Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Hva er forskjellen på keyless pakke og keyless access?

Startet av Skibhof, lørdag 24. juni 2017, klokken 00:09

« forrige - neste »

Skibhof

Vi har bestilt e golf med keyless access, men ble plutselig usikker på forskjellen?
Tenkte ikke over at det var 2 forskjellige valg (ja jeg er en idiot).
Har prøvd å lese litt, men er fremdeles usikker.

Sent fra min SM-G935F via Tapatalk


Mobileum

Keylesspakke inkl. tyverialarm med innvendig sensor
Keyless access uten tyverialarm
Tesla S75D - ultimo 2018 - FSD - 2024.8.9

Skibhof

Sitat fra: Mobileum på lørdag 24. juni 2017, klokken 01:40
Keylesspakke inkl. tyverialarm med innvendig sensor
Keyless access uten tyverialarm
Takk! Var redd det var noe mer

Ecinnaj

pokker er det 3000 kr for sensor og alarm?

Er det verd det?

gamer73

Det spørs vel litt hvor man bor, men jeg vil i utgangspunktet si at alarm i bilen ikke er verd det. Bilene våre er jo forsikret uansett, og jeg tror ikke det er enorme summer å få i rabatt om bilen har alarm. Jeg hadde alarm i bmw'en jeg hadde i sin tid og det var en evig plage. Den gikk på støtt og stadig, spesialt på ferger. Og det er ikke bare å huske på å slå den av ved behov heller. rimelig kjeitete løsning for å slå den midlertidig av. Holde inne knapp i 3 sekunder for etterpå 2 kjappe trykk etc...det var et helvete.

Så jeg vilel sagt JA til keyless! Du mååå ha dette! Men alarm burde utgå! (så fremt du ikek bor i et strøk hvor du VET at alle tyvene stjeler bilen hver natt om du ikke har det)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA