Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Hurtig lading på Ålgård

Startet av indianrunner70, fredag 25. august 2017, klokken 09:16

« forrige - neste »

indianrunner70

Kunne ikke se noe innlegg på dette... det er nå 2 hurtiglade stasjoner ved COOP Mega byggmix på Ålgård.

Siggen

Sitat fra: indianrunner70 på fredag 25. august 2017, klokken 09:16
Kunne ikke se noe innlegg på dette... det er nå 2 hurtiglade stasjoner ved COOP Mega byggmix på Ålgård.

Coop Extra /Extra Bygg mener du? Ålgårdsheia 2-4. Ved Coop Mega (Ole Nilsens vei 25-27) så har det ikke blitt endelig enighet mellom grunneier og ladeoperatør om plassering var det siste rykte jeg hørte.

cosinus

Jepp, den er ved Coop extra. Grønn kontakt har den.
https://www.plugshare.com/?location=123444

Personlig hadde jeg helst sett at denne hadde kommet på Strandalandet istedet, siden der allerede er en hurtiglader på Ålgård. Men jeg har prød den og den virket. :-)

Siggen

Sitat fra: cosinus på fredag 25. august 2017, klokken 12:06
Jepp, den er ved Coop extra. Grønn kontakt har den.
https://www.plugshare.com/?location=123444

Personlig hadde jeg helst sett at denne hadde kommet på Strandalandet istedet, siden der allerede er en hurtiglader på Ålgård. Men jeg har prød den og den virket. :-)

Ryktet på bygda vil ha det til at det skal komme en hurtiglader på Hjelmeland samt en på Tau.

Kårepåsporet

Tipper det ryktet er langt ute på jordet, på feil bygd. Skulle ønske at det ikke var rykte....men det er jeg villig til å satse penger på!

Siggen

Sitat fra: Kårepåsporet på fredag 25. august 2017, klokken 20:22
Tipper det ryktet er langt ute på jordet, på feil bygd. Skulle ønske at det ikke var rykte....men det er jeg villig til å satse penger på!

Kårepåsporet

Beklager, leste som om det var kommet.
Jeg har kjørt på mot tilbyderne om å få på plass HL på Hjelmeland, men har ikke fått noen tilbakemelding om at det utredes enda.

Hvis det er noe konkret på gang er det fantastisk!

Har også spurt Hjelmeland kommune om tilgjengelig lademulighet på shuko, negativt det også.....

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA