Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Giant Prime E+ 3 fra XXL i dag

Startet av sveander, mandag 29. mai 2017, klokken 14:28

« forrige - neste »

sveander

Tidligere 2 x Buddy. Nå E-UP
Får snart en Skoda Enyaq

cosinus

Har ingen erfaringer med den, men jeg hører gjerne dine når du får den.  ;D Har og kikket på den og det som trekker ned er vel batteristørrelsen. Men hvis en ikke skal veldig langt eller har gode lademuligheter behøver det jo ikke bety noe.

cosinus

Hadde tenkt å se nærmere på denne under xxl sitt venners venner med 25% rabatt. Det kommer allerede imorgen, men de har prist den opp til 24.999 før rabatt  ???

sveander

Første prøvetur for meg i går. Jeg syklet ca 30 km og da var tanken halvtom.
Jeg kjørte mye bakker og da drar det litt ekstra strøm.

Sykkelen er flott å sykle på. Feks er det demper både i sete og i gaffel.
Det er 9 gir på den og det er en mekanikk som hindrer at den girer mens den har fullt drag fra motoren.
Da venter den litt til det er trygt å gire.
Setet er litt bredt for meg som sykler mye på smalt sete. Men det kan jo byttes.

Dette blir bra og jeg gleder meg til piggdekk og bruk i vinter for da sykler ikke kona på den
Tidligere 2 x Buddy. Nå E-UP
Får snart en Skoda Enyaq

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA