Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Ødelagt Pod Point lader

Startet av StigH, mandag 29. mai 2017, klokken 21:32

« forrige - neste »

StigH

Jeg fikk med Pod Point sammen med Zoen jeg kjøpte for et par år siden. Denne var det egen elektriker som kom med. Nå har denne laderen røket og jeg skal reklamere.

Hvor henvender jeg meg hos når det gjelder slikt. Elektriker eller Pod Point? Hvem forhandler eventuelt Pod Point i Norge om en skal henvende seg der? Eventuelt link til siden dems.
Polestar 2 2021 Snow, single motor, standard range.
Tidligere biler:
BMW i3 2015 60Ah Cappariweiss
2015 Zoe Intens Easy charge
2013 Skoda Fabia Monte Carlo 1.2TSI

zbk

Jeg hadde startet hos bilforhandler, siden salget er gjort sammen med bilen. Hvis de mener du må kontakte noen andre, bør de ha kontaktdetaljene.

Hold gjerne tråden oppdatert.
2018 Tesla Model X (blå), 2017 Opel Ampera-e (blå), 2011 Peugeot 3008 (mørk grå) - til salgs
2014  Renault Zoe Q210 - solgt

StigH

Jeg ringte forhandler først og de visste ingenting. Så ringte jeg elektrikeren som kom med den. De visste ingenting da jeg ringte da mange var ute. De skulle ringe opp i går men det skjedde jo selvsagt ikke. Det var elektrikeren som kom med utstyret da det ble satt opp. Håpløst når det ikke går an å få tak i folk. Men skal oppdatere tråd så fort jeg hører no mere.
Polestar 2 2021 Snow, single motor, standard range.
Tidligere biler:
BMW i3 2015 60Ah Cappariweiss
2015 Zoe Intens Easy charge
2013 Skoda Fabia Monte Carlo 1.2TSI

zbk

Jeg hadde fortsatt reklamert til bilforhandler (som stedfortreder for Renault), siden det er de som har solgt deg ladeboksen. Elektriker er vel bare leid inn av dem for å gjøre installasjonen?

Reklamerer du offisielt, må i det minste bilforhandleren kunne klare å forklare deg hvorfor de evt. ikke har ansvaret for reklamasjonen og informere deg om hvor du skal henvende deg.

En kjapp telefon til forbrukerrådet kan evt. gi deg litt informasjon du kan bruke når du kontakter bilforhandler igjen.
2018 Tesla Model X (blå), 2017 Opel Ampera-e (blå), 2011 Peugeot 3008 (mørk grå) - til salgs
2014  Renault Zoe Q210 - solgt

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA