Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Produksjonen av Ioniq EV er stoppet?

Startet av kentroger1, torsdag 22. juni 2017, klokken 21:46

« forrige - neste »

kentroger1

En fyr på Youtube som har filmet hele prosessen sin rundt prøvekjøring og bestilling av en Ioniq EV hevder at produksjonen er stanset av disse bilene. Grunnen er rett og slett mangel på batterier. Jeg har ikke helt fått med meg kilden hans til dette, men han kan så absolutt ha rett. Han hevder også at produksjonen ikke starter igjen før enn i September en gang. Kanskje på tide norske forhandlere sjekker litt rundt dette og kanskje er litt oppriktige på ventetiden?

Jeg har bare i sonderingsfasen på elbil ennå, men denne bilen er på topp på prøvelisten av elbiler, litt skeptisk alikevel når de ikke greier å ihvertfall gi forholdsvis riktige leveringstider uansett hvor lenge det etterhvert blir.

Må påpeke at dette må betraktes som et rykte og ikke den hele og fulle sannhet for øyeblikket.

Kilde:
https://www.youtube.com/watch?v=9aooS9FQf84
2019 Hyundai Ioniq EV Rød

fredriks

Dette er en kar på youtube som kommer med en påstand han har hørt via sin forhandler uten noen form for kildehenvisning.... skeptisk
2017 Hyundai Ioniq levert 07.17.
Din Model Din Model 3 ble reservert 01/04/2016.

eivhelle

2020 Audi etron 50, 71kWH, Catalynia Red
2017 VW e-Golf, 35.8kWh, Tungsten Silver
2015 VW e-Golf, 24.2kWh, Pacific blue, Solgt

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA