Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Reservasjon av Audi e-tron

Startet av Trond.m, fredag 21. april 2017, klokken 09:17

« forrige - neste »

Counterpointer

De sa på chat med kundeservice  i går kveld at nå var det fikset. Så hvis noen har droppet i dag, så snakker de ikke sant.

Jeg står fremdeles på 254, droppet fra 249 og startet på 250.

Carkub

#136
Sitat fra: Espen Hugaas Andersen på tirsdag 25. april 2017, klokken 10:46
Slik jeg forklarte det er det i hvert fall for Tesla. http://elbilforum.no/forum/index.php/topic,27499.0.html

Det at de ikke har spurt om kontonummer kan bety at de ikke har sett på saken ennå, så jeg ville ikke konkludert med noe ennå. :)

Jeg fikk som ventet tilbakeført beløpet på kredittkortet innen 3 dager etter kansellering. Så hos Audi vil det ikke være mulig å sanke poeng ved å reservere for så å kansellere ...

PS1: Dette burde medføre at alle etter 567 rykker en plass frem..
PS2: Reservasjonen jeg beholder har rykket ned nok en plass.
Audi e-tron levert mai 2019, egenspesifisert
Kia e-Niro "i familien" levert mai 2019

hemi

Jeg rykka 4 bakover, men nå 1 frem..

Orbit

Så Audi har implementert GOM ikke bare for rekkevidde, men også køposisjon?  ;D
2016 BMW i3 94Ah
2019 Audi e-tron 55

Counterpointer

Jeg har holdt min 254 plass i tre dager nå

ArTa

Har fremdeles ikke fått noe kønummer for bestillingen min, skikkelig forvirrende.
Har sendt flere forespørseler til Audi, siste beskjed fra igår er at IT avdelingen ser på saken.
Flere her som er i samme situasjon.
BMW i4 m50 2022
BMW ix xDrive 50 2022
VW E-golf 2015
——————————————
BMW ix1

hemi

login på siden, trykk se/endre så ser du det

ArTa

Sitat fra: hemi på torsdag 27. april 2017, klokken 15:11
login på siden, trykk se/endre så ser du det

Problemet er at det finnes ingen ordre der. Det er tomt.
BMW i4 m50 2022
BMW ix xDrive 50 2022
VW E-golf 2015
——————————————
BMW ix1

Counterpointer

Siden henger eller gir feilmelding anhver gang jeg er inne. Virker ikke veldig stabil.

Counterpointer

Sitat fra: Carkub på onsdag 26. april 2017, klokken 23:44
Jeg fikk som ventet tilbakeført beløpet på kredittkortet innen 3 dager etter kansellering. Så hos Audi vil det ikke være mulig å sanke poeng ved å reservere for så å kansellere ...
Hvis du hadde ventet en mnd og så tatt ut bonuspoengene før du kansellerte og fikk tilbakeført beløpet? De kan vel ikke trekke bonus i etterkant....

Carkub

Sitat fra: knut.aulie på torsdag 27. april 2017, klokken 15:32
Sitat fra: Carkub på onsdag 26. april 2017, klokken 23:44
Jeg fikk som ventet tilbakeført beløpet på kredittkortet innen 3 dager etter kansellering. Så hos Audi vil det ikke være mulig å sanke poeng ved å reservere for så å kansellere ...
Hvis du hadde ventet en mnd og så tatt ut bonuspoengene før du kansellerte og fikk tilbakeført beløpet? De kan vel ikke trekke bonus i etterkant....
BankNorwegian trekker bonus på tilbakeført beløp, vet ikke hvordan det fungerer med andre kort. Men litt rart om man får bonus på kjøp som blir refundert?
Audi e-tron levert mai 2019, egenspesifisert
Kia e-Niro "i familien" levert mai 2019

Hyperstress

Om en vil ha Norwegian bonuspoeng så er det bare å vippse frem og tilbake med kona. :)

Sent fra min SM-G930F via Tapatalk

e-tron 50 2020
e-golf FL 2017
Tidligere VW e-Up! 2013, TMS85 2014, TMS85 2015

Counterpointer

Sitat fra: Hyperstress på torsdag 27. april 2017, klokken 16:12
Om en vil ha Norwegian bonuspoeng så er det bare å vippse frem og tilbake med kona. :)

Sent fra min SM-G930F via Tapatalk
Seriøst ?

Hyperstress

Ja.

Sent fra min SM-G930F via Tapatalk

e-tron 50 2020
e-golf FL 2017
Tidligere VW e-Up! 2013, TMS85 2014, TMS85 2015

Guljfesk

Fikk mail om at jeg var nr.346 og da jeg snakket med selger. Står jeg fortsatt som nr. 346.
På selve reservasjons siden, har det stått alt fra 419-433. en litten bugg på reservasjons siden tro? :)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA