Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

en dings litt større en en skoeske økte rekkevidden på en 2011 med 41%

Startet av Einar2000, mandag 29. mai 2017, klokken 23:27

« forrige - neste »

Einar2000

fikk gleden av å se en test av en Mekanisk Brenselcelle, den er fremdeles under utvikling og kommer i salg i 2018.  den var montert i en 2011 Nissan Leaf.  som jeg forsto det blir batteriet ladet mens man kjører, og fortsetter å lade selv om du ikke er plugget inn på ladestasjon, fikk ikke så mye informasjon .men utsalgspris var anslått til  ca 30.000 . og det kommer mer info her, www.mecenco.com . jeg lider konstant av rekkevidde angst så det her gleder jeg meg til.

Knut Røe

Ny bruker, 2 innlegg der det eneste du gjør er å reklamere for det der?
Lukter guffent.

cra

Lukter litt "snake-oil", ja. Hvis det er et produkt som er prøvd/testet i det virkelige liv så ville jeg igrunn forventet litt mer enn en billig 3D-rendret illustrasjon og en liste med e-postadresser til fire karer med fete titler.

Men for all del; mye stort har startet smått på et hobbyrom (jeg vet om noen gutter i en garasje i Palo Alto, bl.a.), så vi får se om det kommer noe mer.
Tesla Model S75D 30/6/17
Tesla Model S85 26/3/14-30/6-17, 82500km
Leaf 9/5/12
Think City, Har ACTIA diagnoseapparat.
Sykkylven (Sunnmøre)

Electrix

Men for 30 000 kan du få mer enn 41% større batteri og da altså mer en 41% bedre rekkevidde, i tillegg raskere hurtiglading. Og da kan du kjøre lenger på rimelig strøm i stedet for noe dyrt lurium.
Nissan Leaf, kjøpt ny 2012
Tesla Model 3, kjøpt ny 2019
Kristiansand

KjellG

Hva for drivstoff bruker denne boksen? Hydrogen fra en hydrogenfyllestasjon? Hvordan oppbevares tilstrekkelig med hydrogen i denne vesle skoesken? Trenger en 41% lenger rekkevidde for å nå frem til neste fyllestasjon?

Knut Røe

Garantert scam dette her. Høres det for godt ut til å være sant er det som regel det.

elektrolux

Sitat fra: KjellG på lørdag 24. juni 2017, klokken 21:37
Hva for drivstoff bruker denne boksen? Hydrogen fra en hydrogenfyllestasjon? Hvordan oppbevares tilstrekkelig med hydrogen i denne vesle skoesken? Trenger en 41% lenger rekkevidde for å nå frem til neste fyllestasjon?

I så fall gir det en gunstigtilgang til kollektivfeletet og fortsatt bomfritak.  ;D
Stavanger:

Selger utstyr for EV lading og energieffektivisering via http://elbilhjelpen.no AS

Har for tiden Tesla S85, Smart ED, BMW C- evolution, Carver S+, Monotrazer MTE-150, Citroen C1 EVie, div. Think og PSA Classic og City 2010 model, Chin 3 hjuler Pickup, Buddy M9 samt Vectric scooter. Venter på Microlino og Aptera #2246

Daglig leder i Elbilhjelpen.no

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA