Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Påstelig KIA sjåfør vs påståelig "hjemmelært expert"

Startet av Panduck, lørdag 15. april 2017, klokken 11:49

« forrige - neste »

ReneM

Tja. Regner man slik er alle som lader hos BKK like dumt ;) der betaler man 10 kr i startavgift, lader man 20 minutter med mobilkjøp er da et samme som 20 minutter hos BKK.

;)

Av og til forundrer jeg meg at de ikke kommer med en normal betalingsløsning. Hadde vært noe hvis Cirkle K hadde sitt eget kort, og YX, Uno og alle de andre hadde det samme. I tillegg har hver bensinstasjon i utlandet sin egen betalingsløsning. Har du ikke et kort betaler du 3 kr liter ekstra. Dette mener jeg er en stor ulempe med en elbil. Langtur til utlandet er sånn å si nesten et prosjekt i seg selv.
2021: P2 launch edition - non PP - 20 inch
2016: 2016 mod E-Golf med VP
Solgt: 2014 mod E-Up

Elmo

Sitat fra: Cral på mandag 08. mai 2017, klokken 07:58
Litt ot, men hos oss blir man trukket på lønn om man bruker bruker mobilen til å handle ting. Litt jobb for oss som håndterer regningene, men ...

Noen (få?) teleselskaper har en løsning hvor man får en SMS hver måned med link til et sted hvor man markerer hvilke overtakserte SMS som er privat og jobb relatert (default er privat). Og så genereresen rapport til "lønn" basert på svarene. Utrolig enkelt.
Tesla Model 3 AWD/FSD 03/2019 med sw: 2023.44.30.9  og en Seat Mii 2020.
Bor i Asker. Elbilist siden 2005.
Har hatt div. Saxo/P106 som vi har kjørt tilsammen 170.000 km. Kun en P106 igjen nå.
eUp 2015 - solgt.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA