Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Leaf påkjørt bakfra

Startet av Eivha4, fredag 24. mars 2017, klokken 20:38

« forrige - neste »

Eivha4

Hei:). Har nå eid min leaf 2014mod i 13mnd å har ladet den på vanlig stikkontakt i garasje/carport. Ble i går ettermiddag 23/3 påkjørt bakfra. Fanger bak sprakk på lang hele veien ved bakluke og bakluke passer ikke helt i sporet til lås. Stopper i plastikken. Var på takst hos Nissan idag som sa det var bare og bruke bilen. Men i kveld fikk jeg jordfeil på sikringsanlegg i huset, etter litt av og på med sikringer så var det når jeg plugget kontakt i bilen som utløste jordfeil. Kan da batteri ha fått seg en trøkk? Skal kontakte Nissan over helga, men lurer på om noen har opplevd noe lignende?

Trekkoppbil


© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA