Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

i-Pace får ikke hengerfeste

Startet av bmw2002, mandag 22. mai 2017, klokken 19:58

« forrige - neste »

Dal-z

Trist at den ikke får hengerfeste. Er det EN «stor» elbil jeg ville vurdert nå, så er det denne. Men desverre ikke uten hegerfeste. Vi trekker liten tilhenger til og fra hytta hver helg, siden bagasjerommet er fyllt opp med hund. Vi har en fin liten Tredal sportshenger med lokk, slik at alt ligger tørt og godt oppi der. På den måten har vi stort «bagasjerom».... og I-Pace utelukker seg selv for oss. :/

Elling Berg

Om noen uker får vi detaljene påbilen. Jeg ville ventet med å konkludere på hengerfestet til de offisielle, finale detaljene er publisert. Kanskje man kan håpe.

Mvh

Elling

vrom

Den får hengerfeste. Max vekt 750 kg.
Snakket akkurat med selger.

jkirkebo

Sitat fra: vrom på fredag 05. januar 2018, klokken 13:09
Den får hengerfeste. Max vekt 750 kg.
Snakket akkurat med selger.

Nok til å trekke en minihenger med hageavfall altså. Ikke brukbart til så veldig mye mer. Min henger veier 485kg så da hadde jeg kunnet laste på 265kg...
Forhandler av ladestasjoner og ladekabler, se www.ladespesialisten.no
Kjører Tesla X75D fra mars 2017 og Model 3 SR+ fra oktober 2019.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA