Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

The Vangen's Twizy

Startet av Marius Kristoffer Vangen, lørdag 18. mars 2017, klokken 16:54

« forrige - neste »

Marius Kristoffer Vangen

Hei. Vi heter Marius & Marie Vangen og har endelig fått kjøpt oss en Twizy! =D

Jeg (Marius) jobber til daglig som kundemottaker og delelager medarbeider for Auto Nord AS i Harstad, som er Renault forhandler. Så jeg er nok litt inhabil når det kommer til Renault.

Tenkte å skrive litt her om bilen. Har et par tanker om modifiseringer og slikt. Og tenkte da at folk var interessert i hvordan det går.

Så langt så har jeg bare satt på vinduer, lagt om til vinterhjul og kjøpt en varmematte til setet.
Pr nå så sitter jeg å leter på løsninger til lyd i bilen, og mer energivennlige lyspærer.
Videre på vårparten så håper jeg på å få til noe kult mtp utseende. Men har ikke noen konkrete planer utover at jeg tenker litt på foliering.

Kom gjerne med tips!  :)


ozelot

Siden du jobber hos Renault, hvordan blir det å bytte til større dekk egentlig? Er det mulig?


"Bilen" har et litt kult utseende, men den har fryktelig små hjul synes jeg...

kennethnilsen69

#2
Brede felger og dekk er ingen problem på en Twizy :-)
Her ser du min Twizy :-) jeg skal lage nye skjermer foran også når jeg får tid :-)

Disse dekkene stjeler mye strøm og reduserer både rekkevidde og Power i bilen. Men med mitt hjemmelaget 18650 litium batteri som er på 14.2 kwh og med en Powerbox så er ikke dette noe problem :-)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA