Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Reservasjon av Audi e-tron

Startet av Trond.m, fredag 21. april 2017, klokken 09:17

« forrige - neste »

Trond.m

Hadde litt problemer med reservasjonen. Først slet jeg med å få opp linken for betaling. Så la jeg inn en ny reservasjon akkurat kl. 9, men fikk aldri noen bekreftelse. Til slutte gikk det gjennom 09:05, og da fikk jeg reservasjonsnr. 1.  Antar det ikke er et nasjonalt nummer, men nr. 1 i Drammen burde være greit  ;).
Men vi får nå se hvor lenge de får beholde pengene. Å ta betalt for å reserverere det de kaller "konsept" bil er i overkant useriøst   >:(

Stikkkontakt

Min bror fikk også reservasjonsnummer 1. Jeg fikk 50. Kan aldri tenke meg at Møller Minde fikk 50 på 14 minutter..

Leafy

Virker som alle  får nr 1 i køen på bekreftelsen etter betaling. Når man logger inn etterpå får man derimot se sin reservasjon. Jeg fikk nr 49 hos Møller A&B kl 09:02.
Tesla Model Y Performance m/EAP. Mottatt 12.22
Tesla Model 3 Long Range MIC. Mottatt 09.21
Tesla Model X 100D 7-seter m/alt. Mottatt 23.05.19 - Solgt!
Audi e-tron Limited Typhoon Grey. Mottatt 18.03.19 - Solgt!
Tesla Model S 75D m/alt. Mottatt 16.10.17 - Solgt!
Tesla Model X 90D 7-seter m/alt. Mottatt 10.10.16 - Solgt!
VW e-Golf m/VP og alt utstyr. Mottatt 28.05.15 - Solgt!
Nissan Leaf m/solcelle. Mottatt 15.11.11 - Solgt!

Carkub

Jeg slet også litt med reservasjonen. Jeg fikk også nr 1 ved bekreftelsen, men når jeg logger inn kan jeg ikke se plass i køen, bare et reservasjonsnummer?
Audi e-tron levert mai 2019, egenspesifisert
Kia e-Niro "i familien" levert mai 2019

Stikkkontakt


Orbit

Det er ordrenummeret. Klikke på "Se på/Endre", så får du opp din plass i køen. Ut fra tallene rapportert tidligere på tråden, vil jeg tro kønummeret er på nasjonalt nivå, ikke per forhandler.
2016 BMW i3 94Ah
2019 Audi e-tron 55

Trond.m


Carkub

Sitat fra: Stikkkontakt på fredag 21. april 2017, klokken 09:25
Jeg har 271480

Jeg har et nummer som er ca 200 lavere enn ditt - Hvis det tildeles løpende nummer, kan det stemme at så mange reserverer? Er det evt. andre modeller som også benytter samme serie med reservasjonsnummer?
Audi e-tron levert mai 2019, egenspesifisert
Kia e-Niro "i familien" levert mai 2019

Carkub

#8
Sitat fra: Orbit på fredag 21. april 2017, klokken 09:29
Det er ordrenummeret. Klikke på "Se på/Endre", så får du opp din plass i køen. Ut fra tallene rapportert tidligere på tråden, vil jeg tro kønummeret er på nasjonalt nivå, ikke per forhandler.

Det kom ikke opp med en gang, men nå etter ca 30 minutter kom det opp. min plass er 162.
Audi e-tron levert mai 2019, egenspesifisert
Kia e-Niro "i familien" levert mai 2019

SurSnasen

Fikk nummer 1 her også. Men inne på Min Oversikt er dette korrigert til 169. Så det er vel en bug et sted som ga alle et håp om å være aller først i køen...

Trond.m

Og min ble 198  09:05 . Trykte på linken 09:00, men jeg fikk ikke opp betalingslinken  :(

Carkub

Jeg håper det er en skirvefeil i bekreftelsesmailen:
SitatDet er forventet at det åpnes for bestilling høsten 2018.
Audi e-tron levert mai 2019, egenspesifisert
Kia e-Niro "i familien" levert mai 2019

Eodman

Mitt ble 185 hos Møller A&B kl 0905. Opplevde også treghet i betalingen. nesten vanskligere enn å bestille konsertbilletter  :D. Det virker som det er nasjonal køliste.

Stikkkontakt


Carkub

Sitat fra: Carkub på fredag 21. april 2017, klokken 09:32
Sitat fra: Orbit på fredag 21. april 2017, klokken 09:29
Det er ordrenummeret. Klikke på "Se på/Endre", så får du opp din plass i køen. Ut fra tallene rapportert tidligere på tråden, vil jeg tro kønummeret er på nasjonalt nivå, ikke per forhandler.

Det kom ikke opp med en gang, men nå etter ca 30 minutter kom det opp. min plass er 162.

Nå står ikke plass i kløen lenger på min side. Noen andre som opplever at plass i køen ikke lenger oppgis?
Audi e-tron levert mai 2019, egenspesifisert
Kia e-Niro "i familien" levert mai 2019

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA