Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Annonser for deler til de tidlige PSA elbilene=OK

Startet av moderator 2, fredag 11. august 2017, klokken 11:09

« forrige - neste »

moderator 2

På forumet har vi kjørt en relativt hard linje på at annonser kun er tillat under annonsedelen :police:

For å prøve å holde så mange som mulig av de tidlige elbilene på veien, innfører vi nå en regel om at det er tipp-topp å annonsere deler her inne, til hver enkelt av de tidlige elbilene. Dette gjelder dog kun deler relatert til disse bilene :)

Lars
Forum admin
Mvh Lars, moderator på elbilforum.no

Elmo

Tesla Model 3 AWD/FSD 03/2019 med sw: 2023.44.30.9  og en Seat Mii 2020.
Bor i Asker. Elbilist siden 2005.
Har hatt div. Saxo/P106 som vi har kjørt tilsammen 170.000 km. Kun en P106 igjen nå.
eUp 2015 - solgt.

elektrolux

#2
Da smeller vi til med påstanden om at vi har stort sett alt av deler på lager.
Stavanger:

Selger utstyr for EV lading og energieffektivisering via http://elbilhjelpen.no AS

Har for tiden Tesla S85, Smart ED, BMW C- evolution, Carver S+, Monotrazer MTE-150, Citroen C1 EVie, div. Think og PSA Classic og City 2010 model, Chin 3 hjuler Pickup, Buddy M9 samt Vectric scooter. Venter på Microlino og Aptera #2246

Daglig leder i Elbilhjelpen.no

Elmo

Jeg har også samlet på meg en god del deler. Både elektronikkboks deler, testede batterier og annet.
Tesla Model 3 AWD/FSD 03/2019 med sw: 2023.44.30.9  og en Seat Mii 2020.
Bor i Asker. Elbilist siden 2005.
Har hatt div. Saxo/P106 som vi har kjørt tilsammen 170.000 km. Kun en P106 igjen nå.
eUp 2015 - solgt.

Eyvind

Hvis noen er interessert i noe, gi beskjed!
Den er komplett, problemet er en sensor som går fra tid til annen, og jeg har ikke tålmodighet til prosjektet.
Den har vært brukt som garasje i over to år. 5 seter. Har også en sekser-kasse batterier, som ligger løs baki.

Så hvis noen er interessert i noe, vær kjappe! Tenkte å taue den, så hjulene bør få bli... Kanskje rattet og...
Eier av Citroen Berlingo 5-seter, modell 2002, stort sett originale batterier. Vår eneste bil - en periode.
Har dessuten en el-sykkel og en Makita 18 v drill med mer!

elektrolux

Gyllen anledning til å få 33 gode NiCd blokker for småpenger
Stavanger:

Selger utstyr for EV lading og energieffektivisering via http://elbilhjelpen.no AS

Har for tiden Tesla S85, Smart ED, BMW C- evolution, Carver S+, Monotrazer MTE-150, Citroen C1 EVie, div. Think og PSA Classic og City 2010 model, Chin 3 hjuler Pickup, Buddy M9 samt Vectric scooter. Venter på Microlino og Aptera #2246

Daglig leder i Elbilhjelpen.no

Mateusz

Leaf 30 og Evalia 24, Ryobi batterigressklipper :)
Før:Partner Teppe El, I-miev, Kona ev, Leaf 24, Think, Saxo ev, Peugeot 407sw, Punto, Mazda 323f, 626sw, 6 sw, Sirion 4wd, Honda H-rv

Eyvind

Det er nok lurt! Stedet er sentralt Kristiansand (Lund).
Står høyt plassert så med en knuff kommer den et stykke - hvis noen tilfeldigvis bor i bunnen av bakken  ;D
Eier av Citroen Berlingo 5-seter, modell 2002, stort sett originale batterier. Vår eneste bil - en periode.
Har dessuten en el-sykkel og en Makita 18 v drill med mer!

Garasje

#8
Hei, jeg trenger noen batterier. Jeg har fått tilbud på 800- stk Men ønsker meg helst en hel urørt kasse til en rimelig pris. Det går stadig flere biler til spiker, så si fra hvis det er interresant.  Ikke nødvendig med testing på forhånd etc.  Oslo, Østlandet. Rimelige batterier ønskes
Har en gammel saftblander

Elmo

#9
Sitat fra: Garasje på lørdag 04. november 2017, klokken 11:10
Jeg har fått tilbud på 800- stk Men ønsker meg helst en hel urørt kasse til en rimelig pris.

Hva mener du med urørt kasse?? Tror knapt du finner noen PSA classic med helt urørte batterikasser.
Og de fleste bilene som går til spiker gjør det jo pga batteriproblemer.
Og hva definerer du som rimelige ?? Hvor mye lavere enn 20*800,- tenker du??
Tesla Model 3 AWD/FSD 03/2019 med sw: 2023.44.30.9  og en Seat Mii 2020.
Bor i Asker. Elbilist siden 2005.
Har hatt div. Saxo/P106 som vi har kjørt tilsammen 170.000 km. Kun en P106 igjen nå.
eUp 2015 - solgt.

Garasje

#10
Jeg skjønner hva du mener med at det ikke finnes urørte kasse, men jeg var heldig med min 11er kasse, den hadde ingen skrudd på.  Nå har jeg skrudd på den. Det jeg mente med urørt er at hvis noen vil hogge bilen etter et havari. Ikke mekk masse på det. Jeg vil helst kjøpe en hel kasse som selvplukk fra bilen uavhengig om kassen inneholder noen defekte  celler eller ikke. Pris kommer helt an på historikk.
Hvis det bare er enkeltceller til salgs er jeg usikker på hva jeg kan tenke meg.
Iriterer meg over at jeg ikke slo til på en delebil til vrakpant.  :laugh:
Helt sikkert flere etterhvert som har en bil i hagen stående og heller kjøper ny.
Lag heller en auksjon her, før du ringer til vrakhenting.
Skedsmo selger batterier fra hugge biler, men har bare fra nyere biler og det helt ned mot 15 000 for en total batteripakke. Satt i forhold til dette burde en komplett batteripakke til p106/saxo komme under 10.000.-
Som jeg nevnte kunne jeg få kjøpt bra enkeltceller for 800.- pr stk.
Jeg trenger minst tre batterier. 5 OK enkeltceller for 2500 klinger fint i øret mitt :-) Hvis noen er interessert.
Har en gammel saftblander

Svesa

Har alt av deler til Citroèn Saxo og Peugeot 106 electric. Har til enhver tid minst 5 delebiler inne. Har hele pakker og enkelt blokker som er rekondisjonerte og derfor sjekket hva de klarer av Ah - leveres med datautskrift av utladingskurve.

Kan også kjøre en full rekondisjonering av batteripakken din og på den måten få luket ut svake blokker som befinner ser i twilight zone. Disse byttes da med blokker som er så like som mulig de du har.

Har også en Peugeot Partner og en Berlingo delebil stående. Batteriene her er de samme som i P106 og Saxo.

Kjøper også opp biler som er tenkt skrotet. Henter da hos deg og gir kontant oppgjør!

Holder til på Kråkerøy utenfor Fredrikstad. Kan hente bilen om den er innenfor 10-12 mil.. (også Oslo med omegn)

Elmo

Svesa. Denne tråden var vel egentlig bare ment som info fra Forumadmin til oss PSA entusiastene.
Så jeg tror du med fordel kan starte en egen tråd med den "annonsen" du nettopp la inn over med en dertil egnet fengende overskrft. Da tror jeg flere vil finne den ;) :+1:
Tesla Model 3 AWD/FSD 03/2019 med sw: 2023.44.30.9  og en Seat Mii 2020.
Bor i Asker. Elbilist siden 2005.
Har hatt div. Saxo/P106 som vi har kjørt tilsammen 170.000 km. Kun en P106 igjen nå.
eUp 2015 - solgt.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA