Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Ny farge på Ioniq 2018 modeller

Startet av kentroger1, mandag 04. september 2017, klokken 13:27

« forrige - neste »

kentroger1

Hei

I henhold til pressemeldingen fra Hyundai Norge i forrige uke gjeldende Ioniq 2018 modeller så ble det introdusert en ny farge.

Den heter Fiery Red og ser slik ut:

Dette er en 2017 Elantra som er avbildet.

Ganske stilig rødfarge.

I tillegg til fargen var det klart at platsdekslene bytter farge til svart istedetfor grå på alle farger bortsett fra den svarte Ioniq.
2019 Hyundai Ioniq EV Rød

elekTrond

Jeg står mellom rau, guuull, og blå:

       
  • Polar White (WAW)
  • Phoenix Orange
  • Blazing Yellow (WY7)
  • Marina Blua (N4B)
Kvit er med fordi 1) jeg digger "Super white" på japsebiler og 2) det ikke er sølv, grå eller sort ...  :o :laugh:
Kjør gjerne på med fine eksempelbilder du har sett av disse fine farvene fargene.
'13 Mjau

tuono

Både røde og blå varianter i Tromsø. Veldig fine biler når man ser dem i virkeligheten!! De hvite er litt.....gjesp. Har selv en svart. Fin, men det kryr av dem.

Kim-

Så den gule her forleden dag.. Syntes den ikke var fin, så ut som gammel sennep.
Hadde egentlig tenkt å gå for en blå en, men etter å ha sett den svarte i butikken gikk vi for den.
2023 Tesla Model Y LR
2021 Tesla Model 3 LR - solgt
2018 Tesla Model X 75D - solgt

Electrocution

Blazing yellow utgår i begynnelsen av mars, så hvis noen vurderer ny bil med denne må de reagere snart.
Den er allerede tatt ut av onlinekatalogen til Hyundai.

elekTrond

Jeg puttet noen bilder og videoer i en egen tråd, da jeg ikke vet om det blir noen 2018 modeller med Blazing yellow:
Bilde og video av "Blazing yellow" Ioniq
'13 Mjau

Tesla65

Ny blåfarge til min Ioniq som kommer i juli/august. Er jeg heldig blir det 2019 model også
Hvit P85 Solgt

Myrknir

Sitat fra: Tesla65 på lørdag 19. mai 2018, klokken 16:51
Ny blåfarge til min Ioniq som kommer i juli/august. Er jeg heldig blir det 2019 model også
Hyundai Ioniq 2019 Aurora Silver.
Mitsubishi Outlander 2014 PHEV.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA