Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Hurtigladere langs E39 sørover fra Stavanger

Startet av executive, mandag 05. august 2013, klokken 17:48

« forrige - neste »

Kjelli

Helleland i dag.  2 type 2 plugger pluss chademo og css. Kjempebra plass på nordsiden. Endelig....

Anita S.

Det finnes hurtiglader på Helleland. Ved Bens kafe.

zbk

Bumper denne tråden siden den er rett tema:

Noen som kjenner til status på Fortum-laderene som vises som kommende på strekningen Stavanger-Kristiansand?

Pit Stop Lyngdal og KIWI Mandal er vel allerede i drift, ser det ut for, men hva er status på Vikeså, Helleland og Moi? Alle er markert med antatt klar innen November 2016
2018 Tesla Model X (blå), 2017 Opel Ampera-e (blå), 2011 Peugeot 3008 (mørk grå) - til salgs
2014  Renault Zoe Q210 - solgt

Bondeknøl

Dobbel lader både på Kiwi Mandal og Pitsop Kvinesheia er på plass ja.
Den på Moi kommer vel i høst?
Er det Grønn kontakt som allerede er på Helleland og Fortum som kommer i tillegg? Er jo for lite med kun en lader på Helleland. Bra at Fortum kjører på med dobbelladere!

zbk

Svar fra Fortum:

Moi skal være klar i løpet av 6-8 uker, og her venter vi fortsatt på strøm fra det lokale nettselskapet. Helleland har vi allerede en lader på Pit Stop, og Vikeså er under bygging. Vi håper å ha de klar i løpet av november måned.

2018 Tesla Model X (blå), 2017 Opel Ampera-e (blå), 2011 Peugeot 3008 (mørk grå) - til salgs
2014  Renault Zoe Q210 - solgt

Rapid


zbk

De hadde miksa Helleland og Handeland i svaret til meg, men de holder på å bygge på Helleland også.
2018 Tesla Model X (blå), 2017 Opel Ampera-e (blå), 2011 Peugeot 3008 (mørk grå) - til salgs
2014  Renault Zoe Q210 - solgt

EinarV

Nå er kommet to nye hurtigladere ved Shell Helleland. Disse Fortum laderne kommer i tillegg til Grønn Kontakt sin singel lader ved Bens Kafe. To ABB ladere med CHAdeMO og CCS og en dobbel stolpe med 22kW Type 2.
Tidligere styremedlem
Hordaland Elbilforening

Tidligere Styreleder
Rogaland Elbilforening

2017 BMW i3 94Ah
2014 BMW i3 60Ah - solgt

ArneS

I dag er det åpnet 2 hurtigladere på Esso Vikeså og 2 på Kiwi Moi, alle Fortum ladere
P85+ Signature (solgt)
P85DL

zbk

Prøvde 22kW-stolpen på Vikeså sent i går kveld. Klarte ikke å få startet lading selv om alt så ferdig ut.
2018 Tesla Model X (blå), 2017 Opel Ampera-e (blå), 2011 Peugeot 3008 (mørk grå) - til salgs
2014  Renault Zoe Q210 - solgt

ArneS

Sitat fra: zbk på onsdag 30. november 2016, klokken 06:43
Prøvde 22kW-stolpen på Vikeså sent i går kveld. Klarte ikke å få startet lading selv om alt så ferdig ut.

hmm - men DC laderne fungerer. Ihvertfall ABB sine
P85+ Signature (solgt)
P85DL

zbk

Sitat fra: ArneS på onsdag 30. november 2016, klokken 10:45
Sitat fra: zbk på onsdag 30. november 2016, klokken 06:43
Prøvde 22kW-stolpen på Vikeså sent i går kveld. Klarte ikke å få startet lading selv om alt så ferdig ut.

hmm - men DC laderne fungerer. Ihvertfall ABB sine

De er ikke lagt inn på map.chargedrive.com, så det gjenstår nok noe småplukk. Dog har jeg *alltid* problemer med Fortum sine 22kW-stolper, så jeg vet ikke om det var meg, brikken eller stolpen som var problemet (hos Grønn kontakt får jeg det merkelig nok alltid til å fungere).
2018 Tesla Model X (blå), 2017 Opel Ampera-e (blå), 2011 Peugeot 3008 (mørk grå) - til salgs
2014  Renault Zoe Q210 - solgt

ArneS

Har nå meldt inn dette til Fortum slik at de sjekker opp og legger inn dette på ladekartet
P85+ Signature (solgt)
P85DL

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA