Skrevet av Emne: Offisiell sluttermin for produksjon av B250e  (Lest 3696 ganger)

TM

• Gold Member
    • Vis profil
Sv: Offisiell sluttermin for produksjon av B250e
« Svar #30 på: Fredag 11. August 2017, klokken 17:13 »
Har hatt flere Mercedes og så fram til at de skulle komme med noe bra. Trodde nesten ikke det var sant når jeg kjønte at det verken var hurtiglading og eller DAB (i kombinasjon med range pakken). Men nå har de altså innsett at de må følge sitt eget slagord "Das beste oder nicht"  ;)

Gordon Retriever

• Gold Member
    • Vis profil
« Svar #31 på: Fredag 11. August 2017, klokken 18:37 »
Jeg har kjørt i3 på svingete vei og der er den bedre enn svært mye annet. Og siden i3 fortsatt er i produksjon, får flere muligheten til å prøve svingvilligheten også.

Vedr. fysiske mål så er i3 22mm lavere og har 27mm større sporvidde enn B250e.

KTS

• Jr. Member
  • **
    • Vis profil
« Svar #32 på: Fredag 11. August 2017, klokken 18:48 »
Dab+ og rangepakke kan man få sammen. Men varme i frontruten og Dab+ kan man ikke få sammen... Så kan man jo diskutere hvorfor de ikke har fikset dette med å ha antennen et annet sted. Varmetråder i ruten var originalt i rangepakken.

Hurtiglading hadde selvsagt vært supert...

Får satse på at Mercedes kommer med nye biler med lang rekkevidde og hurtig lading om kort tid!

TM

• Gold Member
    • Vis profil
« Svar #33 på: Fredag 11. August 2017, klokken 19:21 »
Dab+ og rangepakke kan man få sammen. Men varme i frontruten og Dab+ kan man ikke få sammen
Je, det stemmer i dag. Men det var en endring importøren "klarte" å få til etterhvert og som man stolt presenterte på elbilforum. Man fikk da mulighet for å bestille range pakken uten oppvarmet frontrute. Utrolig nok måtte man likevel betale det samme  :o Det er synd de ødela sine muligheter til å ta en stor markedsandel ved høy pris i starten og 2 idiotiske mangler.
« Siste redigering: Fredag 11. August 2017, klokken 19:25 av TM »

PaulusA

• Full Member
    • Vis profil
« Svar #34 på: Tirsdag 15. August 2017, klokken 21:36 »
Tigern
Ja, har kjørt den. Likte den godt FØR jeg prøvekjørte og var den første elbilen jeg vurderte.
Ingen svertekampanje, kun min personlige mening
Mercedes B Electric Art 2016
Bor i Holmestrand, Vestfold