Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

SMS app

Startet av Oddis_poddis, mandag 27. mars 2017, klokken 10:37

« forrige - neste »

Oddis_poddis

Hei.
Etter mye ergrelse med app fra Mitsubishi.
Så kjøpte jeg inn android tlf. MOTOROLA moto e3.
Men sliter med å få SMS app til å fungere.
Tlf sender meg melding når den har 15%batteri igjen men får ikke kommandoer om start varme til å fungere.
Har fulgt installeringsprosess fra autoapps men får det ikke til å fungere.
Noen flere som har hatt problemer i starten?
Evnt noen som har tips til tiltak som får det til å fungere?
Merker meg at når skjerm på tlf er i "dvale" så kommer ikke SMS opp som notifikasjon, kan dette være problemet?


Sent from my iPhone using Tapatalk

Dykkern

Generelt finner du mye bra info og får god oppfølging på diskusjonsforumet til app'en: https://groups.google.com/forum/m/#!forum/outlander-phev-sms-remote

Kan desverre ikke hjelpe deg mer.

Niff123

For meg er det litt uklart om du omtaler PHEV-appen til Mitsubishi eller den sms-appen som er lagd av geos. Den siste ble for komplisert for meg slik at jeg bare bruker den originale appen og heller stipulerer klokkeslettene for aktuell bruk f.eks. i vinter å komme til varm bil etter skitur.
Gjelder det problemer med PHEV-appen, løses det gjerne ved å være nær nok bilen, sørge for at wifien har funnet REMOTE, stille inn timer, varme og antall minutter og sende dette. Svarmeldingen på skjermen er "fullført" hvis alt er ok.

Oddis_poddis

Sitat fra: Niff123 på tirsdag 28. mars 2017, klokken 08:18
For meg er det litt uklart om du omtaler PHEV-appen til Mitsubishi eller den sms-appen som er lagd av geos. Den siste ble for komplisert for meg slik at jeg bare bruker den originale appen og heller stipulerer klokkeslettene for aktuell bruk f.eks. i vinter å komme til varm bil etter skitur.
Gjelder det problemer med PHEV-appen, løses det gjerne ved å være nær nok bilen, sørge for at wifien har funnet REMOTE, stille inn timer, varme og antall minutter og sende dette. Svarmeldingen på skjermen er "fullført" hvis alt er ok.

Phev app funker som vanlig, men er den SMS appen.
Spørs om den ble for komplisert for meg og


Sent from my iPhone using Tapatalk

Joh Kobbe

AutoInput 2.0 Causes Problems - Use version 1.0.31. Følg fremgangsmåten i linken.
https://groups.google.com/forum/m/#!topic/outlander-phev-sms-remote/I0Wd8S2_30g
Mitsubishi Outlander PHEV 2016 Instyle+

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA