Intens Easy Charge - bestilt nov '14/levert 27/1-15
Farge Grå Neptun KNR


Gliderman

Hei.
Er det kommet skålformede gulvmatter til Ampera enda?

Mvh
Svein Erik
Endelig eksosfri!
Opel Ampera-e 2017
Hyundai ioniq Electric 2017
Har hatt Think Classic


© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA