Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Når får vi bilene våre ?

Startet av Mc_Herreington, mandag 24. juni 2013, klokken 23:03

« forrige - neste »

afitch80

Sitat fra: olav69 på tirsdag 08. juli 2014, klokken 10:50
Hvor lenge før levering får vi faktura?
Jeg fikk den faktisk før bilen ble produsert. Fikk den i midten av Juni og har ikke levering før i august. Men la inn alt de trengte på My Tesla og da kom faktura dagen etter.
Begynte el-eventyret med Tesla, så innom noe tysk, men var kjapt tilbake over dammen.

RuneBreiseth

Sitat fra: afitch80 på tirsdag 08. juli 2014, klokken 21:48
Sitat fra: olav69 på tirsdag 08. juli 2014, klokken 10:50
Hvor lenge før levering får vi faktura?
Jeg fikk den faktisk før bilen ble produsert. Fikk den i midten av Juni og har ikke levering før i august. Men la inn alt de trengte på My Tesla og da kom faktura dagen etter.


Jeg mener sluttfaktura ja

Twowheels

Står 'slutten av Juli' som levering av min S85. Det er ikke så lenge til. Er dato Tesla oppgir for levering troverdig ?
_________

RuneBreiseth

Til meg sto det også slutten av juli. Ifølge DS ligger det an til levering 11 august

Twowheels

Sitat fra: RuneBreiseth på søndag 13. juli 2014, klokken 13:11
Til meg sto det også slutten av juli. Ifølge DS ligger det an til levering 11 august

Ok takk for info
_________

Pompel

Yay, endelig fått VIN :) Et steg nærmere
S85, Sølv, 19", Tech, Autopilot, Pano, Lydpakke, Sikkerhetspakke, Vinterpakke

B_Tesla

Det tok litt tid med VIN ja. Jeg bekreftet 23.06, så da er det vel fort vekk en stund til enda.
--------------------------------------------------------
Innlegg postet med denne brukeren kan ikke refereres til utenfor elbilforum.no, uten godkjenning av brukeren

RuneBreiseth

Fikk telefon fra Tesla nå ang overlevering av bil 15 august.  4 med fra bestilling til levering

afitch80

Sitat fra: RuneBreiseth på onsdag 23. juli 2014, klokken 20:40
Fikk telefon fra Tesla nå ang overlevering av bil 15 august.  4 med fra bestilling til levering
Fikk samme tlf og samme dato i går jeg og.
Begynte el-eventyret med Tesla, så innom noe tysk, men var kjapt tilbake over dammen.

afitch80

I dag endret status på leveringen min seg fra i transitt til klargjøring for henting og levering. Har avtalt levering fredag i neste uke. Hvor lang tid bruker Tesla på klargjøring? Bruker de over en uke det?
Begynte el-eventyret med Tesla, så innom noe tysk, men var kjapt tilbake over dammen.

RuneBreiseth

Jeg fikk samme beskjed i dag.  :P
Sitat fra: afitch80 på tirsdag 05. august 2014, klokken 12:53
I dag endret status på leveringen min seg fra i transitt til klargjøring for henting og levering. Har avtalt levering fredag i neste uke. Hvor lang tid bruker Tesla på klargjøring? Bruker de over en uke det?

eDooku

#6221
Statusen på MyTesla er ikke alltid til å stole på. Når DS ringer og avtaler henting har ikke bilen kommet til Norge enda, men de har bekreftelse på at den er med båten fra Rotterdam. Det bruker vel å ta 3-5 arbeidsdager å klargjøre bilen fra den kommer av båten (litt avhengig av avtalt henting), og hvis den ikke hentes i Drammen blir det et par dager ekstra for å frakte bilen dit den skal utleveres.


Den beste statusen på MyTesla er når det ikke står noe der lenger, men da har man ikke tid til å se på den, da skal det bare kjøres...  8)
Model 3 LR AWD - 25. mars 2019
Model S 85 - 24. juni 2014 [Solgt]

afitch80

Snakket med Tesla i dag. De bekreftet at bilen min var kommet til landet. Den kom i går og ble pakket ut av konteiner i dag for å sjekke den. Så blir den sendt videre til Bergen med tog. I følge han jeg snakket med trengte de 1-2 dager for å klargjøre den etter den kommer til Bergen.
Begynte el-eventyret med Tesla, så innom noe tysk, men var kjapt tilbake over dammen.

RuneBreiseth

Snakket med tesla i går og de bekreftet at bilen var nå i Drammen. Til Trondheim med tog i starten på neste uke. Utlevering fredag 15 aug.

iCar


© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA