Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

tesla med autopilot men uten nextgen seter ønskes

Startet av sven erik, torsdag 11. mai 2017, klokken 14:33

« forrige - neste »

sven erik

tesla helst med autopilot  men uten nexstgen seter ønskes
helst  en 85  men andre kan vurderes men helst 8 år  fri kilometer garant på batteri og driverk
de fleste på finn  likgger lant over det jeg mener bilene er vært  jeg har hatt 3 tesla solgte  den siste for å kjøpe  model x men ble heller  leglighet  i spania  så trenger derfor  bil i gjenn  for å kjøre ned  har fått hos tesla  en til 500 tusen med ny garanti  så må gått under det

sven erik

Sitat fra: sven erik på torsdag 11. mai 2017, klokken 14:33
tesla helst med autopilot  men uten nexstgen seter ønskes
helst  en 85  men andre kan vurderes men helst 8 år  fri kilometer garant på batteri og driverk
de fleste på finn  likgger lant over det jeg mener bilene er vært  jeg har hatt 3 tesla solgte  den siste for å kjøpe  model x men ble heller  leglighet  i spania  så trenger derfor  bil i gjenn  for å kjøre ned  har fått hos tesla  en til 500 tusen med ny garanti  så må gått under det

ikke noen  vill dere heller stå i kø med 282 andre for å få solgt uten og gjøre det   synn

Kianus

Er det du som styrer prisene og ikke markedet da, eller? :)

sven erik

Sitat fra: Kianus på tirsdag 23. mai 2017, klokken 08:03
Er det du som styrer prisene og ikke markedet da, eller? :)

når en ikke får solgt på finn  mener markedet at prisene er for høye  og om du ser har jeg fått fulighet til en med autopilot  80 tusen km garanti til 500 tusen gir da ikke mer for en uten  er da ikke dom i huet

Tin

Sitat fra: sven erik på tirsdag 23. mai 2017, klokken 11:53
Sitat fra: Kianus på tirsdag 23. mai 2017, klokken 08:03
Er det du som styrer prisene og ikke markedet da, eller? :)

når en ikke får solgt på finn  mener markedet at prisene er for høye  og om du ser har jeg fått fulighet til en med autopilot  80 tusen km garanti til 500 tusen gir da ikke mer for en uten  er da ikke dom i huet

Burde kjøpe den da. Billigste Tesla selger med autopilot på nettsiden er vel 568.

sven erik

Sitat fra: Tin på tirsdag 23. mai 2017, klokken 21:33
Sitat fra: sven erik på tirsdag 23. mai 2017, klokken 11:53
Sitat fra: Kianus på tirsdag 23. mai 2017, klokken 08:03
Er det du som styrer prisene og ikke markedet da, eller? :)

når en ikke får solgt på finn  mener markedet at prisene er for høye  og om du ser har jeg fått fulighet til en med autopilot  80 tusen km garanti til 500 tusen gir da ikke mer for en uten  er da ikke dom i huet

Burde kjøpe den da. Billigste Tesla selger med autopilot på nettsiden er vel 568.

du fpr helt andre priser når du ringer de  å de har over dobbelt så mange biler  til salgs men de som ikke står på net tar det 4 uker før de leverer

sven erik


Toalmar

#7
Hvis du får en Tesla til 500' hos Tesla og må gi 560' omtrent på Finn.no må valget være ganske klart hva du skal gjøre spør du meg.
Nå tror jeg ikke så veldig mange Tesla eiere ser i denne tråden så det kan være grunnen til dårlig respons. I tillegg kan det være at de mener at alt må ut på Finn.no for der er alle andre og der blir alt omsatt.
Mercedes-Benz ECQ AMG 2021 - Levert 13.01.2021

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA