Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Telepriser på forsikring hos Nemi

Startet av NemiRådgiver, fredag 30. juni 2017, klokken 00:11

« forrige - neste »

NemiRådgiver

Hei

Jeg jobber til daglig som forsikringsrådgiver for Nemi Forsikring. Vi blir stadig nevnt som kanskje den rimeligste på markedet på elbil gjennomsnittlig sett, selv om jeg aldri garanterer noe da markedet skifter hele tiden.

Som dere kanskje vet får en de rimeligste avtalene over telefon, da vi får lov til å utløse rabattmandater vi ellers ikke får bruke. Hvis dere vil ha et uforpliktet tilbud, skriv en forespørsel til meg i tråden, eller send informasjon til meg på PM. Ikke alle har tid til å snakke med telefonselgere, så vi kan gjerne ta alt skriftlig over epost. Vil dere ta det over telefon så kan jeg gjerne sette opp et møte til dere i min timeplan.

Noe småting som kan være lurt å vite er at en må kombinere minimum 3 forsikringer for å utløse maksimal rabatt ,samtidig som en må ha vært skadefri de siste fem årene. Ekstraordinære rabatter kan i noen tilfeller gis hvis du godtar å sende din nåværende forsikringspolise over til oss, men da må du være komfortabel med at vi får denne informasjonen fra deg. For å se om du kvalifiserer for den ekstraordninære rabatten krever det ofte noen dagers behandlingstid hos hovedkontoret.

Nemi betaler forresten din første egenandel på 4000 kroner. Dvs. at hvis du har egenandel på 8000 så betaler du kr 4000,- ved din første skade.

Med vennlig hilsen

Forsikringsrådgiver for Nemi Forsikring.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA