Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Transport av elbil fra sør til nord

Startet av Elektrolytt, mandag 20. august 2012, klokken 15:57

« forrige - neste »

Elektrolytt

Planlegger kjøp av en brukt Kewet eller Buddy. Siden utvalget her oppe i nord er lik null må jeg også ta med i beregningen at den skal transporteres.

Er i dialog med en selger i Bergen om en Kewet, og har undersøkt priser å frakt.
Hurtigruten (Nor Lines) skal ha et 5-sifret beløp, og ATS (autotransport.no) vil ha nesten like mye...  :o

Håper derfor på tips om andre transportører som kanskje kan ha noe lavere priser.
Dem jeg har sjekket med til nå har samme pris for en liten Kewet på ca 2,5m x 1,5m som for større biler.

Er taknemlig for alle tips  :)

Elektrolytt

Glemte vist å få med hvor bilen skal.. Jeg bor i Harstad, og det er altså hit bilen i tilfelle må transporteres.

elektrolux

Nå er dere 2 med samme transportbehov.

Gro Helland vil ha en Think Nordover fra Bergen.

Klarer dere å samkjøre dette burde prisen halveres....
Stavanger:

Selger utstyr for EV lading og energieffektivisering via http://elbilhjelpen.no AS

Har for tiden Tesla S85, Smart ED, BMW C- evolution, Carver S+, Monotrazer MTE-150, Citroen C1 EVie, div. Think og PSA Classic og City 2010 model, Chin 3 hjuler Pickup, Buddy M9 samt Vectric scooter. Venter på Microlino og Aptera #2246

Daglig leder i Elbilhjelpen.no

Philip818

Heisann!

Legg ut en forespørsel www.plusbox.no , hadde selv en del trøbbel med å finne rimlig bilfrakt nordover. Fikk et godt tilbud via den portalen.

Electrix

Sitat fra: Philip818 på mandag 11. august 2014, klokken 20:18
Heisann!

Legg ut en forespørsel www.plusbox.no , hadde selv en del trøbbel med å finne rimlig bilfrakt nordover. Fikk et godt tilbud via den portalen.
Siden det nå er 2 år siden forrige post I denne tråden så regner jeg med at trådstarter enten har ordnet transport eller slått fra seg ideen...
Nissan Leaf, kjøpt ny 2012
Tesla Model 3, kjøpt ny 2019
Kristiansand

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA