Skrevet av Emne: Nye Car-Net  (Lest 3715 ganger)

RS

• Jr. Member
  • **
    • Vis profil
Sv: Nye Car-Net
« Svar #45 på: Lørdag 17. Juni 2017, klokken 18:18 »
Det er sikring nummer 17.
Andre rad ovenfra og tredje slot fra venstre (sikringen er ute på bildet). 

Gjorde det senest i går på den nye Dresden eGolfen, og for et par måneder siden på opphavets nye 2017 gen1. 

La sikringen være ute i 10 minutter.
[/
Takk da har den trikset virket.

Chivas

• Hero Member
    • Vis profil
« Svar #46 på: Mandag 19. Juni 2017, klokken 15:17 »
Måtte gå til anskaffelse av ny tlf og dermed tvunget over på nye car-net. Hos meg har det faktisk funket greit så langt, men det er spesielt en ting jeg lurer på:
Hvordan kan jeg sentrere kartet til der hvor bilen min befinner seg? Slik det er nå er det en knapp hvor tlf/jeg er og må da lete på kartet for å finne bilen.

gr

• Sr. Member
    • Vis profil
« Svar #47 på: Mandag 19. Juni 2017, klokken 16:06 »
Måtte gå til anskaffelse av ny tlf og dermed tvunget over på nye car-net. Hos meg har det faktisk funket greit så langt, men det er spesielt en ting jeg lurer på:
Hvordan kan jeg sentrere kartet til der hvor bilen min befinner seg? Slik det er nå er det en knapp hvor tlf/jeg er og må da lete på kartet for å finne bilen.
Dra opp menyen i bunn og trykk på "Din e-Golf" under Parkeringsposisjon.

Ove

• Jr. Member
  • **
    • Vis profil
« Svar #48 på: Mandag 19. Juni 2017, klokken 17:12 »
Artig funksjon det der. CarNet tar utgangspunkt i at jeg alltid lurer på hvor jeg er slik at jeg må scrolle og trykke en gang til om jeg av en eller annen merkelig grunn skulle lure på hvor bilen er. ??? Man går jo alltid inn på CarNet for å finne ut hvor man er. (ironi)
e-Golf
e-tron reservert
3 foslibiler

Chivas

• Hero Member
    • Vis profil
« Svar #49 på: Tirsdag 20. Juni 2017, klokken 08:11 »
Dra opp menyen i bunn og trykk på "Din e-Golf" under Parkeringsposisjon.
Se der ja, de har gjemt noe der og gitt :)