Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Tesla på finn.no

Startet av Quattro, lørdag 02. mars 2013, klokken 12:33

« forrige - neste »

Kim Kim

Hei, ser dere er hyggelige å hjelper folk med pris her. Har sett på finn.no og prisene der, men har ikke gjort dette over tid. Har bare derfor et øyeblikksbilde av ca verdi, og vet ikke om de som har lagt ut lik min bil har fantasipriser.

Jeg tenkte fra 750-780 000 for denne, og svar mottas med takk.

Model S 85D 2016

25 000 km
Midnight grey, helsort interiør med karbon

Panoramatak (2.1 uten lekasje)
Autopilot
Oppgradert interiør med next gen seter
Luftfjæring
Vinterpakke
Oppgradert lydsystem, ultra hi fi

19" cyclone felger med nye vinterdekk
21" Turbine med sommerdekk gått ca 10 000km

Så alt utstyr utenom 7 seter, om jeg har glemt noe. Bilen har tydeligvis  vært velsignet siden feilfri siden dag 1.

Selges grunnet overgang til firmabil
Model S P100D Des 2017 - Bananas
Model X 100D - Aug 2017 -Okt 2017 med alt ink FSD, Ultrawhite interior. Solgt, bomkjøp
Model S 90D AP2 -Jan 2017-aug 2017 med Light Harmonics oppgradering
Model S 85D - 2015 - Desember 2016
Model 3 - Reservert

Epleskreller

#1186
Ser greit ut det Kim kim. Jeg legger nok ut min 2015 P85D med Ludicrous-oppgradering om ikke alt for lenge. Fikk den i innbytte nylig og er egentlig ikke så opptatt av performance.. Den har akkurat passert 30k km, har over 3 år igjen av servicepakke, sølv farge, alle tilvalg (også 7 seter, men ikke 21"), sort interiør, karbon. Den har 19" sommer. Alle vinterfelgene er kantkjørte (godt gjort..) og har pigg og ett dekk har stort hull og kan ikke repareres.. Ikke helt min smak, så det blir nok et nytt vinterfelgsett.

Den har + understellet og nextgen bakseter. Blir lagt ut for 850k kr tenker jeg, men har god tid siden X'en kommer ikke før mars :)
Den elektriske bilrevolusjonen har startet!

Elektrisk siden sept 13
Model X 100D og Leaf :)
(tidligere Model S 85, 85D, 70D, P85DL,  Leaf og Model X P90DL)

wakas2000

Hei,

Skal legge ut min Model S 70D firehjulsdrift 2015 modell for salg på finn.no i den nærmeste tid.
Bilen er kjøpt i slutten av desember i fjor, og har passert snart 17000km.

Det er en titanium metallic farget bil med 21"tommer grå hjul. (19"vinter)
Beige farge innvendig med neste generasjon seter.

Har Premium interiørpakke, Ultra Hifi lyd, Autopilot aktivert, luftfjæring, panorama tak, vinterpakke, 5års vedlikeholdsplan og midtkonsoll foran.

Bilen er i tillegg beskyttet med transparent / gjennomsiktig hel foliering gjennom Signmaker i Oslo.

Bør jeg få fjernet folien før salg ? Er den lett å selge med eller uten folie ?
Føler det er stor prisforskjell på 70D bilene som er ute for salg nå, og dermed vanskelig å sette riktig pris.

Noen tips ?




TMS 70D levert des 2015.
Model X 90D bestilt juni 2016.

Thesla

Har en facelift 90D med alt foruten bakseter , Dvs autopilot, Premium, recaro, 21" , pano, vinterpakke, vinterdekk med nokian piggfri, Hifipakke,  må dessverre evt selge den .

Hva er korrekt pris ? Pris i dag er 980000kr med vinterdekk. Hva bør jeg gå ut med ? 890000?


HelectriC

Sitat fra: Thesla på torsdag 25. august 2016, klokken 16:29
Har en facelift 90D med alt foruten bakseter , Dvs autopilot, Premium, recaro, 21" , pano, vinterpakke, vinterdekk med nokian piggfri, Hifipakke,  må dessverre evt selge den .

Hva er korrekt pris ? Pris i dag er 980000kr med vinterdekk. Hva bør jeg gå ut med ? 890000?

Ingen bakseter? En bil kun for 2 da ;)
ioniq 5

Bjoris

Jeg har kommet til at jeg ville forsøke å se om vi kunne få solgt den helt nye Sen vår likevel:) Den er nå i Drammen, sendes over fjellet i helgen og kunne blitt levert ut onsdag i neste uke i Bergen, men jeg valgte fredag fordi jeg ikke har tid før.

Annonsen ble lagt ut greit i går, men når jeg endret teksten litt i dag ble den avvist med begrunnelse at bilen ikke er i Norge, noen den jo åpenbart må være rett før levering. Jeg vet det har vært diskusjoner om alle disse annonsen der bilene var på vei fra USA, men 1 uke før må det nå gå ann å få lagt ut en bil. Noen med erfaringer på dette?

Epleskreller

Sitat fra: bjoris på fredag 26. august 2016, klokken 13:08
Jeg har kommet til at jeg ville forsøke å se om vi kunne få solgt den helt nye Sen vår likevel:) Den er nå i Drammen, sendes over fjellet i helgen og kunne blitt levert ut onsdag i neste uke i Bergen, men jeg valgte fredag fordi jeg ikke har tid før.

Annonsen ble lagt ut greit i går, men når jeg endret teksten litt i dag ble den avvist med begrunnelse at bilen ikke er i Norge, noen den jo åpenbart må være rett før levering. Jeg vet det har vært diskusjoner om alle disse annonsen der bilene var på vei fra USA, men 1 uke før må det nå gå ann å få lagt ut en bil. Noen med erfaringer på dette?

Opplevd det samme men da hadde jeg et registreringsnummer å vise til. Grunnen til at de opererer med to grupper mener jeg er for at biler i Norge skal det være mulig å beskiktige.
Den elektriske bilrevolusjonen har startet!

Elektrisk siden sept 13
Model X 100D og Leaf :)
(tidligere Model S 85, 85D, 70D, P85DL,  Leaf og Model X P90DL)

SurSnasen

Har vært en voldsom økning i antall annonser for Model S den siste tiden. Fra å ligge noenlunde stabilt på ca 130 annonser i lengre tid, er det nå oppe i 174 stk pr nå. Mange som skal kvitte seg med sin S til fordel for X?

Bjoris

Sitat fra: Epleskreller på fredag 26. august 2016, klokken 13:15
Sitat fra: bjoris på fredag 26. august 2016, klokken 13:08
Jeg har kommet til at jeg ville forsøke å se om vi kunne få solgt den helt nye Sen vår likevel:) Den er nå i Drammen, sendes over fjellet i helgen og kunne blitt levert ut onsdag i neste uke i Bergen, men jeg valgte fredag fordi jeg ikke har tid før.

Annonsen ble lagt ut greit i går, men når jeg endret teksten litt i dag ble den avvist med begrunnelse at bilen ikke er i Norge, noen den jo åpenbart må være rett før levering. Jeg vet det har vært diskusjoner om alle disse annonsen der bilene var på vei fra USA, men 1 uke før må det nå gå ann å få lagt ut en bil. Noen med erfaringer på dette?

Opplevd det samme men da hadde jeg et registreringsnummer å vise til. Grunnen til at de opererer med to grupper mener jeg er for at biler i Norge skal det være mulig å beskiktige.

Hva skjedde, måtte du flytte den til utland? Da er det ikke verd 500 kroner, ingen som ser der selvsagt. Fikk du tilbake pengene evt? Jeg har ikke regnr enda, får sikkert ikke det før noen dager før jeg får bilen...

Bjoris

Sitat fra: StianSalG på fredag 26. august 2016, klokken 13:32
Har vært en voldsom økning i antall annonser for Model S den siste tiden. Fra å ligge noenlunde stabilt på ca 130 annonser i lengre tid, er det nå oppe i 174 stk pr nå. Mange som skal kvitte seg med sin S til fordel for X?

Det er nok det, det er vel fremover nå at en får virkelig mange Xer levert og det ser ut til at de fleste venter helt til de får den andre...

Øyvind.h

Ser også en del interesse rundt P100D, mange bruktbiler som dumpes ut av Tesla (som sinker Finn-markedet) samt enkelte kommentarer om ny autopilot. Kombinert med stort antall X-leveringer blir det fort vekst på Finn. 130 er forsåvidt kanskje usunt lavt. 170 også vil jeg tro. Ser man på andre biler i samme antall innenfor samme produksjonsår er det gjerne mye mer til salgs. 
VW ID4 GTX 2023

Tidligere elbiler: VW ID4 GTX 2022, Nissan Ariya, Kia EV6 GT-Line, Hyundai Ioniq 5, BMW IX3 2021, VW ID4 1st 2021, Mercedes EQC AMG 2021 og 2020, Kia eNiro 2019, Tesla Model X90D 2016,  Tesla Model S90D 2016, Nissan Leaf 2012, Tesla Model S aug 2013

Bjoris

#1196
Da fikk jeg inn igjen annonsen under "i Norge", da den jo åpenbart er i Norge kan de ikke sette den i "i Utlandet":)

Vel, legger ikke så mye i dette, det er veldig mange biler ute nå og for en kjøper må det være bra forvirrende marked nå, med store prisforskjeller på tilsynelatende like biler, men, men...

Målet mitt er selvsagt å treffe en som hadde tenkt å kjøpe ny 75D, for dem er min bil ett bra kjøp, både vesentlig rimeligere og levering om en uke. For de som syns pre facelift er like bra og litt brukt så finner en jo rimeligere 70D selvsagt...

Cato76

Har en kompis som er på utkikk etter sin første Tesla.
Ønsker D-utgaven, HiFi pakke, luft, vinter. Kravet er med AP, sort intr og 85kW, men han setter en maksgrense på ca 700.000,-

Om det er noen her på  forumet som sitter med planer å selge, så send meg en PM så skal jeg viderebringe dette til han!

Kjøpte forresten bil nr 2 via kontakt her på forumet selv, og er meget fornøyd med både handel og bil!

-Cato
:+1: Tesla Model 3 Performance 2021
:D Tesla Model S P85 (2015) - Kjøpt Oktober 2017 - Solgt
8) Tesla Model S P85D - Kjøpt feb. 2016 (førstegang registrert feb 2015. Solgt februar 2017)
:'( Tesla Model S P85 (13. September 2013) -Solgt feb. 2016 med 71.000km på telleren

rsomby

Sitat fra: Thesla på torsdag 25. august 2016, klokken 16:29
Har en facelift 90D med alt foruten bakseter , Dvs autopilot, Premium, recaro, 21" , pano, vinterpakke, vinterdekk med nokian piggfri, Hifipakke,  må dessverre evt selge den .

Hva er korrekt pris ? Pris i dag er 980000kr med vinterdekk. Hva bør jeg gå ut med ? 890000?

Recaro? Er det nextgeneration seter du mener?

Cookie Monster

Sitat fra: rsomby på fredag 26. august 2016, klokken 14:34
Sitat fra: Thesla på torsdag 25. august 2016, klokken 16:29
Har en facelift 90D med alt foruten bakseter , Dvs autopilot, Premium, recaro, 21" , pano, vinterpakke, vinterdekk med nokian piggfri, Hifipakke,  må dessverre evt selge den .

Hva er korrekt pris ? Pris i dag er 980000kr med vinterdekk. Hva bør jeg gå ut med ? 890000?

Recaro? Er det nextgeneration seter du mener?

Tesla selv kaller de Recaro seter. Står oppgitt som det i service bulletin for ettermontering av nextgen setene. Så er vel sikkert Recaro som produserer de. Eller at Tesla tror alle sportseter heter Recaro :P
2023 Model S Plaid
2019 Model 3 LR

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA